Gå till innehåll

gdaily: Dubbel EPT-satellitklonk!

gdaily

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo, det vet jag. Men varför inte bara skicka det mellan siterna som vanligt? Är det skattetekniskt dåligt att göra det?

Ren lättja bara, går ju snabbare att ta det "privat".

Kan du inte skriva lite mer om ditt privatliv? "Idag har jag..."

Älskar sånt, älskar skvaller, hmmm. Gör som du vill

Klart jag kan.

Men då blir det: I dag har jag jobbat och spelat, för det är ungefär så min dag ser ut.

I dag ska vi spela in 4 avsnitt av poker.se TV. Det ska bli skönt när det är klart, så man kan skita igen. Har varit så nervös och stressad så jag har inte varit på muggen sedan i fredags kväll (ja, så blir min mage när jag blir stressad, jag är van).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart jag kan.

Men då blir det: I dag har jag jobbat och spelat, för det är ungefär så min dag ser ut.

I dag ska vi spela in 4 avsnitt av poker.se TV. Det ska bli skönt när det är klart, så man kan skita igen. Har varit så nervös och stressad så jag har inte varit på muggen sedan i fredags kväll (ja, så blir min mage när jag blir stressad, jag är van).

Jag är också van, fast jag funkar tvärtom...

En hybrid mellan oss hade kanske funkat sådär svenskt och alltså vart precis LAGOM!?

Hoppas det går bra med inspelningarna.

Länk till kommentar

Klart jag kan.

Nervös, med alla de bra frågor ni nu har i ryggen så kommer det gå galant!

//Matte

Länk till kommentar

Jag är också van, fast jag funkar tvärtom...

En hybrid mellan oss hade kanske funkat sådär svenskt och alltså vart precis LAGOM!?

Hoppas det går bra med inspelningarna.

Det gick jättebra, jag tycker vi har två styckna avsnitt betyg fem, ett betyg fyra och ett betyg tre.

Om vi sedan ska diskutera avföring så är min mage som en klocka, en halvtimme efter inspelningen så kunde jag utan problem sitta på tronen igen.

Jag måste verkligen rekommendera Mansion. Dom har 100k garanti varje dag kl 19.00, med 100 i inköp och 500 spelare. Dom stängde för jänkare i går, så vi får se hur länge dom orkar... Men i princip är det 100% övervärde (har varit runt 80% innan). Lycka till.

Åkte ut utanför prisplats på Everest i går, så jag kom inte till Barcelona :-(

Jag ska (nog) inte spela i kväll, tror jag i alla fall, så jag sammanfattar januari månad nedan. Om jag lirar i kväll så får dessa komma in i februaris siffror.

Summering

Garanti MTT: -$424 (*)

Satelliter: -$603 (3 spelade) (*)

Slyngelkontot: +$5

Småtävlingar: +32 (*)

Cashgame +$1236 (varav $10 bonus)

H2H SnG: +$10311 (varav $2746 bonus), 25 dagar spelat

Bonus/betald rake 2756/5017 (55%)

Vinst per dag för SnG = $412. Målet var 500/dag och 10k+ tot, vilket jag snabbt nådde, och sedan gick det kräftgång i slutet av månaden. Jag borde nog ta en veckas semester från pokern, så man inte kommer in i en negativ spiral.

+1236 på 50 händers cashgame var ju löjligt bra, kan man uppräthålla den vinstraten tro :-) Med andra ord tog det spelet hand om satellitkostnaderna och MTT-tävlingarna.

Bonusen som jag plockat ut var runt en fjärdedel av min vinst, eller drygt hälften av den rejk jag betalt totalt. Förvisso är det några småpengar i bonus som kommer att komma in som är inspelat under januari men som landar i februari, men det får hamna på februaris stats.

Länk till kommentar

En självkontroll av rent bibliska proportioner... :-)

Jag försökte detsamma. Klara det nästan. Drack totalt tre burkar. En när vi var ute och käka middag och polaren av misstag beställde in cocacola till maten åt mig för att han inte visste om att jag slutat dricka det, och den andra gången var till en fyllepizza. Sista gången var jag bara för sugen.

Länk till kommentar

Speaking of koffeinmissbruk så beställde jag en fyrdubbel espresso idag. Barristan tittade lite konstigt på mig, men det är ju inte mitt fel att kaffet är så vekt här.

Satt med Jocke och Lasse på restaurang i Vegas för något år sedan. Jag hörde hur fet dam gnällde för sin lika fete man "Oh, this coffee is so strong". Klart och tydligt, men de andra hörde det inte, dom pratade med varandra. Och mitt i samtalet säger sedan Jocker "Fy fan vilket svagt kaffe".

Dom kollade lite förvånat på mig när detta uttalande orsakade sådana skrattkavalkader :-)

Länk till kommentar