Gå till innehåll

gdaily: Dubbel EPT-satellitklonk!

gdaily

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och så fyra olika depositbonuserbjudanden från UB... vilket är lolligt, för orsaken till att jag gav UB fingret var ju just för att jag inte kunde deposita något mer, eftersom Alabama inte ligger i Sverige...

Varför får du specialerbjudanden från UB? :cry: Jag har föresten haft det omöjligt att sätta in pengar hos dem senast veckan, vet du om det är något fel på siten?

Var föresten skoj att lira frirullen igår. Extra skoj att jag klonkade hem den också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade UB:s Vegasfrirulle på Sviten i dag.

Om du undrar var tomten som mumlade & kom med cola istället för saft & bullar så var det här tomten menade:

http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/25359-hur-ska-ola-bestraffas-foer-att-ha-gjort-bort-sig-m-loesenord.html

Du kan få saft & bullar också en annan gång. :-P

Hoppas jag inte störde ditt spel alltför mycket.

Länk till kommentar

Varför får du specialerbjudanden från UB? :cry: Jag har föresten haft det omöjligt att sätta in pengar hos dem senast veckan, vet du om det är något fel på siten?

Var föresten skoj att lira frirullen igår. Extra skoj att jag klonkade hem den också. :)

Grattis!

Jag får specialerbjudanden för att jag skrev ett mail till dom där jag bad dom dra åt helvete och sa upp mitt konto, på grund av att deras service är så förbannat dålig när deras system brakar ihop och ändrar på allas uppgifter så att man är bosatt i Alabama (det är säkert det som är fel hos dig med) och det tar dom två-tre veckor att fatta.

Länk till kommentar

Har varit riktigt djens-kall den senaste tiden, fast till skillnad från djens så har jag då minskat ner rejält på spelandet. Har i princip bara spelat några WSOP-sattar (som sagt iskall, en elfteplats av 400 där en gick vidare är det bästa).

Nästa helg när det är superstora satellitdagen på alla nät runt om i världen, så ska jag till Ukraina av alla ställen. Så det blir ingen av Stars megasatelliter eller Tilts 100-platsersturre. Dvs det blir inget Main Event Vegas för mig i år.

Men jag ville ju inte åka heller, faktiskt :-)

Ska försöka ta mig in i WSOP Europe i stället, såklart. Jag har sett några sajter som kör kval till £10K NLT-tävlingen (iPokernätet och Pokerroom). Pokerroom gör i alla fall reklam för det, men jag har banne mig inte hittat sattarna. Nån som kan hjälpa till?

I vilket fall som helst så råkade jag slumpa in en feeder till iPokers WSOPE £5000 PLO-kval den 27/6. Fan, det är en tävling jag verkligen verkligen verkligen vill spela!

Någon annan som sett några PLO-satelliter någonstans än på iPokernätet? $5 i hittelön i så fall.

Länk till kommentar

Nästa helg när det är superstora satellitdagen på alla nät runt om i världen, så ska jag till Ukraina av alla ställen. Så det blir ingen av Stars megasatelliter eller Tilts 100-platsersturre. Dvs det blir inget Main Event Vegas för mig i år.

Men jag ville ju inte åka heller, faktiskt :-)

Ledsen om jag gör dig besviken men PokerHost har sin Caveman 19e kl03:30.

50+5$ med obegränsade återköp i 2 timmar och en hel del subsatellitklonkare med.

Mycket chips att börja med & många deltagare garanterar dock en lång och plågsam upplevelse som kan ta hela natten & morgonen.

Kanske inte värt besväret för dig ändå... Att resa till Vegas går nog snabbare än den här turneringen...

EDIT: Full Tilt har en också 19e 03:00 svensk tid för 322$, 2 paket garanterade.

Länk till kommentar

Har varit riktigt djens-kall den senaste tiden, fast till skillnad från djens så har jag då minskat ner rejält på spelandet.

Ska bli riktigt spännande att se hur den här cat-fighten slutar... Showdown in little Cosmopol? Jag är lite rädd för att Djens kan ha glaskäke men hoppas givietvis på lång och intensiv fight...

Länk till kommentar

Ledsen om jag gör dig besviken men PokerHost har sin Caveman 19e kl03:30.

50+5$ med obegränsade återköp i 2 timmar och en hel del subsatellitklonkare med.

Mycket chips att börja med & många deltagare garanterar dock en lång och plågsam upplevelse som kan ta hela natten & morgonen.

Kanske inte värt besväret för dig ändå... Att resa till Vegas går nog snabbare än den här turneringen...

EDIT: Full Tilt har en också 19e 03:00 svensk tid för 322$, 2 paket garanterade.

Uk, det låter som en riktig pina, tror jag passar

Länk till kommentar

Everest hade en satellit till sitt EPEC-kval i dag, som dom påminde om klockan 19.00. Turneringen började 21.00

Lite bättre reklam kan man kanske göra. I vilket fall som helst så var det 100 satellitpriser och 56 startande, så till och med jag lyckades kvala in. Konstigt nog...

Månadsfinalen är den 28/6

Länk till kommentar

Ska bli riktigt spännande att se hur den här cat-fighten slutar... Showdown in little Cosmopol? Jag är lite rädd för att Djens kan ha glaskäke men hoppas givietvis på lång och intensiv fight...

fråga Ola hur det gick senaste när han stoppade in med enbart Qhögt färgdrag mot mitt set med färgdrag.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Jag har inte pokrat på väldigt länge, förutom några få feeders till nån satellit här och var.

I vilket fall som helst så blir det första tävlingen idag på mycket länge: Är bakis sen midsommar så det passar utmärkt att spela Everests $100-satellit till WSOP Europe Main Event.

Tyvärr är satelliten så himla billig, en på 200 får plats bara, men va fan, vi får ta ett skott.

Andra satelliter jag är kvalade till:

28/6 EPEC (Everest)

27/6 WSOPE £5000 PLO (iPokernätet)

Ska försöka gnida in en feederentry till iPokers NLT-satellit också.

Är det någon som hittar WSOP Europe-satelliter på andra ställen så tar jag mycket gärna emot denna info!

Länk till kommentar

Ola kommer HU m 400k vs 40k i en Everest sat till WSOP Europe. Förstapris värt 22k, andrapris värt 2k. Han får in pengarna 4-5 ggr med händer som dominerar fi:s händer (QJ vs J9, etc, etc), för att till sist förlora m A9 vs A5 där A5 träffar inte bara en utan två femmor. Femoutare, treoutare...det gick helt enkelt inte.

Sänd sympatier - jag mår fan illa efter att ha sett HU fighten.

Länk till kommentar