Gå till innehåll

gdaily: Dubbel EPT-satellitklonk!


gdaily

Recommended Posts

UB är också den sajt med absolut, i särklass, toksämst support. Jag säger det inte för att vara elak, jag gillar verkligen den svenska representanten som slitit sitt hår för att hjälpa till, men UB suger.

 

Är det skillnad på folk och fä eller har jag bara sjuka mailskills?

 

 

I söndags förmiddags så skulle jag sätta in pengar för deras reloadbonus. Det gick inte eftersom dom hade ett error (Umeå låg inte i Västerbotten).

 

-->

 

Mailade till supporten och efter 10 minuter hade dom fixat felet och mailat mig ett svar att det nu var fixat.

 

-->

 

Satte in pengar men såg att jag inte fått depositbonusen. Så jag returnerade mailet jag fått tidigare och bad dom ordna det.

 

-->

 

3 minuter senare fanns ett svar i min inkorg att bonusen var ditlagd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Intressant hand, ska man donka in i vad som mycket väl (troligen) kan vara triss i ess, eller ska man checkfolda eller checksyna?

 

Edit: Låt oss leka med tanken att Bund har 800 i stacken, hur fan spelar man då?

 

Alltså jag trodde du var en bra spelare. Du har ju spelat länge. Men Omaha kan du fan inte spela. Nu har jag bara kollat tre händer du har spelat och du har spelat alla tre fruktansvärt dåligt. Jag hoppas du pastar händerna här för att du ska få en fiskig image.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag trodde du var en bra spelare. Du har ju spelat länge. Men Omaha kan du fan inte spela. Nu har jag bara kollat tre händer du har spelat och du har spelat alla tre fruktansvärt dåligt. Jag hoppas du pastar händerna här för att du ska få en fiskig image.

 

Kanske är du som är fisken när du dömmer en spelare efter 3 händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag trodde du var en bra spelare. Du har ju spelat länge. Men Omaha kan du fan inte spela. Nu har jag bara kollat tre händer du har spelat och du har spelat alla tre fruktansvärt dåligt. Jag hoppas du pastar händerna här för att du ska få en fiskig image.

 

Kan ju också vara så att dåliga beslut => svåra beslut => Ola postar händerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag trodde du var en bra spelare. Du har ju spelat länge. Men Omaha kan du fan inte spela. Nu har jag bara kollat tre händer du har spelat och du har spelat alla tre fruktansvärt dåligt. Jag hoppas du pastar händerna här för att du ska få en fiskig image.

 

Jag pastar inte in några händer som jag tycker jag spelar bra. Jag stoppar in händer som jag tycker är intressanta på ett eller annat sätt. Inklusive händer som jag vet om att jag spelat dåligt. Inklusive händer som jag tycker är humoristiska.

 

Men, eftersom jag är en dålig Omahaspelare... 10 st H2H-matcher på valfri sajt, valfri taxa över $100? Put your money where your mouth is.

 

EDIT: Du får handikapp också, jag lovar att höja samtliga knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pastar inte in några händer som jag tycker jag spelar bra. Jag stoppar in händer som jag tycker är intressanta på ett eller annat sätt. Inklusive händer som jag vet om att jag spelat dåligt. Inklusive händer som jag tycker är humoristiska.

 

Men, eftersom jag är en dålig Omahaspelare... 10 st H2H-matcher på valfri sajt, valfri taxa över $100? Put your money where your mouth is.

 

Här ska railas :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag trodde du var en bra spelare. Du har ju spelat länge. Men Omaha kan du fan inte spela. Nu har jag bara kollat tre händer du har spelat och du har spelat alla tre fruktansvärt dåligt. Jag hoppas du pastar händerna här för att du ska få en fiskig image.

 

Är det jag eller fi som är dålig? (Svar fi, hoppas jag - minirejsar med trissen så jag får odds, synar själv pottbeten när han inte får odds... eller missar jag något?)

 

Intressant hand, ska man donka in i vad som mycket väl (troligen) kan vara triss i ess, eller ska man checkfolda eller checksyna?

 

Edit: Låt oss leka med tanken att Bund har 800 i stacken, hur fan spelar man då?

 

Oj satan vilken tur jag hade här.

 

Ship it, holla!

 

(Ja, jag har ganska bra notes på honom )

 

Alltså, vi VET att vi ligger långt efter i mainpot, och vi VET att vi leder den stora sidopotten. Jag antar att man ska lägga sig på floppen. Dåligt spelat av mig

 

Känner mig utköpt i den potten, vilket drag man hade

 

De sex senaste händerna, av dessa är det EN jag slår mig för bröstet och tycker att jag spelade bra (när jag synar med par i sjuor, vilket kan diskuteras om det var bra eller dåligt). De andra är inte postade ur något sorts självhävdelsebehov.

 

I kväll ska jag tydligen vara bounty på GNUF. Gnuff gnuff på er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att jag vann dagens fråga igår!

Har unibets markerset siffror på markerna? 1, 5, 10, 100 etc?

Har betssons markerset siffror på sig?

Om man tar 22$ på full tilt, kan man ta ut dem direkt till neteller?

Är Gnuf prima? Har betway något RB-system?

Frågorna är ställda till alla så klart. Vet inte var jag skulle skriva dem bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Game #4164711853: Omaha PL ($2.50/$5) - 2007/05/21 - 19:09:49 (CET)

Table "Heeleyhazel" Seat 2 is the button.

Seat 2: Donkament ($531.50 in chips)

Seat 4: Shardra ($980 in chips)

Seat 5: Rob020147 ($370 in chips)

Shardra: posts small blind $2.50

Rob020147: posts big blind $5

----- HOLE CARDS -----

dealt to Donkament Queen of SpadesKing of HeartsAce of Hearts10 of Hearts

Donkament: raises to $17.50

Shardra: calls $15

Rob020147: folds

----- FLOP ----- 8 of Clubs6 of HeartsJack of Clubs

Shardra: checks

Donkament: checks

----- TURN ----- 8 of Clubs6 of Hearts Jack of Clubs9 of Diamonds

Shardra: checks

Donkament: bets $40

Shardra: raises to $160

Donkament: raises to $514 and is all-in

Shardra: calls $354

----- RIVER ----- 8 of Clubs6 of HeartsJack of Clubs 9 of DiamondsQueen of Diamonds

----- SHOW DOWN -----

Donkament: shows Queen of SpadesKing of HeartsAce of Hearts10 of Hearts (A Straight, King high)

Shardra: shows 3 of DiamondsJack of Diamonds10 of SpadesQueen of Hearts (A Straight, Queen high)

Donkament collected $1066 from Main pot

----- SUMMARY -----

Total pot $1068 Main pot $1066 Rake $2

Board 8 of Clubs6 of HeartsJack of Clubs9 of DiamondsQueen of Diamonds

Seat 2: Donkament (button) showed Queen of SpadesKing of HeartsAce of Hearts10 of Hearts and won ($1066) with A Straight, King high

Seat 4: Shardra (small blind) showed 3 of DiamondsJack of Diamonds10 of SpadesQueen of Hearts and lost with A Straight, Queen high

Seat 5: Rob020147 (big blind) folded before Flop (didn't bet)

 

Edit: Såg rätt ändå: Massa redraws man hade, skönt att få in allt utan förlustchans men med massor med extraouts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pastar inte in några händer som jag tycker jag spelar bra. Jag stoppar in händer som jag tycker är intressanta på ett eller annat sätt. Inklusive händer som jag vet om att jag spelat dåligt. Inklusive händer som jag tycker är humoristiska.

 

Men, eftersom jag är en dålig Omahaspelare... 10 st H2H-matcher på valfri sajt, valfri taxa över $100? Put your money where your mouth is.

 

EDIT: Du får handikapp också, jag lovar att höja samtliga knappar.

 

Jag sa aldrig att jag var bättre, eftersom jag bara kolla tre händer så är det lite svårt att veta. Men du är dålig som överhuvudtaget spelade de tre händerna. De var inte intressanta överhuvudtaget. Kanske var det händer du tyckte var humoristiska du pastat in då, för jag skrattade då.

 

Och ja, jag får säga att ditt spel i händerna sög fastän du har spelat betydligt mer PLO än mig. Och wow, vilket handikapp du erbjuder... verkligen, höja varje knapp?

 

Gör dig inte mer löjlig än vad du är. Du bör ju själv veta om att du spelade händerna dåligt. Kanske onödigt för mig att säga det också. Men att du börjar banka dig i bröstet och skrika efter en utmaning är bara så jävla löjligt. Mer mogen än så är du, det måste du vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa aldrig att jag var bättre, eftersom jag bara kolla tre händer så är det lite svårt att veta. Men du är dålig som överhuvudtaget spelade de tre händerna. De var inte intressanta överhuvudtaget. Kanske var det händer du tyckte var humoristiska du pastat in då, för jag skrattade då.

 

Och ja, jag får säga att ditt spel i händerna sög fastän du har spelat betydligt mer PLO än mig. Och wow, vilket handikapp du erbjuder... verkligen, höja varje knapp?

 

Gör dig inte mer löjlig än vad du är. Du bör ju själv veta om att du spelade händerna dåligt. Kanske onödigt för mig att säga det också. Men att du börjar banka dig i bröstet och skrika efter en utmaning är bara så jävla löjligt. Mer mogen än så är du, det måste du vara.

 

dont mess with our guru boy...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan på inga vägar se hur det ska bli fler deltagare i årets WSOP än förra:

a) Mycket färre satelliter online

b) Endast bolag som inte tar emot jänkare kan förregisterar spelare

c) Stars och Full Tilt (som är de stora som skickar spelare) ger vinstpengarna på kontot i stället för inbetalt. Många kommer att använda dessa pengar till annat

d) Finns mindre pengar online i år än förra året, känns det som, efterssom jnkarna har svårt att sätta in deg på sajterna

 

Jag har i alla fall bestämt mig för att slicka i mig så mycket som möjligt till att boka över 9k deltagare till under 3.33 i odds.

 

Än så länge har jag spelat och bokat följande.

 

Spelat:

Back / Your Odds / Your Stake / Your Profit

6000 - 6999 / 6.6 / $3.96 / $22.18

7000 - 7999 / 6 / $5.00 / $25.00

8000 - 8999 / 5.1 / $3.94 / $16.15

 

Bokat:

Lay / Backer's Odds / Backer's Stake / Payout Liability

Between 1 and 3999 / 50 / $16.00 / $784.00

9000 and Over / 3 / $785.48 / $1,570.96

9000 and Over / 3.05 / $464.00 / $951.20

9000 and Over / 3.2 / $17.56 / $38.63

9000 and Over / 3.25 / $233.41 / $525.17

9000 and Over / 3.3 / $497.03 / $1,143.17

 

Vinst/förlust

Between 1 and 3999

+$1,200.58

 

4000 - 4999

+$2,000.58

 

5000 - 5999

+$2,000.58

 

6000 - 6999

+$2,026.72

 

7000 - 7999

+$2,030.58

 

8000 - 8999

+$2,020.67

 

9000 and Over

-$4,226.03

 

Det där är än så länge... mer pengar ska in, förhoppningsvis :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan på inga vägar se hur det ska bli fler deltagare i årets WSOP än förra:

Jag har i alla fall bestämt mig för att slicka i mig så mycket som möjligt till att boka över 9k deltagare till under 3.33 i odds.

Va?

 

Menar du att du lägger 3.33 ggr pengarna på att det blir under 9k? Då fattar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...