koboy Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 hej jag vet inte om jag skall ta upp det i den här tråden eller på forumet överhuvudtaget men jag får inte autoinloggningen på poker.se att fungera. har någon några tips om detta? Citera
Hygglo Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Jag vet inte hur man ska göra, ville bara säga att jag har samma problem. På PF.nu är det inga problem, bara poker.se. Citera
MannenMedH Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 fungerar inte för mig heller. Just nu går det inte att spara vilken stad jag bor i heller, det blir bara blankt. Citera
jojje44 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 fungerar inte för mig heller. Just nu går det inte att spara vilken stad jag bor i heller, det blir bara blankt. Har precis samma problem Citera
nauska Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 fungerar inte för mig heller. Just nu går det inte att spara vilken stad jag bor i heller, det blir bara blankt. Samma här! Citera
Grävlis Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 fungerar inte för mig heller. Just nu går det inte att spara vilken stad jag bor i heller, det blir bara blankt. Precis så där är det för mig också. Testat i både IE7 & firefox, samma i bägge. Citera
QoS Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Ort-grejen har vi lite hum om vad det kan vara, vi kollar det. När det gäller strul med auto-loginen, vad kör ni med för OS och Browser när det strular för er? Vidarebefordra detta till kodkillarna på Poker.se. - QoS Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Har alltid haft exakt samma problem. Win XP och IE. Dessutom verkar det bara vara singlesignon från poker.se till pf.nu och inte vice versa (vilket ju iofs inte är något problem om autologin fungerar och används). Citera
nauska Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 När det gäller strul med auto-loginen, vad kör ni med för OS och Browser när det strular för er? Firefox 2.0.0.1 (har varit samma sak med tidigare versioner av Firefox också) och Windows XP. Citera
Ignatius Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Samma två problem här med XP 5.1 SP 2 och IE 7.0. Citera
Grävlis Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 När det gäller strul med auto-loginen, vad kör ni med för OS och Browser när det strular för er? XP Pro SP2, IE7.0 & Firefox 2.0.0.1. Citera
MP Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Ingen som tagit itu med problemet än? Har XP SP2 och Firefox 2.0.0.2 och autologin fungerar fortfarande inte. Citera
AG Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Har hört att problemen nu skall vara återgärdade. Hojta ifall det är något som inte stämmer. Citera
Recommended Posts