Metaddict Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Trotsade varningarna och flyttade till wpx. Överraskande nog är kvaliteten på 2/4-nivån så fruktansvärt usel att man tror allt är ett skämt (att utdragningarna har haglat värre än någonsin är en annan fråga dock). Villa bara dela med mig av denna...intressanta(?) HH Snubben har spelat ungefär såhär hela tiden. Crazy! ** Dealing Down Cards ** Dealt to jag: [Kd, Ks] Player 1: Fold Player 2: Fold Player 3: Fold Player 4: Raise ($4) jag: Raise ($5) Player 0: Fold Player 4: Call ($2) ** Dealing Flop ** Community cards: [9s, 7s, 5c] jag: Bet ($2) Player 4: Call ($2) ** Dealing Turn ** Community cards: [9d] jag: Bet ($4) Player 4: Call ($4) ** Dealing River ** Community cards: [9h] jag: Bet ($4) Player 4: Raise ($8) jag: Raise ($8) Player 4: Raise ($8) jag: Call ($4) ** End Round ** ** Evaluate ** Player 4: Show Cards ($0) jag: Show Cards ($0) ** Showdown ** Main pot $55.25, Rake $2.75 Summary Player 4: bet $20, won $0, net $-20, HoleCards [Kc, Jh] Summary jag: bet $23, won $55.25, net $32.25, HoleCards [Kd, Ks], HiHand [a full house, nior full of kungar] [9s, 9h, 9d, Ks, Kd], won $55.25 from main pot Citera
psykologen Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Är det du eller fi som är dålig? Citera
morberg Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Är det du eller fi som är dålig? Om du nu måste slänga ur dig strunt, kan du inte åtminstone motivera dig något bättre? Eller förtydliga vad du inte förstår... Citera
kfluffie Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Till de som säger att WPX är så mycket svårare Har också på senare tid börjat lira på WPX och kan inte säga att de håller upp "till det förväntade måttet", alltså att de skulle vara så mycke bättre äv övriga fiskar på andra sajter. Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Är det du eller fi som är dålig? Speak out or keep it to yourself! Citera
Tottyville Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Jag tycker Psykologens fråga är legitim. Vad gör tomten (läs tomtarna) Mvh Tottyville Citera
D.H. Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Jag tycker Psykologens fråga är legitim. Vad gör tomten (läs tomtarna) Vore ju intressant om någon av er kunde förklara vad ni menar då. Edit: Min gissning är att ni kanske läste det som en NL-hand och tyckte att bet-storlekarna var konstiga. Citera
GG Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Jag tycker Psykologens fråga är legitim. Vad gör tomten (läs tomtarna) Mvh Tottyville Vad yrar ni om? Handen är ju spelad bra rakt igenom. Citera
Metaddict Postad 28 December , 2006 Författare Rapport Postad 28 December , 2006 Hahaha det här var inte menat som någon "skrytpost" eller nått för fem öre om folk tolkade det så och var tvungna att skriva något negativt pga. det. Det var bara riktat till dem som tror att WPX består av amerikanska superproffs på alla nivåer och därför inte vågar flytta över - och därmed slippa monstret som heter rake. ps. min note på fi är ungefär "SUPERLAGTOMTE som inte kan släppa en enda hand nånsin!!!!" På river är jag slagen av fyrtal och AA, där AA är totalt osannolikt mtp fi's tidigare spel. Personligen tycker jag inte att en cap med KJ på den brädan är så jättebra men psykologen kanske tycker annorlunda:) ds Citera
seizerr Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag tror med största sannolikhet att psykologen läste det som en NL hand, vilket jag också gjorde i början och kunde inte förstå vad du sysslade med bara att tacka och ta emot pengarna wp Citera
cab Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Vet inget om spelare på FL men de håller klart högre nivå på NL än på andra nätverk då 70-80% av alla spelare är svenskar iaf NL100-200. Citera
cab Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Har också på senare tid börjat lira på WPX och kan inte säga att de håller upp "till det förväntade måttet", alltså att de skulle vara så mycke bättre äv övriga fiskar på andra sajter. Mvh, KF! vad nickar du? Citera
Ruterkung Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 ps. min note på fi är ungefär "SUPERLAGTOMTE som inte kan släppa en enda hand nånsin!!!!" På river är jag slagen av fyrtal och AA, där AA är totalt osannolikt mtp fi's tidigare spel. Personligen tycker jag inte att en cap med KJ på den brädan är så jättebra men psykologen kanske tycker annorlunda:) ds Om han nu är komplett galen och trög så är jag faktiskt inne på att slänga in någon/några bets till. Jag tror han kan spela en nia likandant och kanske t.om en femma. TT/JJ/QQ kör han nog också på likadant med och givetvis AA/9. Nu kom jag på att det är cap på WPX va? Jaja, jag hade iallafall höjt om jag kunde mot en galen och aggressiv tomte. Lägger till detta inlägget i lådan "onödiga inlägg från Ruterkung". Citera
Recommended Posts