Gå till innehåll

Till de som säger att WPX är så mycket svårare


Metaddict

Recommended Posts

Trotsade varningarna och flyttade till wpx. Överraskande nog är kvaliteten på 2/4-nivån så fruktansvärt usel att man tror allt är ett skämt (att utdragningarna har haglat värre än någonsin är en annan fråga dock).

 

Villa bara dela med mig av denna...intressanta(?) HH :) Snubben har spelat ungefär såhär hela tiden. Crazy!

 

** Dealing Down Cards **

Dealt to jag: [Kd, Ks]

Player 1: Fold

Player 2: Fold

Player 3: Fold

Player 4: Raise ($4)

jag: Raise ($5)

Player 0: Fold

Player 4: Call ($2)

** Dealing Flop **

Community cards: [9s, 7s, 5c]

jag: Bet ($2)

Player 4: Call ($2)

** Dealing Turn **

Community cards: [9d]

jag: Bet ($4)

Player 4: Call ($4)

** Dealing River **

Community cards: [9h]

jag: Bet ($4)

Player 4: Raise ($8)

jag: Raise ($8)

Player 4: Raise ($8)

jag: Call ($4)

** End Round **

** Evaluate **

Player 4: Show Cards ($0)

jag: Show Cards ($0)

** Showdown **

Main pot $55.25, Rake $2.75

Summary Player 4: bet $20, won $0, net $-20, HoleCards [Kc, Jh]

Summary jag: bet $23, won $55.25, net $32.25, HoleCards [Kd, Ks], HiHand [a full house, nior full of kungar] [9s, 9h, 9d, Ks, Kd], won $55.25 from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha det här var inte menat som någon "skrytpost" eller nått för fem öre om folk tolkade det så och var tvungna att skriva något negativt pga. det.

Det var bara riktat till dem som tror att WPX består av amerikanska superproffs på alla nivåer och därför inte vågar flytta över - och därmed slippa monstret som heter rake.

 

 

ps. min note på fi är ungefär "SUPERLAGTOMTE som inte kan släppa en enda hand nånsin!!!!" På river är jag slagen av fyrtal och AA, där AA är totalt osannolikt mtp fi's tidigare spel. Personligen tycker jag inte att en cap med KJ på den brädan är så jättebra men psykologen kanske tycker annorlunda:) ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ps. min note på fi är ungefär "SUPERLAGTOMTE som inte kan släppa en enda hand nånsin!!!!" På river är jag slagen av fyrtal och AA, där AA är totalt osannolikt mtp fi's tidigare spel. Personligen tycker jag inte att en cap med KJ på den brädan är så jättebra men psykologen kanske tycker annorlunda:) ds

 

 

Om han nu är komplett galen och trög så är jag faktiskt inne på att slänga in någon/några bets till. Jag tror han kan spela en nia likandant och kanske t.om en femma. TT/JJ/QQ kör han nog också på likadant med och givetvis AA/9.

 

Nu kom jag på att det är cap på WPX va? Jaja, jag hade iallafall höjt om jag kunde mot en galen och aggressiv tomte. Lägger till detta inlägget i lådan "onödiga inlägg från Ruterkung".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...