Norpen Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 hej poker.se jag skulle vilja se expert kommentatorn från pokermiljonen Dan Glimne.Sitta i eran studio och ge ut tips. mvh Norpen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Det skulle inte jag! Känns inte som risken är så stor att det sker heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Haha det hade varit fint det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 "expert kommentatorn" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Hade möjligen kunnat vara kul i rent ironiskt syfte från poker.se att ha med honom. Naturligtvis med sin sedvanliga tighta approach... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 "Tips" lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Nej, skärpning moderatorer. Här kommer en helt ny användare som har tagit mod till sig att registrera ett konto och komma med ett önskemål. Då svarar man inte med ironiska gliringar och smileys som bara folk som hängt på forumet ett tag förstår. Från baller hade jag inte förväntat mig något annat, men jag trodde bättre om Myssion. Norpen: Välkommen hit! Egentligen är det ett trevligt forum, men just Dan Glimne är ett ganska hett debatterat ämne här. Anledningen är att hans pokerkunskaper är ganska undermåliga och att de tips han ger oftast inte är särskilt värdefulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Norpen = Dan Glimne ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 morberg, vill ju inte göra dig besviken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 det skulle vara kul att samla in allt roligt han har sagt och sen fråga honom om det i soffan . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 morberg, vill ju inte göra dig besviken... Skit i mig, men tänk lite på nykomlingar till forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Norpen = Dan Glimne ? Nej. Det är jag som är Dan Glimne. Alldeles oavsett det håller jag med Morberg. J-la trams att ironisera över förstapostare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 hmmm Ironisera? Pokermiljonen är en enda stor blooper .... Glimne är för pokern vad Hoa Hoa är för travet... (Har någon av "Hoa":s "vinnare" gått i mål än?) Håller med om att tonen skall hållas god. Men i detta fall har de nog varit snälla (Och det var ju inte postaren som blev angripen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Jag tycker att det det vore intressant att höra Glimne bemöta all kritik han har fått. Han kan ju absolut inte ha undgått att i princip hela pokersverige tycker att hans kunskaper är mediokera till obefintliga. Eller har han redan gjort ett uttalande angående detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Jag vill se Ola vs. Dan i en slugiltig match som korar sveriges pokerteoretiker nr. 1. Matchen ska givetvis vara på liv och död. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Kan inte annat än hålla med morberg. Jävla tramsigheter ni håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Nej. Det är jag som är Dan Glimne. Alldeles oavsett det håller jag med Morberg. J-la trams att ironisera över förstapostare. Tjenare, allt väl med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Naivt att tro att är det är en ny användare, garanterat någon som driver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Naivt att tro att är det är en ny användare, garanterat någon som driver. Känner du för att förklara varför det uppenbarligen inte är en ny användare? För oss naiva då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Naivt att tro att är det är en ny användare, garanterat någon som driver. Det var f*n det dummaste jag har hort. Varfor skulle det vara en person som startar en ny anvandare for att isafall gora varldens trakigaste skammt. Sjalvklart sa ar han serios. Jag hade tyckt det var kul att se Dan Glimme bemota all kritk som han har fatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Tycker fö att hans pokerkunskaper överstiger hans egenskaper som kommentarer, vad det nu innebär... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tycker fö att hans pokerkunskaper överstiger hans egenskaper som kommentarer, vad det nu innebär... Att han är ännu sämre som kommentator än pokerteoretiker förmodligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 det skulle vara kul att samla in allt roligt han har sagt och sen fråga honom om det i soffan . haha ja, en "hur tänkte du här?" lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts