Gå till innehåll

SAJT: Leepoker


gdaily

Recommended Posts

1. Om du tiltar huvudet (som du iof redan verkar ha gjort) 5 grader uppåt ser du att jag själv skrivit att jag är hyllningskören.

 

2. Det har rätt så relevant betydelse då det är så hela branschen är uppbyggd.

 

3. Pengarna vet du ju precis var dom är, det är till utskrivt att du kan få ha dom inne på ditt konto hos lee om du känner dig mer trygg med det.

 

4. Nej det är verkligen jätte synd om dig. Helt uppenbarligen så är det inte bara problemet att du inte får ut några pengar. Prova läs det jag citerade igen så inser du nog att det är något mer. Att spy galla för att du sitter och är arg för att folk försöker lugna ner er, verkar tillsynes tämligen sjukt.

 

5. Nu är det bara att invänta klyka så han kan sätta en ban på dig då ditt inlägg har skridigt bra övergränsen från att diskutera Leepoker och istället glinda in på personangrepp. Tack för din tid.

 

 

1. Jag påpekar att "det är precis det hatab2b menar", inte att du är, för det vet jag att du förstått.

 

2. Andra siters problem försvarar INTE leepoker

 

3. Efter ett bra tags tjafs, ja, så inte heller relevant

 

4. Om du hade läst disskusionen ordentligt, vilket jag redan påpekat att du uppenbarligen inte gjort, hade du inte lagt såna dumma, meningslösa, irriterande inlägg som du gjort.

 

5. Om klyka läser och förstår, så har jag svårt att se att han skulle banna mig, om än varna mig(vilket är något jag mer än gärna tar, förutsatt att just psalmbiten då var ett illa nog personangrepp för det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kommer inte lägga någon tid på att svara mer på detta. Jag ville ge en mer nyanserad bild av situationen istället för mindre "skrikahögstvinner" metoden, men helt utan resultat.

 

Och nyanserad bild är att såsom du gjort hittills, lovorda något utan att veta innebörden av kritiskt granskande?

 

Suck...

 

Jag föreslår en ban på Mr_Jimmy för ödslande av min tid och en vis viktnedgång pga av alla höga suckar jag gett ifrån mig senaste timmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nyanserad bild är att såsom du gjort hittills, lovorda något utan att veta innebörden av kritiskt granskande?

 

Suck...

 

Jag föreslår en ban på Mr_Jimmy för ödslande av min tid och en vis viktnedgång pga av alla höga suckar jag gett ifrån mig senaste timmarna.

 

Haha,

 

Lee har iallafall, efter en massa tjat, lagt upp info på framsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt oss summera händelsen så slipper vi alla misstolkningar.

 

*Det strulade med utbetalningen

*Ni fick svar från killen i supporten som inte alls stämmde, han sken iväg och drog egna slutsatser baserat på ingenting.

*Det kom ett kryptiskt officiellt svar som ni inte var nöjda med

*Ni stuntade då i pengarna så som ni uttryckte er själva, ni bara brydder er om ett mindre kyptiskt svar som var synlig utanför forumet, ex. på startsidan på leepoker. Då skulle ni vara nöjda.

*Ni fick ett klockrent svar på startsidan

*Ni snackar nu skit och säger att ni är "oroliga" eftersom pengarna fortfarande är i cyberrymben fram tills måndag.

 

Lättretade eller ej. Ni kastar skit oavsett vad ni kräver.

 

Har ni fler synpunkter (med relevans) framför jag gärna dem till Lee. Siten fyllde nyss 1 år och har mycket kvar att ge.

 

Ang. att jag är affiliate så verkar detta vara väldigt känsligt för dig bjoelle? Har du sett mig spamma massa aff. koder höger och vänster som många andra spam affiliates gör? Jag tar fram bättre avtal med siter o sen får spelarna själv inse detta. thats a fact. Jag kan lova dig att jag inte hyllar siter som sköter sig illa mot spelarna. Varför tror du jag pratat med både DQE och Lee om detta flera gånger? För att själv få reda på svar och därmed vara lugn och veta att allt är under kontroll. Det uppstod en fördröjning bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt oss summera händelsen så slipper vi alla misstolkningar.

 

*Det strulade med utbetalningen

*Ni fick svar från Mig som inte alls stämmde, han sken iväg och drog egna slutsatser baserat på ingenting.

*Det kom ett kryptiskt officiellt svar som ni inte var nöjda med

*Ni stuntade då i pengarna så som ni uttryckte er själva, ni bara brydder er om ett otroligt dåligt informerat svar som var osynligt utanför forumet, ex. på startsidan på leepoker. Vi skulle ni vara nöjda om vi fick upp info på framsidan istället för att Lee skulle försöka dölja problemet så gått det gick.

*Ni fick ett klockrent svar på startsidan efter ett flertal dagar av tjat i deras och pf's forum.

*Ni snackar nu INTE skit och säger att ni är "oroliga" eftersom pengarna fortfarande är i cyberrymben fram tills måndag.

 

Lättretade eller ej. Ni kastar INTE skit oavsett vad ni kräver.

 

Har ni fler synpunkter (med relevans) framför jag gärna dem till Lee. Siten fyllde nyss 1 år och har mycket kvar att ge.

 

Ang. att jag är affiliate så gör jag allt för att Lee ska komma undan med att undanhålla information för sina spelare om såpass viktiga grejer som utbetalningsproblem.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt oss summera händelsen så slipper vi alla misstolkningar.

 

*Det strulade med utbetalningen

*Ni fick svar från killen i supporten som inte alls stämmde, han sken iväg och drog egna slutsatser baserat på ingenting.

*Det kom ett kryptiskt officiellt svar som ni inte var nöjda med

*Ni stuntade då i pengarna så som ni uttryckte er själva, ni bara brydder er om ett mindre kyptiskt svar som var synlig utanför forumet, ex. på startsidan på leepoker. Då skulle ni vara nöjda.

*Ni fick ett klockrent svar på startsidan

*Ni snackar nu skit och säger att ni är "oroliga" eftersom pengarna fortfarande är i cyberrymben fram tills måndag.

 

Lättretade eller ej. Ni kastar skit oavsett vad ni kräver.

 

Har ni fler synpunkter (med relevans) framför jag gärna dem till Lee. Siten fyllde nyss 1 år och har mycket kvar att ge.

 

Ang. att jag är affiliate så verkar detta vara väldigt känsligt för dig bjoelle? Har du sett mig spamma massa aff. koder höger och vänster som många andra spam affiliates gör? Jag tar fram bättre avtal med siter o sen får spelarna själv inse detta. thats a fact. Jag kan lova dig att jag inte hyllar siter som sköter sig illa mot spelarna. Varför tror du jag pratat med både DQE och Lee om detta flera gånger? För att själv få reda på svar och därmed vara lugn och veta att allt är under kontroll. Det uppstod en fördröjning bara.

 

Du menar "genom att jag summerar så lägger vi upp ännu mer misstolkningar".

 

Du är inte rätt person att här summera någonting överhuvudtaget eftersom du är en uppenbart partisk part i disskusionen, just pga att du är affilitade. Vilket är det som stör mig.

 

nedan följer din text i rött med mina svarta ändringar för att visa hur mycket du förvridigt situationen, alternativt hur lite du egentligen vet/är insatt.

 

 

*vi fick decclines på våra uttagningar utan förklaringar

*vi/ialla fall jag blev väldigt otrevligt bemötta av supporten och fick INGEN förklaring på varför pengarna ej var överförda inom leepokers angivna 1-3dagars tidsram

*Det strulade med utbetalningen

*Ni fick svar från killen i supporten som inte alls stämmde, han sken iväg och drog egna slutsatser baserat på ingenting.(vilket inte är vårat problem, vi måste förutsätta att supporten talar sanning, eftersom vi ringer lee-support)

*vi fick föra en lång disskusion på forumet utan något officielt uttalande, där våra frågor blev mer eller mindre ignorerade.

*Det kom ett kryptiskt officiellt svar som ni inte var nöjda med. Självklart inte eftersom det inte förklarade mer än att "pengarna kommer, vi jobbar på det", ett svar som var någonstans runt "standard", och definitivt inte vad vi borde fått efter rådande situation/hur dom behandlat oss

*Ni stuntade då i pengarna så som ni uttryckte er själva, ni bara brydder er om ett mindre kyptiskt svar som var synlig utanför forumet, ex. på startsidan på leepoker. Då skulle ni vara nöjda.

Vi struntade inte i pengarna, men vi förde disskusionen vidare gällande leepokers hanterande av situationen. Och för att inte fler skulle hamna i samma sits som oss, vilket tog leepoker 4,5dag att lyssna på.

*Ni fick ett klockrent svar på startsidan

*Ni snackar nu skit och säger att ni är "oroliga" eftersom pengarna fortfarande är i cyberrymben fram tills måndag.

 

Vi har all rätt att snacka hur mycket skit vi vill. Vi har blivit dåligt behandlade, och även om pengarna till slut kommer så gör det inte situationen som har varit bättre. Ett fel är ett fel, och där kommer du ingen vart.

 

Att vi är oroliga är ju heller inte på något vis konstigt, efter väldigt många dagars försök till svar men med undvikande svar istället, så har man all rätt till det.

 

Så sluta nu med ditt väldigt partiska snack försöka få det se bra ut så att lee inte tappar anseende/du tappar intäkter på din affiliate sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...