Gå till innehåll

SAJT: Leepoker


gdaily

Recommended Posts

Haha nejdå, du är dock inte helt fel på det, jag jobbar inom poker dock i ett annat nätverk, icke 3d. Anledningen till att jag är positiv till the3dnetwork är att många dömt ut det totalt då det var nytt, kanske var helt rätt, jag vet inte jag började inte spela direkt när det släpptes. Men iaf tycker folk ska ta chansen att testa, det är inte som vanlig poker online poker. Påminner vilket säkert också är tanken mer om live poker. Ni får tror vad ni vill, jag har inget intresse i the3dnetwork eller något specifik sajt, jag gillar bara klieten och fram för allt motståndet. Tycker fler ska ta chansen att testa det, det är min åsikt. Det är absolut inget för stor fräsarna som sitter 5-10 bord. Utan för dom som tycker poker är en kul grej som går att tjäna lite extra pengar på.

 

"Leepoker finns inte på listan över skins till DQE/the3dnetwork, jag tror det är en affiliate bara."

Om du tittar på startsidan på deras hemsida är inte lee eller någon annan ny site med. Kollar du istället under "Pressrum" står samtliga sajter, troligen har dom bara glömt uppdatera startsidan. Om det nu var det du menade :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick ett tips om att man fick 10 dollar gratis där o va tvungen o se hur de såg ut. Jag må säga att jag motståndet var helt katastrofalt! Jag spelade upp mig på 2 dagar till över 300 $. Sedan spelade jag någon guarantee. Då brast det. 8 min blinds och på den klienten. Skrev till supporten och dom svarar med att vi ska se över detta. Sedan kommer det upp ett foruminlägg som säger att blindsnivåerna är för små, höj upp dom till 12 men helst 15 sa ja. Då säger supporten detta ska åtgärdas så snabbt som det bara går. Nu vet jag inte om detta har åtgärdats men de verkar inte bry sig om varje kund iaf. Nickar urbanson om det intresserar någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Bonuskoden 10gratis funkar fortfarande för att få $10

 

Vet inte om den fortfarande funkar?!

Men jag signade upp genom bonuskoden "pproffs". den gav 5 dollar direkt och 10 till när jag gjorde insättning.. så för mig gav den ju mer :D

 

Plus att jag får spela exklusive freerolls...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar också på den koden. Rekomenderar ni sidan eller är vegas007 bättre? Någon action på cashgamen? Skönt att spela i 3d?

 

Jag gillar klienten. Den känns ren och härlig mot andra pokersiter (t.ex. aboslutpoker) som kan vara hur jobbiga som helst.

 

Sen är det väl inte alltid någon action, förutom när jag är där o lirar förståss :)

Nej men det är ganska lätt att fiska så jag tycker det funkar mkt bra.

Den koden jag skrev fick jag från http://www.pproffs.se/. de har en söndagsrulle på lee. 100 dollar enbart för members, sist var det bara 29st spelare med.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar klienten. Den känns ren och härlig mot andra pokersiter (t.ex. aboslutpoker) som kan vara hur jobbiga som helst.

 

Sen är det väl inte alltid någon action, förutom när jag är där o lirar förståss :)

Nej men det är ganska lätt att fiska så jag tycker det funkar mkt bra.

Den koden jag skrev fick jag från http://www.pproffs.se/. de har en söndagsrulle på lee. 100 dollar enbart för members, sist var det bara 29st spelare med.. :D

 

Eller får man inte skriva ut länkar?:oops:

Blir osäker nu hur det var. vissa forum hatar ju länkar, andra tycker det är bra eftersom det hör till tråden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar också på den koden. Rekomenderar ni sidan eller är vegas007 bättre? Någon action på cashgamen? Skönt att spela i 3d?

 

Klienten känns välpolerad och enkel, men vill du multitabla och ha ett snabb spel är 3d:n inget att hurra för. Men om du vill lira max 3-4 bord mot riktigt fiskigt motstånd är det rätt "place".

Cashgamen har ökat markant i deltagare och förväntas öka betydligt mer närmaste månaderna då nätverket fått kontrakt med en av asien största investment företag (= fisk) inom online spel. Brukar ligga på 20-40 cashspelare, udda tider kan det va folktomt.

Jag har spelat på lite olika sajter i nätverket, leepoker är väl att fördra som svensk, men även den nya sajten wolrd3d kan vara ett alternativ då dom har live support som väger upp en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PProffs hade jag också tänkt signa genom.

Hade tänkt sätta in 50$, får då 15$ direkt och 50 till vid 1000 händer.

Tror att ett hand är när det tas rake från potten=bra bonus för low stake grinders? Någon som provat den?

Vilka nivåer har de action på? Nl 20 typ kl 18-23?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PProffs hade jag också tänkt signa genom.

Hade tänkt sätta in 50$, får då 15$ direkt och 50 till vid 1000 händer.

Tror att ett hand är när det tas rake från potten=bra bonus för low stake grinders? Någon som provat den?

Vilka nivåer har de action på? Nl 20 typ kl 18-23?

 

0.10/.20 (och under) spelar det nästan alltid folk på.

0.25/.50 sitter det oftast folk på

0.5/1 finns det ofta någon på

 

Men i regel är det bara att sätta sig på ett bord så kommer spelarna. Jag brukar dock hellre se vem som sitter där för att slippa komma åt hajjarna. Sitter det någon jag aldrig mött slår jag mig ner och ser om det går att fiska. oftast funkar det, ibland inte och då byter jag bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket humor i den här tråden. Det börjar med flera jättevarningar från folk som på olika sätt haft problem, och sen går det över till hyllningar från en eller två personer som turas om att skriva lyriska inlägg :lol:

 

haha!

 

Jag kan inte uttala mig om vad som nämnt tidigare i tråden.. har bara spelat på lee i 1½-2 veckor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det krävs någon insättning via NETeller för att kunna casha ut via det också ?

 

Eller kan man casha ut dessa gratis $5 utan någon deposit ?

 

Nej det tror jag inte. Men uttag på 5 dollar är väl i minsta laget.. har för mig det är en gräns på 10..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det tror jag inte. Men uttag på 5 dollar är väl i minsta laget.. har för mig det är en gräns på 10..

 

Nej, alltså jag menar om jag spelar upp dessa $5 till låt oss säga $50

 

kan jag då casha ut dessa utan att behöva sätta in något först? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, alltså jag menar om jag spelar upp dessa $5 till låt oss säga $50

 

kan jag då casha ut dessa utan att behöva sätta in något först? :)

 

Aha du menar så, Yes det kan du :mrgreen:

Och om du spelat upp dem gånger 10 har du säkerligen oxå spelat in händerna så allt är tillgängligt för uttag. Annars har du iaf 45 dollar du kan ta ut ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillar leepoker dom har shyst kundsevice, och de e kull när sidan e på svenska, de va också kul då man fick 20 dollar utan insättning. koden e: censur igen har även tagit ut pengar som jag vunnit så inget negativt här

 

Varför måste alla som skriver om Lee bara ha gjort ett inlägg? Snälla om ni vill göra reklam kan man inte fixa det på annat vis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker väl att siten har fungerat bra dom få veckor jag har lirat där, det enda negativa är just att man inte kan ha flera "fönster" framme samt att klienten käkar minne om man har en lite sämre dator. Har inte tagit ut än så vet inte hur det funkar däremot vet jag att det finns gott om fisk där :) Simma lugnt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...