jello Postad 21 December , 2006 Rapport Postad 21 December , 2006 Jag har skickat minst 3 mail till supporten om möjligheten att lägga till högre bord, men bara fått undvikande svar. I första hand pratar jag om 10/20 NL men gärna också 25/50 NL. Som väldigt frekvent spelare på 5/10 vet jag att det finns ett stort intresse för högre bord och jag vet att fler spelare skickat in önskemål om det. Så, var finns ert problem med det? Är ni rädda att förlorarna ska rejka för lite innan de blir av med allt? Newsflash: även 5/10 är väldigt högt för de allra flesta. Om ni verkligen vill att pengarna ska rejkas maximalt antal gånger ska ni nog skippa alla nivåer över 0,5/1. Hoppas på ett riktigt bemötande. Citera
jello Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Inget svar från Everest Poker här heller. Kan bara tolkas på ett sätt. Ni skiter i vilket. Citera
freddola Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Lite kul att PF har en stor banner med reklam för Everest men inte kan få ett vettigt svar på din fråga. Dåligt! Tror nog du har rätt men dom är rädda att fisken förlorar för snabbt o massa rake uteblir. Citera
jojje2k Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Är det inte jättemega EV- att inte ha nivår över 5/10? En regular på 10/20 lär ju kunna raka typ 100k om året. Minst. Citera
DrRoland Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Tror du kundunderlaget är särskilt stor för 25/50NL på Everest då, när det går att få 50%+ RB på många andra sajter? Citera
gdaily Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Själv hoppas jag på att det INTE kommer högre nivåer, jag trivs alldeles utmärkt med att de bra spelarna försvinner från sajten. Citera
jello Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag vill spela högre mot fisk. Som det är nu spelar jag sjukt överrullad på 5/10 och har inte orkat byta sida för det är "tillräckligt" bra pengar. Snart blir det att byta för att de är så jävla ignoranta dock. Och jag har fortfarande inte lyckats lista ut vem fasen du är, gdaily... Citera
jello Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Tror du kundunderlaget är särskilt stor för 25/50NL på Everest då, när det går att få 50%+ RB på många andra sajter? Fisken kan inget om rb och det är bättre att spela mot mycket fisk än att ha hög rb. Citera
Spelgalen Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Tror du kundunderlaget är särskilt stor för 25/50NL på Everest då, när det går att få 50%+ RB på många andra sajter? Öhh, rakeback spelar typ ingen roll på NL 5000. Citera
gdaily Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Och jag har fortfarande inte lyckats lista ut vem fasen du är, gdaily... Inte så konstigt eftersom jag inte spelar där längre utan bonus i ryggen... Citera
Gyre Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Öhh, rakeback spelar typ ingen roll på NL 5000. Det där var något utav de dummaste jag har läst idag! Bara för att man spelar på hög nivå skiter man inte i pengar som man kan få via rakeback. Citera
gdaily Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Låt oss nu inte behöva låsa den här tråden pga rakebacksnack... On topic, tack... Citera
EverestPoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 De flesta spelare på Everest Poker föredrar spel på lägre nivåer och det är på dessa nivåer som svenska spelare kan vinna pengar från fiskar;). Vi är medvetna om att många spelare vill kunna spela på högre nivåer men samtidigt vill många spelare se fler bord på lägre nivåer. Vi gör dock vad vi kan för att möta våra spelares önskemål och tipsen som vi får in i detta pokerforum vidarebefordras till vår pokermanager. Citera
andpet Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag skulle även vara mycket intresserad av bord av typen 3/6 och 4/8. Hoppet mellan 2/4 och 5/10 känns stort Citera
gdaily Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag skulle även vara mycket intresserad av bord av typen 3/6 och 4/8. Hoppet mellan 2/4 och 5/10 känns stort Word Citera
jello Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 De flesta spelare på Everest Poker föredrar spel på lägre nivåer och det är på dessa nivåer som svenska spelare kan vinna pengar från fiskar;). Vi är medvetna om att många spelare vill kunna spela på högre nivåer men samtidigt vill många spelare se fler bord på lägre nivåer. Vi gör dock vad vi kan för att möta våra spelares önskemål och tipsen som vi får in i detta pokerforum vidarebefordras till vår pokermanager. Det här är inget svar! Vari ligger motsättningen? Varför kan ni inte starta fler bord på lägre nivåer OCH nya, högre bord? Citera
DaPine87 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Självklart är det ju för att inte fiskarna ska gå upp dit och torska allt snabbt, bättre om dem är på låga nivåer och rejkar bort allt.. Citera
jello Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Tack, mr Obvious. Men jag ville gärna höra hur Everest Poker skulle tråckla sig ur det här. Citera
Hjort Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Det här är inget svar! Vari ligger motsättningen? Varför kan ni inte starta fler bord på lägre nivåer OCH nya, högre bord?En hög bordsspridning leder ju till färre välbesatta bord och därmed att folk spelar mindre. Angående highstakes har det mestadels marknadsföringsvärde för en site, och iom Full Tilt, Prima och Stars är det jäkligt svårt att konkurrera i den nischen. Höga bord: * Bra för de bästa spelarna med stor rulle. * Bra för railbirds * Dåligt för speltorskar * Dåligt för mellangrindare * Dåligt för siten Så det kommer nog inte hända snart. Citera
EL_FishkO Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Det är väl inte svårare än att byta site? Själv tycker jag det är bra att everest inriktat sig på låga nivåer. Citera
jello Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 En hög bordsspridning leder ju till färre välbesatta bord och därmed att folk spelar mindre. Angående highstakes har det mestadels marknadsföringsvärde för en site, och iom Full Tilt, Prima och Stars är det jäkligt svårt att konkurrera i den nischen. Höga bord: * Bra för de bästa spelarna med stor rulle. * Bra för railbirds * Dåligt för speltorskar * Dåligt för mellangrindare * Dåligt för siten Så det kommer nog inte hända snart. Everest har så pass stort spelklientel på cash game att det varken skulle göra till eller från ifall de lade på 10/20 och 25/50 för övriga bord. Däremot tror jag att det skulle kunna locka till sig en hel del spelare från andra sajter eftersom Everest har fiskrykte. Full Tilts och de andras nisch är betydligt högre bord än vad ajg har efterfrågat. En småspelare som tar skott med några hundra dollar kommer att bli pank i princip lika snabbt på 5/10 som på 10/20. Jag menar att om man verkligen ska föra det resonemanget, så borde man ta bort även 5/10. Citera
Hjort Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Ja, jag vet ju inte om jag har rätt, det är ju mest en empirisk fråga. Men kom ihåg att siterna verkligen inte var sugna på att släppa till ens 5-10 back in the day. Var ju bara konkurrens som gjorde att party släppte upp spelet ovanför 2-4. Citera
jello Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 Så gammal i gemet är inte jag Citera
EverestPoker Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Vi sätter stort värde på feedbacken från alla medlemmar av Pokerforum. Era önskemål har vidarebefordrats till ledningen för Everest Poker och vi har berättat varifrån önskemålet kommer. Pokerforum.nu = tyngd Citera
rickie Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Det där var något utav de dummaste jag har läst idag! Bara för att man spelar på hög nivå skiter man inte i pengar som man kan få via rakeback. Snittar man bra på 5k så känns rakebacken inte så jätteviktig. Citera
Recommended Posts