Figgchen Postad 20 Juli , 2004 Rapport Share Postad 20 Juli , 2004 Jag är också lite sugen på att lira live, har även en polare som säkert gärna följer med. Vi bor båda i Vinslöv... Vilka stakes är det som gäller? Såg att några ville spela fixed.. Vi är nog lite mer sugna på NL, men vi ska väl finna en överrenskommelse skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 26 Juli , 2004 Rapport Share Postad 26 Juli , 2004 Vi är ett ganska stabilt gäng i Åhus som brukar lira poker ett par gånger i veckan, senast hade vi en turnering med 15 pers nu förra helgen.. Så visst finns det poker runt om/och i kristianstad:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crows Postad 27 Juli , 2004 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2004 Vad spelar ni och vad för struktur och inköp mm???? Plats för fler deltagare???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scania580 Postad 11 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2004 Hej Vi är ett gäng i Kristianstad som spelar lite TH turneringar hemma, finns några lediga platser ibland... Vi funderar också på att arrangera en större turnering om intresse finns, lokal ska inte vara något problem i så fall. Frågor: Vilken turneringsstruktur önskas? Och vilket inköp? MVH/ Scania Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roggan66 Postad 11 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2004 Det verkar ju finnas ett intresse för en lite större turnering. Jag tycker att ett rimligt inköp bör ligga på 3-400 kr. Roger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crows Postad 31 Augusti , 2004 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2004 Tjena boys, inte varit så mycket aktivitet i denna tråd varpå jag återigen drar igång en diskussion om hur vi ska kunna lösa allt det praktiska Vi verkar trots allt vara ett par stycken som skulle vilja träffas och spela lite cash eller turnering. Därför undrar jag om det är någon som har lokal eller kanske fixa lokal att spela i????? Och om vi hittar en lokal är det i så fall någon som har marker eller ska vi köpa marker eller hur göra????? Ska vi kanske starta en "riktig" pokerklubb, kan det finnas intresse för det???? VAD säger ni????? För att göra det mer personligt så kan jag skriva att jag heter Christian är 26 pendlar till Lund och sambo, vilka är NI?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sigge Postad 2 September , 2004 Rapport Share Postad 2 September , 2004 Heter Fredrik, är 16 år, bor med min familj i Åhus, går i 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lilleinar Postad 21 Maj , 2005 Rapport Share Postad 21 Maj , 2005 Läste för en vecka sen om en klubb i Kristianstad i Kristianstadsbladet. För att bli medlem var man tvungen att bli inbjuden av någon som redan är det, så om någon skulle vilja skicka ett PM skulle jag bli glad /lilleinar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 22 Maj , 2005 Rapport Share Postad 22 Maj , 2005 bor också i kristianstad och skulle vilja spela lite live.. Inte allt för höga insatser dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crows Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Jo det finns en klubb och du måste känna någon som är där och spelar som kan ta med dig dit så att du sedan kan bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Jag är medlem, hör av er så ska det nog gå att fixa. Jag ska själv spela nästa gång på Onsdag 18.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MegaMatte Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Jag är också medlem. PM:a mig så kan vi se om vi kan lösa något. // MM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lilleinar Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 MegaMatte du har PM /lilleinar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 edit...läste inte alla sidorna...l Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roggan66 Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Hur är spelet på klubben i Kristianstad är det mycket turneringsspel eller mycket cashgames, är det höga eller låga spel, är det spel varje dag, har ni någon hemsida där man kan hitta info? /Roger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Nu ligger en hemsida uppe. http://www.c4poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MegaMatte Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 C4 Poker har numera en egen avdelning på detta forum. Kika in under klubbar så hittar du oss där. // Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laphroaig Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Finns det någon "lokal-avd." till C4Poker i Åhus? Skulle gärna spela lite HE utan att behöva ta mej in till Krsd... mvh Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Finns det någon "lokal-avd." till C4Poker i Åhus?Skulle gärna spela lite HE utan att behöva ta mej in till Krsd... mvh Peter Nej, det finns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 spelas the cash game me där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 spelas the cash game me där? Ja, när folk åker ur turneringen blir det cashgame vid sidan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 få kanske bumpa denna träden nu eftersom klubben tydligen inte finns mer. Var ska man spela i c4-stad nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Sölvesborg ligger ju visserligen inte i kristianstad men där finns en schysst klubb som är öppen 4-5 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 inte dax o styra upp en schyst turnering i krstd snart? jag har lokal om nån annan orka styra allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Jag kan nog fixat ett par spelare, passar dock vidare ansvaret till en bättre människa än mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts