gdaily Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Hur laddar ni upp inför en sådan här lång tävling, den är ju betydligt längre än exempelvis en garantitävling på söndagen. Jag kör: * Cocacola och Redbull i massor finns i kylen, samt en halv pizza * 3G-kort finns tillhands om det blir strul med Internet * Jag är anmäld till forumturren på Stars. Jag ska även anmäla mig till några frirullar - jag spelar bättre om jag har en tävling att koncentrera mig på, och sedan en eller två slasktävlingar som jag bara kan tilta loss på. Citera
Kinky Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Laddar upp med färdigmat, pizza och folköl EDIT: Godis också såklart Citera
Njursparven Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 * Har sovit länge idag så man orkar vara uppe hela natten om det skulle behövas. * Ätit sushifrukost och har en del kvar. Sushi är bra käk som håller i längden. Förmkt socker blir jag bara trött av tillslut. * Givetsvis rankingturren Citera
Torgny Heurlen Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Godis för att få i sig socker samt en extra internetuppkoppling (lyx va?) ifall den första ballar ur. Vatten att dricka... alla kan ju inte droga sig med Red Bull Ola Citera
Stinkbock Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Drack sanslöst mycket alkohol på en strippklubb inatt. Följden blev att jag är grymt bakis och troligen halvdöda pengar. Ska bli mycket roligt i alla fall. Har asdåligt internet i den här lägenheten (snyltar på någons trådlösa, och det är minst sagt opålitligt) så jag måste sätta mig på ett av Buenos Aires sketna (men vrålbilliga) internetcafén och köra. GL till mig. Citera
ManOuchi Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 En skön handtralla 10 min innan turren startar så att man blir avkopplad Citera
berrabb Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Blir lite Tv-grindande tills kl 17:30 Dam handboll sedan böor det dvs toa besök och en snabb sväng till affärn. Vad är mest EV Julmust eller Cola? Musiken är fixad, Pizza finns i frysen. Citera
Steppwolf Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Drack sanslöst mycket alkohol på en strippklubb inatt. Följden blev att jag är grymt bakis och troligen halvdöda pengar. Ska bli mycket roligt i alla fall. Har asdåligt internet i den här lägenheten (snyltar på någons trådlösa, och det är minst sagt opålitligt) så jag måste sätta mig på ett av Buenos Aires sketna (men vrålbilliga) internetcafén och köra. GL till mig. Hahaha. Letar febrilt efter dig på nordicbet nu. Kommer satsa en del på att du tar hem det. Själv kommer jag ladda med vin blandat med julmust. Konsten är ett hela tiden hålla ett lagom alkohol och sockerrus. Citera
Pahlsson Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Jobbar till 17:00 men sen är det raka vägen till pizzerian och sen hem. Väl hemma ska jag ta en varm dusch och sen ska jag ta mig an en bit pizza tillsammans med en kall öl... Sen är man ren, mätt och lugn. Citera
mirage Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 precis vart på julbord och svullat så man nästan dog.. fast det kanske är bra att ligga i paltkoma dom första blindsperioderna Citera
cessan Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 gårdagen grind grind grind, 4hs sömn natten till idag mellan 05.00-09.00, heldagsgrind idag fram tills nu, lite käk sen kör vi..gl hf Citera
cOP Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Definitivt +EV att bygga up en fin markerstack av jamiegold-klass på databordet och sen kryssa sig igenom hela turneringen i tron att man e chipleader Citera
conny Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Pizza och koffein? Vilka tjockisar ni är! Själv laddar jag med fullkornspasta och tonfisk. Citera
Hakflem Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Köpte en sån mäktig cheesecake-glass-låda. Har också snaskladdat med ful-Red Bull och chilinötter. Ska också lira forumturneringen och kanske nåt annat billigt samtidigt. EDIT: Laddade även igår kväll med att vinna en turnering på Noble Poker för att bygga upp ett oslagbart självförtroende. Citera
Nusseman Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Jag värmer upp med lite kuragömma med barnen. Skönt att wlan funkar under sängen Senare i kväll blir det €3K, 7K, 2K och 25K guarantee på Heypoker och självklart, veckans höjdpunkt, rankingturren på stars. Citera
Sunkii Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Kebabtallrik, chips, holiday dip och cola Citera
forb Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Kebabtallrik, chips, holiday dip och cola light! Citera
joeki Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Tänkte kör på snus och Powerking cranberrydryck (har inte råd med red bull ) Stänger MSN, IRC och klientchatten, sen blir det hemmagjord kebabtallrik i pausen som kompis + kompis flickvän lagar ihop. Känner mig laddad till tusen! Citera
Stinkbock Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Att sitta pa internetcafe ar at helvete sketet vill sitta med kall cola hemma i Sverige vid skrivbordet. om jag mot formodan nar langt i turren tror jag dessutom att dom stanger innan topp 30 ar klara Citera
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Sovit länge, tagit mig en skön promenad och ska precis till att tryck i mig lite pasta. Tror jag ska pallra mig iväg till ica och införskafa lite energi givande dryck Citera
aglo Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Tog ett långt poker-uppehåll innan (nästan 18 timmar). Det börjar svarta för ögonen av abstinens - nu är jag laddad! Citera
Colderose Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Har precis avnjutit en måltid bestående av färsk pasta blandad med tomatsås och riven ost. En saftigt lättstekt entrecôte, sallad bestående av romansallad, tunt skivad päron och halverade körsbärstomater. Dryck: 1999 Masi Campofiorin. Nu är jag laddad! Citera
papparayray Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 chamapnge, kaviar och fet ciggar. nu ere bara 5 mil som saknas Citera
Jonasson Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Definitivt +EV att bygga up en fin markerstack av jamiegold-klass på databordet och sen kryssa sig igenom hela turneringen i tron att man e chipleader Ha ha tror du min hemmalåda med 500 marker räcker... Jag har självklart min senaste kortvaktare från vegas och en nyöppnad kortlek framför mig också ... lycka till alla ... hoppas ni kommer tvåa ... Citera
Colderose Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 chamapnge, kaviar och fet ciggar. nu ere bara 5 mil som saknas Cigarren väntar jag med ett och ett halvt dygn. Samma gäller champagnen. Citera
Recommended Posts