Gå till innehåll

När flickan är emellan


borne

Recommended Posts

Nu handlar det inte om Poker eller flickvännen. Det hade varit ett enkelt val dock.

 

Men det handlar mer om när flickvännen pressar en varje gång man spelar någon turnering och går långt i den. Uttråkade som "sejor" blir tillkommer också ett irritationsobjekt.

 

Självklart börjar jag inte spela vid närvarande av denna underbara varelse men som sagt. En turnering kan bli långvarig och ett påhälsande av flickvännen kan vara förödande för hela turneringen. Hur löser ni andra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Självklart börjar jag inte spela vid närvarande av denna underbara varelse men som sagt. En turnering kan bli långvarig och ett påhälsande av flickvännen kan vara förödande för hela turneringen. Hur löser ni andra det?

Senast så trebarrelbluffade jag bort i princip hela stacken som chipetta mot chiptvåan :?

 

Nu handlar det inte om Poker eller flickvännen. Det hade varit ett enkelt val dock.

Vad hade du valt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela inte turneringar när det är risk att hon dyker upp.

 

Om du yrkesspelar, få henne att fatta att du arbetar och att hon får finna sig i att inte störa då.

 

Är det verkligen så svårt att räkna ut sånt här själv? Det känns lite som att fråga nåt i stil med, "Ibland blir jag hungrig men har ingen mat hemma. Hur brukar ni lösa det?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå, nu är jag inte riktigt med tror jag.

 

Du spelar en turnering, hon kommer och gör en surprisevisit och du frågar vad DU kan göra för att förhindra det? Varför ska du göra det?

 

Dumpa henne eller säg åt henne att du inte kan planera hela ditt privatliv runt henne.

 

Imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart börjar jag inte spela vid närvarande av denna underbara varelse men som sagt. En turnering kan bli långvarig och ett påhälsande av flickvännen kan vara förödande för hela turneringen. Hur löser ni andra det?

 

Om du inte börjar en turnering samt (antar jag) inte påbörjar en när du vet att Damen i ditt liv ska komma så antar jag att hon kommer på en Suprisevisit medan du spelar.

 

Då får du förklara för henne att du har investerat ett par hundra (eller tusen eller vad det nu är) och säga att du ska spela klart bara.

 

Det viktigaste är ju att du inte börjar spelar när hon är där!

 

Spela klart och säg att du inte visste att hon skulle komma över och sedan lägger du till en kommentar som involverar antagligen "bjuda" alt. "köpa" henne på bio, en matbit, en handske eller vad hon nu är intresserad ifall du vinner.

 

Paj och kaka! (piece a cake)

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör...

 

Lägg ner med idiotinläggen. Svara seriöst eller åtminstone skojigt.

 

Herregud.. jag delar givetvis ut en varning först.. jag är ingen grobian.

 

Om jag uppmanar någon att upphöra med sin störande och enerverande verksamhet och denne inte åtlyder detta så tycker jag att man i sin egen lägenhet är i sin fulla rätt att bestraffa personen ifråga.

De allra flesta skulle väl inte tveka att bära hand på sin lillebror tex om han strök omkring var en pain in the ass... men nu gäller det ju en tjej och då är det plötsligt sånt jävla tabu. Se mitt statement som ett slag för jämställdheten.

 

Ps. Jag är singel Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...