gdaily Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Det här är top 5 i bästa trådar under forumets historia, ser fram emot en fortsättning! skulle vara kul om du kunde nämna några andra från din top 5 poster, om du pallar gräva fram. Freemans tilttrådar, bara att plocka fyra valfria Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 gdailys kärlek till sportbloopers (?) etc. Samtidigt i Ola Brandborns och Marie Serneholts gemensamma lägenhet på Söder... - Ola, du behöver väl inte tråka ut gästerna idag som vanligt genom att visa sportbloopers på videon hela förfesten? - Vadå!? Alla killar älskar sportbloopers! Såg du inte hur mycket Matteprof, Jennez mfl skrattade senast? Dessutom har jag nyss fått hem en helt ny film från Japan... - De skrattar för att de är artiga, Ola! De är bara artiga! - Snicksnack.. sånt där förstår inte tjejer, svarar Ola en smula trumpet Jag är inte intressrad av sportbloopers, men Marcel lyckas med den enda lysande meningen sätta finget på mitt handikapp - jag är jävligt asocial och känner mej obekväm "på fest" och har ingen aning om vad som är bra eller dåligt, så att säga. http://www.poker.se/fragaolalist.php?qid=3285 Kul i ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Sveriges sexigaste pokerteoretiker.. All credd till dig, Ola, men.. DAN GLIMNE!! raaoooorrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 http://www.poker.se/fragaolalist.php?qid=3285Kul i ämnet Om man får en sån fråga så är det ju "auto kiss & tell" oavsett om det är sant eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Klart det var kul. Det riktigt roliga låg helt klart i alla de träffande små detaljerna i berättelsen, inte i själva huvudstoryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 hahahaha! bögar! Jag tyckte det här var det överlägset roligaste i hela tråden. Klockrent. Då är vi två.. tre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 jag skrattade inombords. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CAPMAN Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 jag skrattade inombords. Men hallå?, Vart har världen tagit vägen? Det kräkregnar, alla är elaka, inga är fulla, farsan skylller på Tjernobyl. Våga skratta och ha kul. Jag har i princip bara läst och insupit både nytta och nöje här på forumet men jag måste medge att detta var bland det roligaste man läst förutom tråden "vad har du slagit sönder". Alltså Nebbis och Jacobmal, våga bjuda på lite självironi och annat mungodis. Ett tips: Bjud på Er för satan..... Ni är ju två av forumets Kungar - live with it, and die with it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Ruskigt roligt. Kommer läsa den fler gånger, så ruskigt klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 hahahaha! bögar! LOL! Det bästa i denna tråd hittills! Tror jag börjar bli kär i dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Det roligaste är att detta kunde vara sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Jag tycker det roligaste är att du lyckats leta upp ett halvår gammalt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klubbanista Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vi drar en BUMP! Klart läsvärd ännu en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vi drar en BUMP! Klart läsvärd ännu en gång tack för den, missat den helt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 tack för den, missat den helt Japp, jag med! Har nu lyckats med att fördriva minst en halvtimme på mitt jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 hahaha jaa denna kan man läsa ett antal ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeho Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Fanns vissa roliga delar i inlägget men texten skulle må bra av att bantas ner ganska mycket. Det där om att folk tycker det är roligt pga avundsjuka vet jag inte om jag håller med om, det var bara inte så roligt helt enkelt. Texten om Hinkarna var bättre. Denna får 2 getingar av 5. /Carl-Johan Expressen länka till hinkhistorien? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 hahaha hade inte läst den här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 XXXXXXXXXXXXXXXX -- bäst var när ola föreslog sökö och alla trodde han skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 länka till hinkhistorien? http://pokerforum.nu/forum/vart-tv-program/24915-team-hink-var-tids-beatles.html haha, hade nästan glömt av dessa. Ska bli kul som fan att läsa igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Detta är tammejfan det roligaste som skrivits på PF. Jag skrattar så tårarna rinner och sonen undrar vad fan jag håller på med. Så fagging good. Skapa ett PF Hall of Fame och klistra inlägg #1 pronto. Att HataB2B har en liknande skrivartalang ser jag bara som en tillfällighet i sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Fattar inte att jag missat den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts