Hyggglo Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 När ni har händer som 99, TT och AQ re-raisar ni helst med dom i poss eller ur poss preflop? * RP, gissar på NL - QoS * Citera
All in Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 reraisar helst ur pos.. mest för att det är så roligt att agera först på flop. Citera
Djens Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Min favorit är SB, då VET man att man är först att agera, kan man bluffa ut AA om det kommer en låg flopp. Citera
GG Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jag föredrar att spela allin med dessa händer, då slipper man tuffa beslut postflop. Hei då. Citera
Hyggglo Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Jag tänkte att det kanske var bättre att syna i poss men att re-raisa ur poss eftersom man helst inte vill se floppar ur poss, men så tyckte tydligen inte ni... Citera
Staahla Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Min favorit är SB, då VET man att man är först att agera, kan man bluffa ut AA om det kommer en låg flopp. gg och gl Citera
Recommended Posts