Bein Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Men vad är det här för jäkla post-revision Btw, hoppas bara man klarade top tio så man kan claima en sån där Stress Release Guy, såg för jäkla kewl ut! Mp3-spelare liksom, vad ska man med en sån till? /TF Du ska ju donera dina priser till mig trodde jag ... :7 Ser fram emot många frirullar med dej i januari med ToT, så vi kan mysa i chatten Citera
TotalFarsa Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Du ska ju donera dina priser till mig trodde jag ... :7 Ser fram emot många frirullar med dej i januari med ToT, så vi kan mysa i chatten Hur ska man inte kunna gilla en kille med så sjysst avatar liksom. Och jo, januari blir toppen på FTP's frirullefront! Men mysa i chatten? Spydde vi inte galla över motspelarna och klappade varandra på ryggen efter 2-outsutdragningar? Nu är jag förvirrad Och apropå att donera priser. När jag väl får hem min stress-release-guy så kommer jag att tilltala den my preeeecioussss. You do the math /TF Citera
Bein Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Hur ska man inte kunna gilla en kille med så sjysst avatar liksom. Och jo, januari blir toppen på FTP's frirullefront! Men mysa i chatten? Spydde vi inte galla över motspelarna och klappade varandra på ryggen efter 2-outsutdragningar? Nu är jag förvirrad Och apropå att donera priser. När jag väl får hem min stress-release-guy så kommer jag att tilltala den my preeeecioussss. You do the math /TF Det är väl mysigt att gnälla på alla andra? Jag är bättre, än alla andra. Och mina vänner är näst bäst så vi har rätt att gnälla. För övrigt att av de bättre inläggen jag någonsin läst på de här forumet på senaste tiden. Citera
Full Tilt Poker Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ranking December: 1 Kassoren 47 2 gjoh 43 3 koboy15 39 4 wmaster 35 5 gabrielo 33 6 bolaris 27 7 texasviking 27 8 Tim635 27 9 ToTFoF 27 10 Miklen 24 Grattis "Kassoren" till rankingvinsten. Adresser skall nu kollar upp. Återkommer med mer information. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Yeah baby! 5 FT gjorde susen Nu blev jag lite glad så här på onsdagkvällen! /TF - lättroad Citera
kjell-fr Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Alltid trevligt med en liten vinst, får se vilka goodieserna är man kan få som pris. Citera
Infinitiv86 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hehe, så man kom top3 iaf då ifrån en stark 6e plats ... hehe ... En bild säger mer än 1000 ord http://i13.tinypic.com/2cy049j.jpg Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hehe, så man kom top3 iaf då ifrån en stark 6e plats ... hehe ...En bild säger mer än 1000 ord http://i13.tinypic.com/2cy049j.jpg Dagens garv!!! Och visst är det en sån gubbe man ska ha! /TF Citera
SouthEast Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 10e plats...stabilt funkar bra. Citera
2baked2win Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Det står att jag kom åtta men hur kan de skilja på 4spelare som hamnat på samma poäng, är det inte så att jag kom på delad 6:e plats? (kanske lite petigt men självförtroendet är inte på topp just nu) /Tim635 Citera
kjell-fr Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Ja det är korrekt det du säger. Idag är jag väldigt generös och självförtroendet på topp så du får gärna dela sjätteplatsen med mig. Citera
wmaster Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Hur går det med sammanställningen och priser etc? Citera
berKKa Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Ska bli skoj å se hur man ligger till nu på rankingen hur ofta skrivs den ut här? Citera
natlstud10 Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 password for the january 7th freeroll???? please tell me Citera
Bein Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Weee, när uppdateras rankingen? Samt hur har ni kolla på vem som e vem? Citera
SouthEast Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Inget nytt angående gamla rankingen och våra priser? Ranking December: 1 Kassoren 47 2 gjoh 43 3 koboy15 39 4 wmaster 35 5 gabrielo 33 6 bolaris 27 7 texasviking 27 8 Tim635 27 9 ToTFoF 27 10 Miklen 24 Grattis "Kassoren" till rankingvinsten. Adresser skall nu kollar upp. Återkommer med mer information. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
kjell-fr Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 God morgon,,,någon måste ha somnat. Citera
TotalFarsa Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Hur kan det ta två veckor att kolla upp så tio nick har svenska adresser? Hade jag skött mitt jobb på det sättet hade jag inte vart långvarig. /TF Citera
Full Tilt Poker Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 För rankingen väntar vi nu på en funktions som vi har blivit lovade skall byggas in i forumet. Vilket gör att vi sedan kan ha ranking gående per automatik. Fördelen med denna ranking är att den endast baseras på forumets medlemmar. Vi ser också över möjligheten att landbegränsa frirullarna. Detta är dock något som vi inte har stöd för i dagsläget. Men vi jobbar på det. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
TotalFarsa Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Varför inte svara på det som vi undrar istället för att berätta om nån funktion som inte har med oss att göra? /TF Citera
TotalFarsa Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Vi ser också över möjligheten att landbegränsa frirullarna. Detta är dock något som vi inte har stöd för i dagsläget. Men vi jobbar på det.Detta är alltså något som kan ta allt mellan 6-24 månader innan en sådan funktion ser dagens ljus. Varför inte då bara göra som jag har föreslagit, kör utan cash!!!!! Då försvinner amerikanerna, problem solved. Vill gärna ha en kommentar på det här nu. /TF Citera
Bein Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Detta är alltså något som kan ta allt mellan 6-24 månader innan en sådan funktion ser dagens ljus. Varför inte då bara göra som jag har föreslagit, kör utan cash!!!!! Då försvinner amerikanerna, problem solved. Vill gärna ha en kommentar på det här nu. /TF Onödig kommentar av mig Citera
Full Tilt Poker Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 Varför inte svara på det som vi undrar istället för att berätta om nån funktion som inte har med oss att göra? /TF Då kampanjen riktar sig till Poker.se/Pokerforum.nu skall det också säkerställas att de som vinner också är medlemmar. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Full Tilt Poker Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 Detta är alltså något som kan ta allt mellan 6-24 månader innan en sådan funktion ser dagens ljus. Varför inte då bara göra som jag har föreslagit, kör utan cash!!!!! Då försvinner amerikanerna, problem solved. Vill gärna ha en kommentar på det här nu. /TF Vi har valt att köra med priser i form av pengar. Att köra en ren "goodie"-turnering är något vi inte har planerat och turneringerna med rena prispengar kommer att vara januari månad ut. Men vi har tagit till oss av din idéer. Jag är heller inte övertygad om att din lösning skulle eliminera problemet Då problemet är icke-svenskar så är den bästa helt enkelt att landsbegränsa det hela. För tydligen får rebusarna/gåtorna snabbt fötter. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Recommended Posts