tototorsten Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Tandskydd för boxare och hockeyspelare, var kan man köpa såna? har tappat bort min bettskena som jag ska ha när jag sover, men vill inte till tandläkaren ( gillar inte tandläkaren) den är dessutom jävligt dyr, Har hört att det går lika bra med tandskydd som boxare och hokeylirare har , men var köper man ett sånt ? Citera
Mr GZON Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Gå till tandläkaren och be om en riktig. Citera
heltok Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 gå till lokala fighter-butiken/kampsportsklubben. köp en sådan man kokar och sedan formar själv. duger fint för oss dödliga. Citera
chapman Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 skulle inte vilja sova i ett boxartandskydd. Tandläkarens måste ju vara betydligt smidigare. Citera
Wiznakh Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Gå till tandläkaren och be om en riktig. Eh, han säger ju ganska tydligt att tandläkaren är utesluten eftersom han har tandläkarskräck (eller nåt sånt). Citera
tototorsten Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 gå till lokala fighter-butiken/kampsportsklubben. köp en sådan man kokar och sedan formar själv. duger fint för oss dödliga. Ja när man ändå är där kanske man ska börja träna. Citera
Björnerik Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Klipp/skär bort den del av tandskyddet som går upp mot gomen på ett vanligt kampsportstandskydd (som du hittar där heltok beskriver) så blir det nog smidigt och bra... Citera
Scofield Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Klipp/skär bort den del av tandskyddet som går upp mot gomen på ett vanligt kampsportstandskydd (som du hittar där heltok beskriver) så blir det nog smidigt och bra... Håller med, precis så gjorde jag när jag spelade hockey, köpte ett tandskydd och skar bort det som inte passade. Kan bli grymt jobbigt att andas annars. helt klart det billigaste alternativet. Citera
Recommended Posts