archtila Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 En allin just för att det är runner-runner färg och svårt att sätta han på färg också kanske. Men annars ser jag faktisgt inget större värde i att gå allin. Om du tror han synar med dam hög färg så visst ör ett sett men annars kan en syn vara att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 En allin är att föredra just för att det är runner-runner färg och svårt för han att sätta dig på färg också kanske. Men annars ser jag faktisgt inget större värde i att gå allin. Om du tror han synar med dam hög färg så visst eller ett sett men annars kan en syn vara att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 jag hade lätt lagt mej när han minraise dej!! eller inte... snälla posta detta i bad beat tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 jag hade lätt lagt mej när han minraise dej!! eller inte... snälla posta detta i bad beat tråden. Som sagt för att upprepa det för dig och andra inte så intelligenta personer så handlade inte posten om fold utan av värdet av all-in kontra syn. Men jag antar att det krävs mer än att man enbart stirrar sig blint på sin hand utan väcker frågeställningen vilka händer Fi synar en all in med, och om det finns något mervärde i det. Och nej, det här är inte en badbeatstory utan fråga om värdet av olika handlingar. Frågan är i alla fall utagerad för min del och jag tackar de som förstod frågeställningen och bidrog till svaret av min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 [...] så handlade inte posten om fold utan av värdet av all-in kontra syn. FWIW så tyckte jag det framgick ganska tydligt att det var syn eller push du funderade på i OP:n och inte heller att det kändes som en badbeatpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Orka att folk med 500+ inlägg postar sånt här skit. Om du var allvarlig med att du tycker det här var ett svårt beslut så är du verkligen apdålig på poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Orka att folk med 500+ inlägg postar sånt här skit. Om du var allvarlig med att du tycker det här var ett svårt beslut så är du verkligen apdålig på poker. "Så går beslutsamhetens friska hy i eftertankens kranka blekhet över." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Orka att folk med 500+ inlägg postar sånt här skit. Om du var allvarlig med att du tycker det här var ett svårt beslut så är du verkligen apdålig på poker. "Så går beslutsamhetens friska hy i eftertankens kranka blekhet över." ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts