Gå till innehåll

NU DÅ? Livet efter den 3 dec, vad händer med No Limit Gefle?


Theronius

Recommended Posts

Det är bara att ni hojjtar till om vad som det kan behövas hjälp med så ställer självfallet större delen av medlemarna upp på att ordna så vi kan få tillbaka vår kära klubb.

Det känns väldigt lugnande i dagens läge då det ser ljusare ut för att klubben kommer att komma tillbaka.

 

Det är väldigt bra att ni går ut med all information så fort ni fått veta något själva. Det känns väldigt skönt att läsa om vad som händer.

 

Jag ser fram emot framtiden och hur vi ska lösa dessa problem. Så skynda på med mötes tider så vi kan diskutera om hur vi ska gå tillväga.

 

"Keep up the good work"

 

MVH // Henke E.W

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi alla pokerspelare försöker göra detta till något positivt nu när vi har en massa tid över...

Polisen visar vilka resurser dom har genom att göra en rassia en söndag med 20 poliser...

Mitt förslag är att försöka göra sammhället bättre och vi lägger nu vår tid som vi inte kan lägga på vårt intresse genom att anmäla alla brott vi ser eller blir utsatta för...

Min poäng är att visa att vi försöker vara laglydiga medborgare och inte ljusskygga typer som uppmanar till brott.

Så om vi alla hjälps åt så kan vi nog visa myndigheterna att vi inte accepterar att det begås brott och att vi anser att spela poker inte är något brott. :)

 

Exempel på brott som vi alla blir utsatta för dagligen: Spammail, fortkörare, förtal, nedskräpning mm mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...