Full Tilt Poker Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 vad är pospel...förkorting för pokerspel eller... Helt korrekt Har ändrat orginalpost. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borjesson1491911198 Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 vad är pospel...förkorting för pokerspel eller... Det fömodar jag iaf, bra ledtråd idag med. Håller även med DuckyDuck att man kan göra så för att hindra amerikanare från att vara med, men det bara om det enbart skall vara svenskar med i turneringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Håller även med DuckyDuck att man kan göra så för att hindra amerikanare från att vara med, men det bara om det enbart skall vara svenskar med i turneringen! Enda skillnaden med en svårare rebus blir bara att tråden svämmar över av fjortisinlägg som tiger efter ledtrådar och pm. Det roligaste med det hela är att amerikanerna både lyckas med att översätta och lösa de "svåraste" rebusarna, men alla poker-wannabies som hänger här grinar som de snorvalpar de är, när de inte lyckas lösa den enklaste rebus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 förslag på frågor vem vann melodifestivalen med främling 1983 eller vad heter en skäggig gubbe i december helst svar med å ä ö rekord i deltagare 2 svenskar vid mitt bord förutom mig bort med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 caråla och jultåmten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
koboy Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 använd uttryck från påker på svenska... det borde vara svåröversatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 caråla och jultåmten? Fan du höjde mitt koncept 100% Guld ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
master_nikki Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 nu börjar det bli dags för rebus...hoppas den inte är allt för svår idag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 "Hjälpmedel på femtiotvå delar som är en nödvändighet för att kunna spela poker." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Aw, tack! Så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 hehe as lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanm1 Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 själv har jag haft gansak tur att hamna med gansak många svenskar tjugo_slak tex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laustsen30 Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 jeg er dansker og forstår ikke helt rebusen. men er det på fire bokstaver og er en femtitvå delt af spillet. må det jo være kort men det virker ikke for mig? hjælp mig venligst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 jeg er dansker og forstår ikke helt rebusen. men er det på fire bokstaver og er en femtitvå delt af spillet. må det jo være kort men det virker ikke for mig? hjælp mig venligst edit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 200 reggadfe nästan idag, dags o göra nåt FULLTILT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
happystick Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Skulle inte något slags massutskick av lösenordet funka bättre, exempelvis att under januari månad så postar dom som vill delta i turneringar en post i turneringstråden "på bra svenska" att dom skulle vilja delta, sedan så skickas ett mass pm ut till alla som har uttryckt intresse? Kanske för svårt att genomföra och det kräver såklart en massa jobb, men det känns ju lite fel att pf ska dela ut massor av pengar till random muppar från usa bara ett förslag GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
markuseklund Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Var ju inte så svårt att vinna... med lite flyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Kanske för svårt att genomföra och det kräver såklart en massa jobb, men det känns ju lite fel att pf ska dela ut massor av pengar till random muppar från usa GL! Nu är nog mägden pengar som pf delar ut starkt begränsat (läs inga). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 "Vanligtvis en pokerspelare i narrmössa och även smeknamnet på en bartender i en gammal SVT-såpa." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
happystick Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Jag vet att vi får pengarna från fulltilt men om någon annan än en forumit får pengar så är ju det pengar som pfare går misste om Som sagt bara lite funderingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 6 potter på raken nu... stål varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Fick precis meddelande av FTP-killen att han inte kommer åt sin dator just nu, så jag fick det hedervärda uppdraget att posta kvällens rebus! "När man åker på en sjuk utdragning. Sju bokstäver börjar på 'b'." Ja, det är sånt som händer mig heeela tiden... så riggat! Lycka till allihopa! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Försök inte knycka min specialitet. Jag har utvecklat detta till en konstart. Länge Leve Riggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 naaw, en annan sötis fick jobbet .) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 lätt lösenord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts