Bein Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 MKD52 var inne och lösenordfiskade på vårt bord också... hade mage att bli indignerad när vi, vänligt men bestämt, bad honom gå och dö. Vad är det med folk nuförtiden liksom /TF Ja sen berättade han även att han fixade pw till andra rullen och inte kunde vänta tills han skulle slå ut oss, otrevligt de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 samma på mitt bord, han bara skrattade när ja sa att han inte va välkommen. Enbart VIP i den turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Dealer: Cletus_Bumpkin wins the pot (4,634) with four of a kind, Jacks jag har AK ligger TJJQ2 all in AK VS JJ , va ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Retard57: LittleO, what was the password for this tournament? LittleO: It was pepparkaka. Retard57: What is the password for the next pokerse tournament? LittleO: Not send yet, it has not been published Retard57: Ok, come online on AIM Bryan K wants to talk to you ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
koboy Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Retard57: LittleO, what was the password for this tournament?LittleO: It was pepparkaka. Retard57: What is the password for the next pokerse tournament? LittleO: Not send yet, it has not been published Retard57: Ok, come online on AIM Bryan K wants to talk to you ... http://www.railbirds.com/rails/LittleO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dumstrut Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Dealer: Cletus_Bumpkin wins the pot (4,634) with four of a kind, Jacks jag har AK ligger TJJQ2 all in AK VS JJ , va ska man göra? Hehe, maxröta med floppat fyrtal och kunde bara checksyna hela vägen ner. Hjälpte dock föga, åkte ut som en raket lite senare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 8 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Dagens rebus: "Sådana finns i en kortlek men används sällan i spelet. Fem bokstäver." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
feeder Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Disse turneringene er åpne for skandinavere only ikke sant? Hva gjør man om man finner ut av noen som er f.eks. amerikanske? Noen man skal melde fra til? Sees ved bordene! Lykke til alle sammen. Med vennlig hilsen, Nordmann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 *Deleted Q* Hittade mitt svar Första man blir blind på är ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
happystick Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 LittleO: Greatest win: 15 dollars in the 1800 person freeroll Greatest Loss: played my 2 dollars from a free roll to 25 dollars then lost it all Verkar inte som vi har nånting att oroa sig för... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DOier Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 gl hf alle sammen = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 suck, idag fondras revanch efter bubblan i 500 freerolen. Btw, vore det inte lire roligt med små bountys varje dag? Ex på top 3 föregående dag, vet inte hur dyrt de blir osv men reklam produkter har man väll råd med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D-FEAR Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 losenord...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 losenord...?? Stavas inte sådär. *fråga deleted* Suck, jag hittade svaret på den fråga jag postade helt själv Del2 Jaha ja... man bidde visst 5'a på FTP idag igen, hoppas att det inte är något som man fortsätter med i all evighet. Vore ju kul att komma 4'a eller bättre med Tack för Turren idag med antar jag man får säga. Lite nyfiken, räknas $500 igår med in i "månadspoängen" (om den fortfarande finns ens, såg inget konkret om det när jag tittade i andra trådar), tv¨å 5'e platser ger ju t.o.m. mer än en första plats ju Lycka till ni 3 (4) som är kvar och må den tursammaste vinna, hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Vore ju kul att komma 4'a eller bättre med Som jag då. Fjärde plats blev det för mig, Marthyn. Norrmannen och en tyst typ (amerikan?) HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DOier Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 , gg alle sammen :grin: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Dagens rebus: "När man åker på en hård förlust i poker brukar det på engelska kallas för? Sju bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Dagens rebus:"När man åker på en hård förlust i poker brukar det på engelska kallas för? Sju bokstäver" Måste vara "Fuckoff" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dizzy Duck Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Måste vara "Fuckoff" rofl jag tror att du har rätt eller vad man kallar andra spelare för...asshole. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TobiasSchnaars Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 hur många brukar vara med i varje frirulle? vad är förstapriset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 hur många brukar vara med i varje frirulle? vad är förstapriset? Tror det brukar vara med omkring 150st och vinnaren får 15$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sibadirektör Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Amerikan får svar på tal VolleyBallChick: If we weren't so close to the money I'd call ya in a New York second. Dealer: huggorm wins the pot (2,650) Dealer: Hand #1565484655 huggorm: du e en liten mes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 5te plats idag och 6? poäng till rankingen, åkte ut för att jag tiltar pga jag är enda svensken kvar, VAFAN: FT fixa nåt åt frirullarna nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Oj, nu måste man ju plugga! Jag har aldrig lirat vissa av spelformerna i morgon i HORSE turren hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts