Ripperkof Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Vad tycker ni om detta magasin? Cissi Nordenstam är tydligen dragplåstret här som expertskribent! Citera
larsdissler Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Va är det för nåt? Varken sett eller hört talas om. Länk? Citera
babyface10 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Inte så mycket nyttigt, men det är svårt att hitta, jag tyckte den var åtminstone lite rolig! Några roliga artiklar, borde satsa på att komma ut 4 gånger per år Citera
NeoSlayer Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 bara namnet lockar mig lika lite som celebrity poker.. Citera
Ripperkof Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 Tyckte layouten var fräsch, och Cecilias strategisidor var helt ok. Lär vara bättre att låta en pokerspelare skriva detta än att ngn lalare från Slitz gör det. Så det är väl positivt. Citera
Ripperkof Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 [url=]http://expressen.se/ego/c_9/index.jsp?d=2063&a=730745[/url] Citera
struve Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Har inte läst allt ännu men tycker tidningen verkar vara bättre än väntat, kanske inte i samma klass som Poker Magazine men ändå helt OK. Citera
Ripperkof Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 Hjort! Vilken artikel var det? Citera
gdaily Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Antingen är Cissi sämta spelaren genom tiderna, eller så är det så enkelt som att exempelvis tidningen klantat sig och lagt in frågorna 4 och 5 (om jag mins rätt) i fel ordning. EFterssom Cissi gjort mycket gott intryck tidigare, så kan vi väl gissa på det sistnämnda. Jag är positivt överaskad till tidningen. Både Poker Magazine och First Poker hade en hel del barnsjukdomar. Om vi säger att Poker Magazine gick in på en godkänd nivå och jobbat upp sig till utmärkt, och First Poker gick in på bottennivå och jobbat sig upp till knappt godkänd, så skulle jag vilja placera Slitz Pokers första nummer helt i klass med Poker Magazines första nummer. Helt okej med andra ord. Ett livsstilsmagazin, som kan bli en konkurrent till Poker Magazine om dom spelar sina kort rätt (observera ordvitsen). Måns, om du läser det här - bra jobbat! Jag tycker vissa saker saknas och för mycket av annat, men på det hela taget en tidning med potential. Citera
Hjort Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Hjort! Vilken artikel var det? Han får ta upp det om han orkar. Citera
gdaily Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 allt, Om du löser vad Hjort skrivit tidigare i tråden och sedan tänker lite, så örstår du nog att det inte är broder Forsberg som saknar den stilistiska förmågan utan redaktionen. Citera
darvartagan Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 För övrigt håller jag med Gdaily om att Cissi hade en del konstiga svar i sin Quiz. Fråga 4 och 5 såklart, men även fråga 1; hur kan det vara fel att slänga KJs i mittenposition när UTG har höjt upp till 5 bb? Undrade samma sak när jag läste det.. hur kan hon hitta annat än att slänga där.. Citera
Fat Tony Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Positivt överaskad. Med tanke på vilken låg kvalité SLITZ står för trodde jag det skulle bli en tröttsamt grabbig skittidning där dem intervjuar dregen om hur rocknroll poker är och lite lättklädda bilder på Conie Glowen (spell?). Men jag hade fel, självklart är det inga tunga spelteoretiska inslag, men en lagom avslappnad livsstilstidning med poker som tema. Kommer helt klart prova fler nummer, den utklassar ju verkligen firstpoker som man närmast skäms över att ha läst. Citera
Boost Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Hej, jag är ny här på forumet, Det enda man läser i inlägg om Svenska pokertidningar är, hur dåliga ni tycker de är. Visst förekommer slarvfel och barnsjukdomar tryckfel - sakfel i nästan alla titlar. Men för att dra det hela lite längre, finns något konstruktivt om vad en bra pokertidning skall innehålla? Själv tycker jag det är kul att vi överhuvudtaget har pokertidningar i detta lilla land. Citera
SaInT Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Hej, jag är ny här på forumet,Det enda man läser i inlägg om Svenska pokertidningar är, hur dåliga ni tycker de är. Visst förekommer slarvfel och barnsjukdomar tryckfel - sakfel i nästan alla titlar. Men för att dra det hela lite längre, finns något konstruktivt om vad en bra pokertidning skall innehålla? Själv tycker jag det är kul att vi överhuvudtaget har pokertidningar i detta lilla land. Har du läst tråden innan du svarade? Folk är ju positivt överraskade, de flesta iaf. Citera
Recommended Posts