P_kungen Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 TLK, hjort, nebbis och jacobmal vore kul att se Citera
Verbal__Kint Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Legato är ju given eller? Citera
lillsvensson Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag har tänkt lite mer, Hjort vore kul att se, liksom Björin ! Jobba för att lösa detta nu Fast det är klart, ingen kommer i klass med TLK Citera
Karhu Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag skulle gärna se en lång intervju med Patrik Antonius. Citera
Karhu Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag har tänkt lite mer, Hjort vore kul att se, liksom Björin ! Jobba för att lösa detta nu Fast det är klart, ingen kommer i klass med TLK TLK tänkte jag inte ens på, men det vore verkligen nåt! Björin vore också en intressant herre. Citera
Matteprof Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 TLK tänkte jag inte ens på, men det vore verkligen nåt! Björin vore också en intressant herre. Ja TLK!! Gör det dessutom så att ansiktet är Blurrat och rösten förvrängd så vore det ju kung! Matteprof Ett någorlunda kul subtil-ironiskt grepp. wtf skulle jag göra i ett Tv-program som handlar om poker? Citera
QoS Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 QoS? TV-programmet handlar om Poker, inte mat... - QoS Citera
lillsvensson Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 QoS? TV-programmet handlar om Poker, inte mat... - QoS Citera
gdaily Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 QoS? TV-programmet handlar om Poker, inte mat... - QoS Det går att tänka sig att den "runde gule " gör en Best of Buffé-recension från Las Vegas i samband med nästa poker-VM, om vi får fortsatt förtroende... Citera
tamtaram Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Stahla och AnnaDea i en debatt med Jennez som Moderator vore stor underhållning. Citera
Bobix Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 unreal, mikael thuritz, ken lennard, jacobmal, chris björin, karl mölller, gudrun schyman, robert lux, erik123, dan glimne, magnus betner, fast_freddy, mikael westerlund, william thorsson Det ska vara kul och/eller intressant folk som inte är blyga inför kameran. Citera
nutte_1983 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Tuff_Fish kan ni väl få att ställa upp! Citera
Plimpton Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Zoran. Malmös skönaste pokerspelare. WORD! Citera
Staahla Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Stahla och AnnaDea i en debatt med Jennez som Moderator vore stor underhållning. Stahl Citera
cAshville Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 TLK är min nummer ett ! Vore jävligt kul att se. Annars är micke Thuritz skön framför kameran, ett slags "Hur-är-livet-ett-år-senare-reportage" (efter pokerlandet). Citera
Kape Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag kan vara med som intervju(poker)offer. "I dag har vi besök av spelare som förlorat rakt ut sedan de började lira poker. Med oss i soffan finns SpelaKlokt och XXXX och XXXX" XXXX tänkte jag skulle vara två andra från forumet som inte heller går plus. Värdet för tittarna skulle bli: "Lyssna på de här personerna och gör tvärtom, då kommer du att vinna på poker!" - J Här har vi väl DrDDD eller HT-DrDDD som given XXXX? Han har ju dessutom lite historier om andra intressen online att dela med sig om. För er som inte vet så var han en av de "största" på Hattrick, ett onlinespel för fotbollsmanagers. Det vore kul att höra om alla gånger han skottat bort vinsterna eller brännt dagens grind på blackjack för att sedan tilta bort ännu mer på natten. Bra som exempel på "bristande" BR-management. Jag hoppas att du inte tar illa upp DrDDD? Citera
o_x_e_n Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Ingen som sagt dödarn???? Är inte han ett bra val? Citera
psatiw Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Staahla och AnnaDea i en debatt med Jennez som Moderator vore stor underhållning. Mmm. Frågan är bara om man hör vad Staahla säger, han kommer ju från Lund? (klonk) Citera
carl_nica Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Ingen som sagt dödarn???? Är inte han ett bra val? Jo typ 10 st. Citera
Staahla Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Staahla och AnnaDea i en debatt med Jennez som Moderator vore stor underhållning. Mmm. Frågan är bara om man hör vad Staahla säger, han kommer ju från Lund? (klonk) Sluta, jag trodde jag klargjort att jag är svensk. Citera
edison Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Debatt: Nebbis vs. SuperTequila? Citera
RaMz Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 William, Nebb, RilleG, Nohend, Telefonkiosk, Mohammed, Ector, Jacobmal (plz), Raymi, Assad pirooti (buddha). Thuritz bor ju i Usa nuförtiden så det kan bli svårt. Citera
elvis77 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Debatt: Nebbis vs. SuperTequila? Bästa förslaget hittils , samt TLK förstås. Citera
Recommended Posts