heltok Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 vi körde 26k händer/dag när vi race:ade i en vecka. blev typ 12k händer/person&24h. var inte överdrivet jobbigt när man väl hade intalat sig att man var tvungen att spela sina 10bord 6h nonstop. vi plussade ca 90inköp under tiden och då spelade vi på våran normala nivå eller högre. och med detta menas att det är för enkelt? Men sen så kommer jag bara spela 8 bord sen är everest mycket segare på händer/timme än stars som jag antar att många lirade på... Så jag kommer troligen få lira ca 17-18 timmar... vi körde på prima. så jo, bättre tempo där. de där 12k händerna var alltså på 12h speltid och vi orkade köra så i en vecka. hinder vi stötte på: svårt att snabbt få plats på nya bord dagtid, max 10bord, time:outs, server-downtime etc etc. Citera
XoteR Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Nästan beredd att satsa på att du klarar det, borde väll inte vara några problem. Citera
istinkface Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 en kille på 2+2 som ska klara 20k händer på en dag, 10k lär ju knappast vara ett problem Citera
DaPine87 Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 en kille på 2+2 som ska klara 20k händer på en dag, 10k lär ju knappast vara ett problem han spelar 12 bord på stars. Jag spelar 8 bord på everest. Nästan samma sak. Citera
Spelgalen Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Stars är väl det överlägset långsammaste nätverket? Citera
Batch Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Låter som ett roligt projekt. Kommer dock inte beta mot dig. Något som skulle vara riktigt intressant om du efteråt kunde presentera en graf som visar hur mycket du plussat eller förlorat per timme för att sedan kunna se hur mycket tröttheten påverkat ditt spel. Lycka till! Citera
P_kungen Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Kommer att haka på dapine och försöka lira 10k händer på min 15,4`` laptop (1920*1200). Jag kör nl200. Räknat ut att det kommer bli ungefär 16h med 9 bord. Inga bets involverade. Bara grym prestige om bäst (minst dålig) bb/100. Den som torskar kommer få höra det i 3 mån i Thailand Citera
DaPine87 Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 Låter som ett roligt projekt. Kommer dock inte beta mot dig. Något som skulle vara riktigt intressant om du efteråt kunde presentera en graf som visar hur mycket du plussat eller förlorat per timme för att sedan kunna se hur mycket tröttheten påverkat ditt spel. Lycka till! kommer att posta graf varje timma Citera
DaPine87 Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 Kommer att haka på dapine och försöka lira 10k händer på min 15,4`` laptop (1920*1200). Jag kör nl200.Räknat ut att det kommer bli ungefär 16h med 9 bord. Inga bets involverade. Bara grym prestige om bäst (minst dålig) bb/100. Den som torskar kommer få höra det i 3 mån i Thailand Citera
joeki Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Stars är väl det överlägset långsammaste nätverket? Minns inte hur Everest är, men ja, Stars är sjukt sega på starta nya händer jämfört med andra så att Stars skulle vara en fördel på det sättet förstår jag inte. Och eftersom inte Dapine svarar antar jag han inte vet det heller? Är ju klart fler bord dock... Citera
DaPine87 Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Stars är väl det överlägset långsammaste nätverket? Minns inte hur Everest är, men ja, Stars är sjukt sega på starta nya händer jämfört med andra så att Stars skulle vara en fördel på det sättet förstår jag inte. Och eftersom inte Dapine svarar antar jag han inte vet det heller? Är ju klart fler bord dock... stars turbo bord ligger väl över 100 händer/timma? Citera
DaPine87 Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Verkar ju tyvärr inte finnas nått intresse Citera
eurythmech Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Känns ju lite skralt jämfört med 2+2-snubben Citera
heltok Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 var det 25k händer det gällde skulle jag kanske kunna tänka mig sätta en slant. 10k händer känns rejält EV-, det har jag ju själv spelat flera dagar... Citera
DaPine87 Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Snälla människor, vad är det ni inte förstår? Jag kan MAX spela 8 bord p.g.a att man inte kan spela mer, och everest är segt så det blir bara 75 händer/bord/timma. Skulle jag spela 25K händer som heltok sa skulle det ta 41 timmar 10K händer som jag tänkt mig kommer ta ca 17 timmar.. Citera
Skanke Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Snälla människor, vad är det ni inte förstår? Jag kan MAX spela 8 bord p.g.a att man inte kan spela mer, och everest är segt så det blir bara 75 händer/bord/timma. Skulle jag spela 25K händer som heltok sa skulle det ta 41 timmar 10K händer som jag tänkt mig kommer ta ca 17 timmar.. Människor är inte snälla.... Citera
DaPine87 Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 EDIT: Detta är ju mer som en kul sak än för profit, pengarna gör bara att man inte bara kan ge upp.. Citera
sombrero Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Tvinga dig själv att betala $1000 til FI (Asså partiet) Då skulle iaf inte jag sluta Citera
Dollarturist Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Snälla människor, vad är det ni inte förstår? Jag kan MAX spela 8 bord p.g.a att man inte kan spela mer, och everest är segt så det blir bara 75 händer/bord/timma. Skulle jag spela 25K händer som heltok sa skulle det ta 41 timmar 10K händer som jag tänkt mig kommer ta ca 17 timmar..Inte för att jag inte tycker att det låter jobbigt att lira 10k händer på ett dygn. MEN tempot blir ju mer humant om man ska lira på en långsam site. Alltså 10k händer på 17 timmar är inte lika jobbigt som 25k händer på samma tid. Citera
o_x_e_n Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 ÖKA tiden Dafine så ska jag betta imot dig .....48 timmar så bettar jag 100$ på att du inte orkar det =) du får givetvis välja tid själv=) Citera
Kometen Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Du får lägga till något i din utmaning.... Du får inte äta eller dricka tills du uppnåt utmaningen? Citera
DaPine87 Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Men säg vad som krävs då Citera
MannenMedH Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Men säg vad som krävs då du kan tex spela bara med fötterna Citera
Recommended Posts