Gå till innehåll

Grajnd utmaning på lördag, intresse av att betta lite?

Recommended Posts

Postad
vi körde 26k händer/dag när vi race:ade i en vecka. blev typ 12k händer/person&24h. var inte överdrivet jobbigt när man väl hade intalat sig att man var tvungen att spela sina 10bord 6h nonstop.

vi plussade ca 90inköp under tiden och då spelade vi på våran normala nivå eller högre.

och med detta menas att det är för enkelt? :P Men sen så kommer jag bara spela 8 bord sen är everest mycket segare på händer/timme än stars som jag antar att många lirade på... Så jag kommer troligen få lira ca 17-18 timmar...

vi körde på prima. så jo, bättre tempo där. de där 12k händerna var alltså på 12h speltid och vi orkade köra så i en vecka.

hinder vi stötte på:

svårt att snabbt få plats på nya bord dagtid, max 10bord, time:outs, server-downtime etc etc.

Postad

Låter som ett roligt projekt. Kommer dock inte beta mot dig. :)

Något som skulle vara riktigt intressant om du efteråt kunde presentera en graf som visar hur mycket du plussat eller förlorat per timme för att sedan kunna se hur mycket tröttheten påverkat ditt spel.

Lycka till!

Postad

Kommer att haka på dapine och försöka lira 10k händer på min 15,4`` laptop (1920*1200). Jag kör nl200.

Räknat ut att det kommer bli ungefär 16h med 9 bord.

Inga bets involverade. Bara grym prestige om bäst (minst dålig) bb/100. Den som torskar kommer få höra det i 3 mån i Thailand :D

Postad
Låter som ett roligt projekt. Kommer dock inte beta mot dig. :)

Något som skulle vara riktigt intressant om du efteråt kunde presentera en graf som visar hur mycket du plussat eller förlorat per timme för att sedan kunna se hur mycket tröttheten påverkat ditt spel.

Lycka till!

kommer att posta graf varje timma :D

Postad
Kommer att haka på dapine och försöka lira 10k händer på min 15,4`` laptop (1920*1200). Jag kör nl200.

Räknat ut att det kommer bli ungefär 16h med 9 bord.

Inga bets involverade. Bara grym prestige om bäst (minst dålig) bb/100. Den som torskar kommer få höra det i 3 mån i Thailand :D

:D

Postad
Stars är väl det överlägset långsammaste nätverket?

Minns inte hur Everest är, men ja, Stars är sjukt sega på starta nya händer jämfört med andra så att Stars skulle vara en fördel på det sättet förstår jag inte. Och eftersom inte Dapine svarar antar jag han inte vet det heller? :D

Är ju klart fler bord dock...

Postad
Stars är väl det överlägset långsammaste nätverket?

Minns inte hur Everest är, men ja, Stars är sjukt sega på starta nya händer jämfört med andra så att Stars skulle vara en fördel på det sättet förstår jag inte. Och eftersom inte Dapine svarar antar jag han inte vet det heller? :D

Är ju klart fler bord dock...

stars turbo bord ligger väl över 100 händer/timma?

Postad

Snälla människor, vad är det ni inte förstår? Jag kan MAX spela 8 bord p.g.a att man inte kan spela mer, och everest är segt så det blir bara 75 händer/bord/timma. Skulle jag spela 25K händer som heltok sa skulle det ta 41 timmar :? 10K händer som jag tänkt mig kommer ta ca 17 timmar..

Postad
Snälla människor, vad är det ni inte förstår? Jag kan MAX spela 8 bord p.g.a att man inte kan spela mer, och everest är segt så det blir bara 75 händer/bord/timma. Skulle jag spela 25K händer som heltok sa skulle det ta 41 timmar :? 10K händer som jag tänkt mig kommer ta ca 17 timmar..

Människor är inte snälla....

Postad
Inte för att jag inte tycker att det låter jobbigt att lira 10k händer på ett dygn. MEN tempot blir ju mer humant om man ska lira på en långsam site. Alltså 10k händer på 17 timmar är inte lika jobbigt som 25k händer på samma tid.