Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
finns ingen anledning att använda tipsnyttpoker. personen bakom tipsnytt är en riktig skojare.

stay away

Skulle gärna vilja veta mer, och det kan jag tänka mig att de flesta här också vill.

Jag tackar ju aldrig nej till en fet bonus, men hör man sånt här snack så börjar man ju undra lite smått.

• 3 weeks later...
Postad
finns ingen anledning att använda tipsnyttpoker. personen bakom tipsnytt är en riktig skojare.

stay away

Du vräker ur dig rätt grova anklagelse, antar att du är 100% säker på din sak. Annars är det jävligt idotiskt att skriva saker här.

/SalvaTore

:club::diamond::heart::spade:

Postad
Någon som varit inne på deras hemsida den senaste tiden? ;)

Jag gick precis dit efter att ha läst ditt inlägg. Var det något särskilt jag borde lagt märke till?

Spooky. Då jag var inne på sajten var det en helvit sida med två textrader där det ungefär stod:

"Welcome to the future home of Tipsnyttpoker!

This domain has been reserved by... blablabla".

Postad

Jag var tvungen att registrera mig för att besvara vissa inlägg. TipsnyttPoker hålls och drivs av mycket respekterade pokerspelare. Att komma här med massor med anklageser är bara barnsligt och befängt.

Om ni skulle ha problem med sidan eller har andra direkta frågor är det bara att kontakta de som driver sidan.

Jag vet dock att det planeras en Tour med mycket fina priser. Det snackas om Biljett till VM i Vegas. Vet inte dock om detta är klart.

mvh

"Macen"

Postad

stay away

De som driver TipsnyttPoker är reskepterade Pokerspelare som har en affärsuppgörelse med Tipsnytt.com

Jag vet vilka som driver sidan, det vet Pokerforum.nu också.

Postad

stay away

Jag vet vilka som driver Tipsnyttpoker.com, det är respekterade pokerspelare. Ägaren av Pokerforum.nu vet också vilka herrarna frågan är.

Postad

stay away

Jag vet vilka som driver Tipsnyttpoker.com, det är respekterade pokerspelare. Ägaren av Pokerforum.nu vet också vilka herrarna frågan är.

Har oxå hört att Tipsnyttpokern sköts av riktigt "vassa gubbar"

/SalvaTore

:club::diamond::heart::spade:

Postad

Jag har personligen svårt att tro att dom skulle släppa in vem som helst i nätverket utan att ställa några som helst krav. Skulle vara ödesdigert för hela nätverket om dom släppte in ruffel&båg AB som höll på att blåsa folk på stålar. Eller hur Sostlind, inte låter väl ni några klåpare vara med i erat nätverk? Visst ska man kunna känna sig trygg när man spelar hos alla inom B2B.

* ändrade lite....

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Postad

Är kanske trög, men hur får man bonusen ?

Såg annonsen på tipsnytt.coms hemsida och där verkade det bara som att man behövde 1000 vip-poäng för att få ut bonusen ?

Har 1000 vip med råge och har då inte fått någon bonus än, behövde man någon signupkod ? Stod då inget om det i annonsen så det vore konstigt.

Någon som fått ut bonusen kanske kan förklara ?

Hittar ingen mailadress där man kan ställa frågor på deras hemsida heller så om någon har den så vore jag tacksam om ni kan lägga ut den här.

Postad
Finns folk som säger att det är skojare bakom sidan och de som säger att de är seriösa.

Varför får vi inte veta vem det är? Varför vill de inte vara offentliga?

Lotteriinspektionen kanske är anledningen...

• 1 month later...
Postad

Vann ett abonemang för juli på tipsnyttpoker´s egen turnering. Nu är det 10 + de Juli o alla där hjänvisar tilll varandra. Säger bara STAY AWAY från dessa pajasar för er som spelar på allvar

Postad
Skicka mail till micke@tipsnytt.com så löser han det.

HAHAHA du måste skämta grabben. Alla på de pajasföretaget som någon ger ut mailadress till hänvisar bara ut mailadress till någon annan. Jag tror alla somhåller på med betting eller poker råkar på bluffmakare för eller senare. Ni som inte vill göra det. - Akta er för TN´s poker

• 3 weeks later...