Gå till innehåll

SAJT: TipsnyttPoker.com


Mr_Pullknuts

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det verkar vara lite dåligt drag kring tipsnyttpoker? Ingen som spelar där eller?

 

Hur som helst, jag har en fråga till som gäller deras rake-struktur. Vad jag kan se så "rakeas" potten 0.25€ när den är mellan 3.75 - 9.75€ och 0.5€ mellan 10 - 14.75€. VIP-poäng får du när potten "rakeas" 0.5€. Detta borde ju innebära att det är ganska hopplöst att samla in VIP-poäng på typ 0.5/1€ borden eller? Potterna lär väl sällan vara så stora som 10€ eller mer där.

 

Alltså, för att samla in sina VIP-poäng gör man bäst i att sitta på minst 1/2€ borden?

 

Jag kan ju passa på att fråga också vad ni tycker om nivån på spelarna på Tipsnyttpoker? Hög? Låg? Medium? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lira på Tipsnyttpoker idag och efter en diskussion menar en del att sajten inte är att lita på, ser b ut, o.s.v... De menar att det inte finns ngt seriöst företag bakom? Kan varken hitta info som dementerar eller bekräftar det.

 

Ni som lirat/lirar där, hur funkar det med utbetalningar? Vilka former av utbetalning funkar? Har ni fått bonusar? Verkat det ok i övrigt?

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om man kan ha ett konto på både tipsnyttpoker och 24hpoker samtidigt?

Ja, det går alldeles utmärkt.

 

inte då!... jag ska precis öppna ett konto, men vid insättnig får jag följande meddelande: "The CC Number you are using has previously been used by another user"... jag kan alltså inte ha aktiva konton på bägge sidor, eller går det verkligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lira på Tipsnyttpoker idag och efter en diskussion menar en del att sajten inte är att lita på, ser b ut, o.s.v... De menar att det inte finns ngt seriöst företag bakom? Kan varken hitta info som dementerar eller bekräftar det.

 

Kan inte kommentera just pokern men www.tipsnytt.com i sig känns som ett seriöst företag då de hållt på med betting ett tag så det tror jag inte är något problem, men som sagt pokern vet jag inte så mycket om. De har ju inte haft igång det så länge heller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lira på Tipsnyttpoker idag och efter en diskussion menar en del att sajten inte är att lita på, ser b ut, o.s.v... De menar att det inte finns ngt seriöst företag bakom? Kan varken hitta info som dementerar eller bekräftar det.

 

Kan inte kommentera just pokern men www.tipsnytt.com i sig känns som ett seriöst företag då de hållt på med betting ett tag så det tror jag inte är något problem, men som sagt pokern vet jag inte så mycket om. De har ju inte haft igång det så länge heller

 

 

Visst,dom har hållt på ett tag med betting.Men där tar dom bara betalt för att ge rekar osv och har inte hand om några kunders pengar. OM huvudpersonen bakom Tipsnytt (bettingen) också är involverad i pokern(vet ej om så är fallet) så måste jag ge en KRAFTIG varning.Jag var med i ett annan sida som han haft och nu så har jag (och även andra) inte fått pengarna som vi skickat in till en "spelkassa" trots att sidan lades ner i höstas !! Även rykten om stora skulder osv också.....

Jag skulle kolla upp vilka som stod bakom pokerdelen innan jag stoppade in en enda krona på den siten.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om man kan ha ett konto på både tipsnyttpoker och 24hpoker samtidigt?

Ja, det går alldeles utmärkt.

 

Jag spelar på tipsnyttpoker, jag laddade även hem 24h klienten och där hade jag samma pengar som jag har på tipsnyttpoker. går det bra att spela med pengarna på 24h fast man vunnit dem på tipsnyttpoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adagio:

 

Joo jag antar att du har olika anvandarnman på Tipsnytt och 24h? Då ska du problemfritt kunna föra över pengar mellan det olika kontona. Ja även till andra spelare såklart, NoSense behöver alltid ett par extra €€ i kassan så prova gärna med mitt nick om du är osäker ;)

 

JAG kan iaf flytta pengar utan problem från tippsnytt -> 24h.

Men man kanske måste ha lirat ett tag innan den där "transfer moeny" knappen dyker upp i cashiern?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adagio:

 

Joo jag antar att du har olika anvandarnman på Tipsnytt och 24h? Då ska du problemfritt kunna föra över pengar mellan det olika kontona. Ja även till andra spelare såklart, NoSense behöver alltid ett par extra €€ i kassan så prova gärna med mitt nick om du är osäker ;)

 

JAG kan iaf flytta pengar utan problem från tippsnytt -> 24h.

Men man kanske måste ha lirat ett tag innan den där "transfer moeny" knappen dyker upp i cashiern?

 

Tack för svaret, tror du att tipsnytt skulle bli sura om jag flyttade över hela bankrullen till 24h? Klart de skulle bli lite ledsna men skulle det få jobbiga konsekvenser för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, tror du att tipsnytt skulle bli sura om jag flyttade över hela bankrullen till 24h? Klart de skulle bli lite ledsna men skulle det få jobbiga konsekvenser för mig?

Nää vad fan skulle dom kunna göra? Klart dom blir lite ledsna för att du betlar din rake till någon annan. Men eftersom det är kundernas marknad, så tycker jag du ska spela på den klienten du trivs bäst på och som du upplever har snyggast bord. Och här på forumet har ju 24h en överlägsen support, så fortsätt gärna sponsra dom istället (jag gör det iaf)

 

Och inget hindrar dig från att komma tillbaka och använda upp dina VIP poäng i nån turnering eller delta i någon ny deposit bonus :D

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lira på Tipsnyttpoker idag och efter en diskussion menar en del att sajten inte är att lita på, ser b ut, o.s.v... De menar att det inte finns ngt seriöst företag bakom? Kan varken hitta info som dementerar eller bekräftar det.

 

Ni som lirat/lirar där, hur funkar det med utbetalningar? Vilka former av utbetalning funkar? Har ni fått bonusar? Verkat det ok i övrigt?

 

Tack!

Seriöst företag bakom sajten? Well, fråga: M.J i S-gatan 2 i J**********, tel 6******4 .... sök på Godaddy.com eller Register.com

/Einstaien

 

"Hur mycket får man skriva om vad man vet om personerna bakom sajten?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara lite dåligt drag kring tipsnyttpoker? Ingen som spelar där eller?

 

Hur som helst, jag har en fråga till som gäller deras rake-struktur. Vad jag kan se så "rakeas" potten 0.25€ när den är mellan 3.75 - 9.75€ och 0.5€ mellan 10 - 14.75€. VIP-poäng får du när potten "rakeas" 0.5€. Detta borde ju innebära att det är ganska hopplöst att samla in VIP-poäng på typ 0.5/1€ borden eller? Potterna lär väl sällan vara så stora som 10€ eller mer där.

 

Alltså, för att samla in sina VIP-poäng gör man bäst i att sitta på minst 1/2€ borden?

 

Jag kan ju passa på att fråga också vad ni tycker om nivån på spelarna på Tipsnyttpoker? Hög? Låg? Medium? :)

 

jag har hållt på med den bonusen och även om spel nivån på fix 0.5/1 är dåligt så kan det går det snabt utför..alldeles för hög nivå för min smak...min fråga är ifall det är samma rake-struktur på de andra sajterna på 24h nätverket eller om det är bara Tipsnytt poker som har det..

 

ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag provade tipsnyttpoker ett tag och hade givetvis ögonen på den feta 100% bonusen men eftersom jag helst lirar 0,5/1 så var det nog inte riktigt för mig då potten måste över 10 € vilket givetvis händer på 0,5/1 men inte alls tillräckligt ofta, då är 1/2 bättre.

 

Dock så hade jag inga problem med att varesig sätta in eller ta ut pengar via NETeller, samt att deras support svarade på mail efter typ 20 min.

 

Däremot så är jag van vid PartyPokers stora folkmängd där man kan välja och vraka på borden tills man hittat en riktig fiskedamm men det var betydligt sämre här, samt att folket satt mest vid 6-manna bord och jag föredrar 10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...