p0ker@ngel Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Har loosat allt jag rört vid den senaste en och en halv veckan ungefär. Är så trött på detta nu........Detta är en tycka synd om tråd så ömka mig........... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 *tycka synd* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackseal Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 du får la se det positiva... flera dagar innan det är måndag igen... då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 *kjamiz* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag vet hur det känns fast min sådan period har varit en och en halv månad! Så nu har jag kommit fram till att det vinnande konceptet är att ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 kapa armen o använd endast den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackseal Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag vet hur det känns fast min sådan period har varit en och en halv månad! Så nu har jag kommit fram till att det vinnande konceptet är att ge upp. Ja, det är lätt EV+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag vet hur det känns fast min sådan period har varit en och en halv månad! Så nu har jag kommit fram till att det vinnande konceptet är att ge upp. Alternativt spela bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag vet hur det känns fast min sådan period har varit en och en halv månad! Så nu har jag kommit fram till att det vinnande konceptet är att ge upp. Alternativt spela bättre. Lätt för dig att säga som är avancerad pokerskribent! Vi andra inte kan spela lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag vet hur det känns fast min sådan period har varit en och en halv månad! Så nu har jag kommit fram till att det vinnande konceptet är att ge upp. Alternativt spela bättre. Aha var det så enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Standard! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag vet hur det känns fast min sådan period har varit en och en halv månad! Så nu har jag kommit fram till att det vinnande konceptet är att ge upp. Alternativt spela bättre. Går inte att spela bättre (Jag är the master) förutom Othello som är Grand Master Flash! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Sen jag började tänka har mitt spel blivit mycket sämre, jag har inte så bra simultanförmåga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Sen jag började tänka har mitt spel blivit mycket sämre, jag har inte så bra simultanförmåga. Det stämmer in på mig på pricken! Ända sen jag gick igenom mitt spel och genomförde djupa analyser och nådde nivåer jag inte vågat drömma om tidigare så har jag befunnit mig i en konstant accellererande sprial nedåt. I'M DOOOOMED I TELL YA! HYAHAHACACACA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Byt spel ett tag, lär dig omaha eller nåt men använd ny separat bankrulle, det hindrar dig från att "jaga" tidigare bankrulle-nivåer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Byt spel ett tag, lär dig omaha eller nåt men använd ny separat bankrulle, det hindrar dig från att "jaga" tidigare bankrulle-nivåer! Nej för fan! Lär dig inte Omaha, det är ett riktigt knarkarspel! Man vill bara slita ut sina egna inälvor när man spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 För att kunna tycka riktigt synd om dig behöver jag få reda på var du spelar och vilket nick du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 För att kunna tycka riktigt synd om dig behöver jag få reda på var du spelar och vilket nick du har. Eftersom jag har tagit över denna tråd antar jag att det är mig du pratar med. Mitt nick på dom flesta siter är "MongoLena". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirage Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 va pilsk du ser ut på bilden johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 va pilsk du ser ut på bilden johan Jag är alltid pilsk. Det vet du!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwax Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag var / är i samma position som du! Vad jag har gjort är att jag tog ut allt jag hade på mitt konto på "huvudsajten" och har nu bara mindre summor på andra konto. Jag spelar inte alls på allvar nu, utan "leker av mig" / tar paus. Spelade ingen roll vad jag gjorde så förlorade jag. Så nu spelar jag bara typ 10 - 20 $ sitngo's för skojs skull. Och spelar mycket mer live. Tänkte pausa (från det seriösa spelandet) i cirka 1-2 veckor till. För o sen mjukstarta / testa på lägre blinds. Få tillbaka mitt vinnande spel. Ajaa lycka till och hoppas det vänder. FÖR OSS BÅDA! Mvh Madwax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts