Ruterkung Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Är det någon som vet vad den tråden heter som handlade om att svarta kort kommer upp oftare än röda när man spelar något konstigt sidospel. Jag tror det var parre som härjade i den tråden och berättade att svarta kort kommer upp oftare eftersom de är "varmare" eller något sånt . Den skapades för 7-8 månader sedan om jag inte minns fel. Jag tyckte den var rolig iallafall så jag tänkte få ett gott skratt. Jag har även sökt själv om ni undrar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag har sagt till fisken i fråga att gå in och svara, men chansen är MYCKET LITEN att han har NÅN IDÈ om vad det är du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag sökte själv. Hittade tyvärr inte. Vet på ett ungefär vilken du menar, men den är nog borttagen. Hittade en del gamla guldkorn dock, den här tråden om Jack Vegas hade jag fina teorier i: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19289&highlight= Klen tröst men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Hur går det med boken, parre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Hur går det med boken, parre? Söp bort ett nästan färdigt manus för några månader sedan. Förläggaren kickade mig. Kronofogden kräver in förskottet som jag supit bort. Men snart kommer det vända, jag känner det komma. Iskallt igår, missade 220 frispelsdrag i rad för ett 1100-back. Sedan hade jag otur på dubblingarna på pokern, men jag vet ju att det vänder för att jag spelar en strategi som är +EV i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Söp bort ett nästan färdigt manus för några månader sedan. Förläggaren kickade mig. Kronofogden kräver in förskottet som jag supit bort. Men snart kommer det vända, jag känner det komma. Varians. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JurijGagarin Postad 22 November , 2006 Rapport Share Postad 22 November , 2006 Kapar tråden lite Någon som kommer ihåg en rolig tråd med en kille som visar fiskarna hur dom ska spela när han synar ner med 7 högt(?) och kommenterar sina 'moves' osv? En skämttråd alltså.. Hittar verkligen inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2006 Jag sökte själv. Hittade tyvärr inte. Vet på ett ungefär vilken du menar, men den är nog borttagen. Typiskt Qos att städa bort användbara trådar... Vet du vad det spelet heter när man ska gissa vilken färg floppen får? Jag tror mig minnas att det var det tråden handlade om. Hittade en del gamla guldkorn dock, den här tråden om Jack Vegas hade jag fina teorier i: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19289&highlight= Klen tröst men ändå Väldigt klen tröst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts