Gå till innehåll

Hjälp mig hitta en tråd

Ruterkung

Recommended Posts

Är det någon som vet vad den tråden heter som handlade om att svarta kort kommer upp oftare än röda när man spelar något konstigt sidospel. Jag tror det var parre som härjade i den tråden och berättade att svarta kort kommer upp oftare eftersom de är "varmare" eller något sånt :) . Den skapades för 7-8 månader sedan om jag inte minns fel. Jag tyckte den var rolig iallafall så jag tänkte få ett gott skratt.

Jag har även sökt själv om ni undrar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med boken, parre?

Söp bort ett nästan färdigt manus för några månader sedan. Förläggaren kickade mig. Kronofogden kräver in förskottet som jag supit bort. Men snart kommer det vända, jag känner det komma.

Iskallt igår, missade 220 frispelsdrag i rad för ett 1100-back. Sedan hade jag otur på dubblingarna på pokern, men jag vet ju att det vänder för att jag spelar en strategi som är +EV i längden.

Länk till kommentar

Jag sökte själv. Hittade tyvärr inte. Vet på ett ungefär vilken du menar, men den är nog borttagen. :(

Typiskt Qos att städa bort användbara trådar... Vet du vad det spelet heter när man ska gissa vilken färg floppen får? Jag tror mig minnas att det var det tråden handlade om.

Hittade en del gamla guldkorn dock, den här tråden om Jack Vegas hade jag fina teorier i:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19289&highlight=

Klen tröst men ändå :)

Väldigt klen tröst ;)

Länk till kommentar