Gå till innehåll

Ändringar i slutförandet kick-ofen på lördag!


AxA123

Recommended Posts

Hej!

 

Vi har fått ändra om i kick-offen på grund av påtryckningar från åklagaren. Enligt honom är det fel att spela klart kick-offen, men därimot helt korrekt att dela ut pengarna basserat på hur mycket marker folk hade.

 

Detta kom som en överaskning för mig eftersom jag pratat med många som är mer kunniga än mig inom detta, som påstod att det inte var fel att spela klart turneringen.

 

Det är bara att beklaga tyvärr.. det är en jävla soppa. Kvällen var designad så att vi inte skulle begå några lagmässiga fel. Den var till för de berörda från den 28:e oktober. Vi hade tänkt bjuda på julbord och ta hit föreläsare och arrangera andra trevliga aktiviteter.

 

Hur som helst så är alla kvarvarande i kick-offen välkomna på lördag för att hämta sina pengar basserat på vad ni hade i marker när polisen kom. För kunna få era pengar så måste ni självklart ha ID med er, vi gör inga undantag.

 

För frågor, eller om ni får problem med att komma på lördag, ring eller maila på 073-9030827 respektive alingsaspk@yahoo.se

 

Regga er gärna på http://www.alingsaspk.com för uppdateringar och nyheter.

 

Ursäktar än en gång.

 

/Pierre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

OBS!

 

Pratade med åklagaren idag. Han gjorde klart för mig att även en fortsättning av kick-offen inte är tillåten. Därav kommer jag under lördagen att dela ut pengarna till alla kvarvarande spelarna basserat på hur mycket marker de hade kvar när polisen kom.

 

Vi kommer dock spela klart Kick-offen och hoppas att alla sluter upp och spelar klart den med gott humör. Vi håller på at lösa slutförandet och hela kvällen just nu med polis och åklagare.

 

Fler nyheter kommer i dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...