Bluffaren Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Ursäkta ärade moderatorer men nu lanserar jag en riktig tramstråd. Här kan folk få skriva av sig sina inre aggressioner (som förstås måste ha pokeranknytning) . Skriv vad ni tycker och bli förbannade på varandra, tramsa, gny och fåna er åt h-e! Känsliga läsare som "vän av ordning" behöver förstås inte hålla till på den här minerade marken. Citera
Waggho Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Den här kanske skulle ligga under Poker Off Topic. Citera
Bluffaren Postad 21 November , 2006 Författare Rapport Postad 21 November , 2006 Den här kanske skulle ligga under Poker Off Topic. Nej din skämtare.. det ska som sagt INTE vara off poker! Citera
Ost Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Just därför skulle den ligga i POKER Off Topic och inte det andra OT-forumet. Citera
t3h_h4x0r Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 jag ska halla ett tal om poker idag i min communication class.. LALALOLOLOLALAL Citera
Myssion Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 1. Detta hör hemma i Poker off topic. Absolut inte i Texas Hold'em. 2. Det är ju inte direkt brist på varken tramstrådar eller på trams i icke-tramstrådar här på forumet. 1+2=Låst. Citera
Recommended Posts