donkaments Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 NU är ja här igen:shock: Faaan ja torska essen igen ska ja hoppa. dawid ska men allin me tvåparet aså ja kan oddsen men compare .svara sedan ps: <3 mina besta händer i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 NU är ja här igen:shock: Faaan ja torska essen igen ska ja hoppa. dawid ska men allin me tvåparet aså ja kan oddsen men compare .svara sedanps: <3 mina besta händer i livet lol donkaments Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:) krädd för en bra dagbok dawwe, kör på! Sjukast jag läst, om tre år vinner IFK allsvenskan sedan kan inget stoppa dem i CL:) Välkommen tillbaka Dawwe. Du måste dra ihop ditt folk och komma till klubben på fredag, du kommer ju dra folk som nybliven kändis:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:) krädd för en bra dagbok dawwe, kör på! Ey, min tjej är från Norrpan och hon är rätt het Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Nja, är inte dealer där längre ändå, spelar hellre, fast i lugnare miljöer än klubben Om ni halvthais vill lira lite mixgame nångång så säg till så kan det kanske bli nåt Vad sägs om nlhe/plo/2-7 single draw nl? Har för mig att jag läst något om razzia på en klubb i norrköping, är jag ute och cyklar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Fan inte så konstigt att så många bra pokerspelare kommer från Norrköping. Med era fula brudar och värdelösa fotbollslag så finns det fan inget annat att nöta CS va ni jävligt bra på också vill ja minnas:) krädd för en bra dagbok dawwe, kör på! Lololol.. är det så? IFK kommer alltid igen iaf! Har bara testat cs en gång men det är vi säkert. Norrköping är bra på det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 blir de till att hälsa på dustinz direkt ? han måste ha saknat dig ha d gött Klart man träffar Dustinz snart! Ha de gött! Är du från Norrköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Du hänger ju på till headsup vm i barcelona hör jag http://www.pokerpages.com/tournament/schedule2685.htm Detta vill jag verkligen dra på! Vi får snacka om det på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 stämmer bra, hoppas han hör av sig. Har saknat alla killar något sjukt mkt...som tur är har jag jobbat en hel del + massa annat som tagit upp min tid, så jag har inte haft så mkt tid för saknad som man skulle kunna tro Jag badade med min telefon så jag hart ju tyvärr tappat alla mina nummer men ring när du vill! Kommer du till klubben imorn kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Nja, är inte dealer där längre ändå, spelar hellre, fast i lugnare miljöer än klubben Om ni halvthais vill lira lite mixgame nångång så säg till så kan det kanske bli nåt Vad sägs om nlhe/plo/2-7 single draw nl? Haha tyvärr kan jag inte nåt annat än Hold em i stort sett men dom övriga kanske är intresserade. Ett undantag imorn kanske eller är det total bojkott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 NU är ja här igen:shock: Faaan ja torska essen igen ska ja hoppa. dawid ska men allin me tvåparet aså ja kan oddsen men compare .svara sedanps: <3 mina besta händer i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Hola senor. Blev det någon flashig mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Sjukast jag läst, om tre år vinner IFK allsvenskan sedan kan inget stoppa dem i CL:) Välkommen tillbaka Dawwe. Du måste dra ihop ditt folk och komma till klubben på fredag, du kommer ju dra folk som nybliven kändis:) Haha Tackar tackar! Jag kommer till 99% men än så länge är jag ensam om det vad jag vet. Hoppas du kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Hmm funderar på en sak.. Är det skattefritt eller inte på Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Hola senor. Blev det någon flashig mobil? Holla! Det blev Nokias nya, E65, kom ut för 3 dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Hmm funderar på en sak.. Är det skattefritt eller inte på Party? en av få sajter som faktiskt är skattefria Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyM_ Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 japp, jag ska till klubben david, vore kul om du kom . kan du pma ditt mobnr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 japp, jag ska till klubben david, vore kul om du kom . kan du pma ditt mobnr? absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 en av få sajter som faktiskt är skattefria Tack, skönt att höra! Hörde nåt om att det inte var det men dåså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pangela Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Haha tyvärr kan jag inte nåt annat än Hold em i stort sett men dom övriga kanske är intresserade.Ett undantag imorn kanske eller är det total bojkott? Får se hur humöret ligger... no gtd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Sjukaste svängningrna!! Började NL2000-sessionen med att backa upp emot $10k efter nån timme. Nu ett par timmar senare ligger jag +$12k. Jag fortsätter så får vi se vart det bär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Jeeppe_ Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 De där är mycket pengar, 10k back 12k upp, sjukt ju.. en kul fråga, vet dina föräldrar om att en dålig pokerdag kan resultera i att du förlorar 100 000sek svenska.. ja vågar knappt näämna att 1k sek förlorade en dålig kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 De där är mycket pengar, 10k back 12k upp, sjukt ju.. en kul fråga, vet dina föräldrar om att en dålig pokerdag kan resultera i att du förlorar 100 000sek svenska.. ja vågar knappt näämna att 1k sek förlorade en dålig kväll Såg en intervju med Team Gnuf på poker.se där Ramz svarade på en liknande fråga och han svarade typ: "Jag frågade min mamma om hon ville veta hur mycket jag vinner, men då måste du få veta när jag har en dålig dag och backar ett par inköp." Hon svarade tydligen att hon inte ville veta, klok mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Personligt rekord nu!!! Över $17k upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 Antar att du har övergett shortstack-strategin nu :] ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts