hajen Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 tänk på miljön dawwe .... =) angående bilen:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 tänk på miljön dawwe .... =) angående bilen:mrgreen: Jag är ingen fartdåre Blir grind nu en stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 vart??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Jag är ingen fartdåre Blir grind nu en stund! var äger grinden rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 ipoker. skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 skin? Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Lol. förlåt mig, men jag vet inte hur/var jag ska raila annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 förlåt mig, men jag vet inte hur/var jag ska raila annars? http://www.ipoker.com/index.php?page=2 your pick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 förlåt mig, men jag vet inte hur/var jag ska raila annars? Que? Grejen med ett pokernätverk är ju att alla siterna andvänder sig av samma bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 http://www.ipoker.com/index.php?page=2your pick. oh herrejesus, plockepinn! Que? Grejen med ett pokernätverk är ju att alla siterna andvänder sig av samma bord. tenfour, något nytt lär man sig varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 nickar du mrdawwe på Betfair? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Härligt med AMG, mr! nickar du mrdawwe på Betfair? MrdawweTILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Nick på Ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Hur gick det i HU matchen mot cafebarliba på Prima dawwe? Såg att det blev en hel del stora potter, bl. a. potten på 84.302$ som du vann med 10-10(nytt rekord?). Du behöver såklart inte säga några siffror men en liten hint ang vinst eller förlust vore kul att få Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 Jag hörde att han plussade 168K dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 ohojsan, vet inte om du kommer ihåg mig, var en flitig hängare här på forumet och vi lirade även en del HU bataljer på prima för ett bra tag sen. kul och se att det gått fortsatt bra för dig Mrdawwe! själv fick man ta och lägga sin kvarvarande bankrulle på livets andra utgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 22 Juni , 2008 Rapport Share Postad 22 Juni , 2008 kul och se att det gått fortsatt bra för dig Mrdawwe!själv fick man ta och lägga sin kvarvarande bankrulle på livets andra utgifter. Jag har även jag spelat lite mot dig förr. Vad hände, och var/vad spelar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Gick riktigt illa faktiskt.. nu är jag vaken efter 18 timmars sömn.. Satt och grindade i kanske 14 timmar, vet inte riktigt. Blev ej rekordback, (är jag rätt säker på) tog igen hälften av det jag låg back men blev ändå väldigt mkt. Just mot Cafebarliba gick jag pluss men gick rakt åt hvete på Ipoker. Spelade som en jag vet inte vad... Jo minns dig riosaity Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nerazuri Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 ohojsan, vet inte om du kommer ihåg mig, var en flitig hängare här på forumet och vi lirade även en del HU bataljer på prima för ett bra tag sen. kul och se att det gått fortsatt bra för dig Mrdawwe! själv fick man ta och lägga sin kvarvarande bankrulle på livets andra utgifter. Ganja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baliku Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Ganja? Hoppas det Ganja är mindre psykiskt påfrestande än poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Om du sovit så länge och är uppe en normal tid, så kanske man skulle kunna hugga med sig mina båda flickor och titta ner till dig och Jane? Vi ville hitta på nåt idag, men vädret suger juh så det vore rätt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 Juni , 2008 Rapport Share Postad 23 Juni , 2008 Top winners and losers (All sites, All Gametypes, 2008-06-22) mrdawwe $-180.570,00 woooooooooooooooooooooow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts