dunkarn Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Yesterday winners; mrdawwe $128 256 CHUFTY $103 802 pr1nnyraid $68 979 Hyffsad dag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Drog nyss igång grinden och det första som händer är att jag vinner ett par händer på raken HU, inte för bra spelade men poker är ju poker. Han säger bl.a.,"btw hoppas nån slår sönder käken på dig igen" och "see you around in Norrköping. Bra start på dagen. Outa nicket är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Det är väl inte riktigt så att jag trodde att polisen skulle sätta in palme resurser. Det hela handlar om att om man blir hotad på något sätt så bör en anmälan upprättas för det skall finnas information att tillgå om något skulle inträffa. I mitt arbete gör vi alltid anmälan oavsett hur allvarligt vi tar på hotet. Om någon skulle plocka mig vill jag gärna underlätta för polisväsendet att hitta förövaren. I mitt jobb (pokerspelare) så anmäler vi inte sånt här. Jag har blivit hotad till fettbrand (vad det nu innebär i praktiken, diagf förkortas det), och likt en woodo-docka blivit påönskad cancer och diverse bilolyckor. Sånt här hör till vårat yrke så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Anmäla känns overkill men outa absolut idioten här. Skoj o se att det går bra dawwe, håll dig på 100/200 så slipper jag få del av dina utdragningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Anmäla känns overkill men outa absolut idioten här. Skoj o se att det går bra dawwe, håll dig på 100/200 så slipper jag få del av dina utdragningar hahaha jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Har du hängt på pf i 3 år utan att lära dig multicitera inlägg? Eller du kanske vill ha så många inlägg som möjligt Ajja fortsätt krossa! Hehe lärde mig det för rätt längesen men har nu glömt bort det, minnet e kort och orken att lära sig det också skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Hehe lärde mig det för rätt längesen men har nu glömt bort det, minnet e kort och orken att lära sig det också skulle jag tro. Höger sida om "Quote" knappen. Klicky på alla inlägg du vill quota Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Avstår nog i att outa nicket, vill inte dra igång nåt onödigt bråk. Misstänker att han var rätt tiltad och att det inte var så allvarligt menat. Vet ju hur det känns att ha en dålig dag, man blir inte så trevlig direkt även om det finns gränser. Hot i chatten ser man ju var och varannan dag ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Hot i chatten ser man ju var och varannan dag ändå. Hoten är ju vardag, men det får ju inte gå till överdrift. Jag är väl ingen duvunge men att dra till med så pass personliga saker vid pokerbordet borde man akta sig noga för. Grisigt är va det är! Du kan ju trösta dig med att killar som säger sånt bakom datorskärmen troligtvis inte våga stå för det ute. Säkert är dem så fula och finniga så dem inte ens går ut, vad vet jag! GL vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
phe23 Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Vill bara säga grattis till de fina resultaten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Ty! Nu blir det grindande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hest Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Tillhör skaran som bara läser och aldrig postar i denna dagbok, men dags att ta bladet från munn Grattis till resultaten! Men skriv mer i dagboken! På tok för lite och korta inlägg på senaste. Tänk på oss för fan! Jag hatar dig egentligen då jag tagit några skott HU på prima mot dig när jag varit tiltad och du alltid synat mina 3 bet med typ 3-6o och floppat två par och stackat mina sista slantar Men du verkar vara en jävligt sympatisk och trevlig människa imotsats till de flesta highstakes spelarna så jag unnar det dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Hur gåre med den där videon som vi väntar på? bara snack eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Hur gåre med den där videon som vi väntar på? bara snack eller? Men du gillar ju inte spew-videos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Lir nu eller? Vart kan man raila? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Hmm hittade lite rail, ser lite tiltigt ut eller? Lite tråkig otur i några stora potter, men tror jag sett dig tappa typ 40-50k dollar på 10 min nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Ipoker men det går tydligen inge bra...vad jag hittils sett så har han backat 20000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Sjuk otur med KK all in pre när den andra hade A nånting och brädan kom 5-4-2-3-x. Rätt vågad syn på en pre all in när fi hade AK och dawwe synade med A4s. Hoppas verkligen det vänder snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 håll uppe fokus nu mr d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Prima $100 + $ 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Men du gillar ju inte spew-videos ja älsk:ola:ar dom, man får sånt självförtroende när man ser highstak:ola:eslirare spew:ola:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 De första 16dagarna i juni är det inget dåligt plus på. http://www.highstakesdb.com/results.aspx?From=2008-06-01&To=2008-06-14&Site=Prima&GameType=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 De första 16dagarna i juni är det inget dåligt plus på. http://www.highstakesdb.com/results.aspx?From=2008-06-01&To=2008-06-14&Site=Prima&GameType=1 Blev även lite impad av denna Results Sessions Hands Hours FromSparta $-29.866,02 2 97 0,78 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Hehe tackar för det! Hoppas nästa skott går bättre! Skriver jag så lite verkligen? Jag tycker jag skriver hela tiden och blir till och med ganska stressad på köpet. Sen ska det hinnas med att grinda, pma, msn..sen har jag tjej som vill ha hund och det tar inte lite tid heller, sen är jag mitt uppe i att köpa bil.. ja du förstår. Ganska säker på att jag är mer stressad än medelSvensson. Men det kommer bättre tider, dag för dag! Tillhör skaran som bara läser och aldrig postar i denna dagbok, men dags att ta bladet från munn Grattis till resultaten! Men skriv mer i dagboken! På tok för lite och korta inlägg på senaste. Tänk på oss för fan! Jag hatar dig egentligen då jag tagit några skott HU på prima mot dig när jag varit tiltad och du alltid synat mina 3 bet med typ 3-6o och floppat två par och stackat mina sista slantar Men du verkar vara en jävligt sympatisk och trevlig människa imotsats till de flesta highstakes spelarna så jag unnar det dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts