KingCosmoKramer Postad 26 Maj , 2008 Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 TIllbaka på 25/50 iaf...Rullen mår bra? EDIT: en fråga till din HU, varför minihöjja pre som standard? ...någon tanke bakom detta, har själv som standard 3-5 x bb i hu och bara nyfiken ! minihöja som standard >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 5xbb som standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 HU mot Mrdawwe nu på Betfair Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 pajjade bf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 starta om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Huh?? Kan ju aldrig vara bra som standard Funkar bra för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 HU mot Mrdawwe nu på Betfair Result? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Blev så tiltad på att det laggade sönder så resultat negativt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Men 4 dagars plus i rad känns bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 dawwe ere nån ny trend hos dig att inte skriva resultatet i siffror längre? eller är du bara vidskeplig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Den här dagboken har störst potential men har varken resultat eller händer. Alltså det största fiaskot! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 Många spelare som håller till runt Kungsgatan Hur många då på en skala? ;] Jag har säkert sett MrDawwe mfl. på spicy nån gång, eftersom jag själv hämtar mat därifrån typ 4-5 ggr i veckan ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Det är min nya trend att inte skriva siffror, precis som mina nya solbrillor av detta märke: Har nu under senaste veckan lirat nästan uteslutande HU och sakta men säkert tagit igen HELA förlusten jag gjorde den där dagen på (+lite till). Nästa liveevent på schemat blir SM på Cosmopol 2-6 juni.. kommer lira dag1c (4/6). Ska bli kul att lira live igen, var ett tag sen. Sen är det bara 3 veckor kvar till Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Det är min nya trend att inte skriva siffror, precis som mina nya solbrillor av detta märke: Har nu under senaste veckan lirat nästan uteslutande HU och sakta men säkert tagit igen HELA förlusten jag gjorde den där dagen på (+lite till). Nästa liveevent på schemat blir SM på Cosmopol 2-6 juni.. kommer lira dag1c (4/6). Ska bli kul att lira live igen, var ett tag sen. Sen är det bara 3 veckor kvar till Vegas. wow ...det riktiga sm altså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 wow ...det riktiga sm altså? Tveksamt va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Avslutade nyss grinden, har hållt på sen jag skrev det senaste inlägget ungefär och är helt slut, lyckades att backa halva summan av veckans arbete men jobbade sakta tillbaka och slutade bara lite minus, så känner mig rätt nöjd för dagen. Nu sängen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Jahaaaaaaaaa då har man kört igenom en del sidor Måste säga MTT vinsterna är inspirerande, slutade t.o.m att jag läsa din DB samtidtigt som jag spelade själv GG WP GL (K) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Tjena railade en del när du mötte igor igår på ipoker, du låg bra till då jag var tvungen gå till sängs. Min fråga e således hur slutade gejmet ? take care Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Texas Hold em Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Texas Hold em Vaa, mttar du inte finns i sjön? ; o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Avslutade nyss grinden, har hållt på sen jag skrev det senaste inlägget ungefär och är helt slut, lyckades att backa halva summan av veckans arbete men jobbade sakta tillbaka och slutade bara lite minus, så känner mig rätt nöjd för dagen. Nu sängen... 10 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Vaa, mttar du inte finns i sjön? ; o LÄR va värt ett försök! Där finns det talanger kan jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 satsa inte på bluffstopp i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 satsa inte på bluffstopp i alla fall LOOOOOOOOOOOOL Jag lattchade ju bara med er. Måste ju bli en rematch i Vegas iaf. right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Ligger etta efter dag 1a i Ongames 2dagars $1k event, fortsätter på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 satsa inte på bluffstopp i alla fall Har du också krossat dawwe i bluffstopp? Riktigt softa games när han är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts