mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 BACK in buisiness!(rättstavat?) kom precis hem efter träning och film. OTROLIGT skönt att ha tränat! Innan jag går och lägger mig ska jag ha plussat $1500, blir nog uteslutande $200Sngs på Party och Stars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Nä det får bli ettpat turrar med. Vill klonka i $109rebuyen och The nightly hundred grand på Stars när jag var så nära igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Nä det får bli ettpat turrar med. Vill klonka i $109rebuyen och The nightly hundred grand på Stars när jag var så nära igår. brukar de vara övervärde i den? Hoppas på klonken iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Reggade mig på nightly också, pm:a nick på stars om det e en HEMLIS DOH Ligger f.ö. på 4e plats med 110 pers kvar i $50 rebuyen på Stars. (Mrdavve) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Reggade mig på nightly också, pm:a nick på stars om det e en HEMLIS Du får gissa en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hej jag har följt din dagbok ett tag, och jag undrar som så, Vilka händer synar du med på floppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hej jag har följt din dagbok ett tag, och jag undrar som så,Vilka händer synar du med på floppen? går inte att säga bara sådär.. måste ha bakgrundsfakta.. read på fi m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 går inte att säga bara sådär.. måste ha bakgrundsfakta.. read på fi m.m Jo men om du har typ nått vanligt, TP och Q kicker då. Och fi är solid och bettar typ 70% pott. Hur gör man då? Hur skulle du spela där davve? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 brukar de vara övervärde i den? Hoppas på klonken iaf Nope inget övervärde tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Reggade mig på nightly också, pm:a nick på stars om det e en HEMLIS DOH Nickar Mrdavve Du då? DOH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hej jag har följt din dagbok ett tag, och jag undrar som så,Vilka händer synar du med på floppen? Synar med alla händer beroende på humör, read osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jo men om du har typ nått vanligt, TP och Q kicker då.Och fi är solid och bettar typ 70% pott. Hur gör man då? Hur skulle du spela där davve? Vet ej, jag är tiltad nu. Har backat $3k inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 -$4200 BR Party: $8100 Prima: $9450 Pokerstars: $1200 Fulltilt: $4050 =$22850 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Sjukt mkt grind idag -$3100 BR Party: $6050 Prima: $9450 Pokerstars: $1600 Fulltilt: $2650 =$19750 Jag tänkte pausa imorn pga. sjukt dåliga resultat sista dagarna men det går inte pga. att jag vann en sattelit till morgondagens Montecarlo millions final på Stars (värde $800). Pausar Sngs imorn iaf. Bara Multitables. Klonkar jag inget imorn får jag snällt gå ner till $109Sngs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Jag kommer f.r.o.m. nu att använda min dagbok för både pokern OCH mina vanor som behöver förbättras ordentligt för att jag ska kunna spela poker optimalt. Varje dag innan jag går och lägger mig ska jag skriva upp vad jag har för mål med morgondagen. Man når sina mål mycket lättare om man skriver ner dem. Nu ska jag plåga mig riiiiiktigt ordentligt. 2 punkter som start på det hela. Det kommer att bli så otroligt svårt så jag har inget val annat än att lägga till dessa punkter till (den snart för långa) listan på saker som jag måste betala mina kära reskamrater $1000 var om jag skulle misslyckas. Detta gäller fram till 1 februari, alltså ca en vecka i Sverige och 2 veckor i Thailand. 1. Jag ska sluta snusa. Får inte ta en snus el cigg eller nånting med nikotin i. Det är den svåraste punkten men jag vet att det handlar om viljestyrka. (Jag får 2 kvällar på mig när jag är onykter i Thailand. Så svårt att motstå då, men i framtiden ska jag klara även detta.) 2.Varje dag ska jag gå en promenad på minst 30 min (i dagsljus) eller träna (gym) eller om jag kommer på nåt annat sätt att röra på mig som motsvarar det. Jag tillhandahåller mig rätten att slippa gå på promenad eller träna om jag t.ex.skulle bli sjuk eller bli sittandes i ett flygplan för lång tid så att jag inte kan. Tänkte bara så jag slipper ordna med advokat eller så om det skulle inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 För att hinna få dagsljus och träning går jag inte och lägger mig än. Grindar några Sngs fram till senast kl. 12. Då går jag en promenad och sover efter det fram till senast 18. Montecarlo-finalen börjar 19.30. Går och lägger mig absolut senast 03.00 om jag inte har gått längt i nån turnering vid den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Plussade $900 nu så så här ser mitt dagsresultat ut istället. -$2200 BR Party: $5750 Prima: $9450 Pokerstars: $1100 Fulltilt: $4350 =$20650 Nu promenad. Sen zzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 vad är Montecarlo-finalen för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 vad är Montecarlo-finalen för något? Den som vinner får ett EPT paket till Monte carlo. Alltså dom betalar inköpet till EPT turneringen, hotell och 1500$ som man kan spendera som man vill där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Jag kommer f.r.o.m. nu att använda min dagbok för både pokern OCH mina vanor som behöver förbättras ordentligt för att jag ska kunna spela poker optimalt. Varje dag innan jag går och lägger mig ska jag skriva upp vad jag har för mål med morgondagen. Man når sina mål mycket lättare om man skriver ner dem. Nu ska jag plåga mig riiiiiktigt ordentligt. 2 punkter som start på det hela. Det kommer att bli så otroligt svårt så jag har inget val annat än att lägga till dessa punkter till (den snart för långa) listan på saker som jag måste betala mina kära reskamrater $1000 var om jag skulle misslyckas. Detta gäller fram till 1 februari, alltså ca en vecka i Sverige och 2 veckor i Thailand. 1. Jag ska sluta snusa. Får inte ta en snus el cigg eller nånting med nikotin i. Det är den svåraste punkten men jag vet att det handlar om viljestyrka. (Jag får 2 kvällar på mig när jag är onykter i Thailand. Så svårt att motstå då, men i framtiden ska jag klara även detta.) 2.Varje dag ska jag gå en promenad på minst 30 min (i dagsljus) eller träna (gym) eller om jag kommer på nåt annat sätt att röra på mig som motsvarar det. Jag tillhandahåller mig rätten att slippa gå på promenad eller träna om jag t.ex.skulle bli sjuk eller bli sittandes i ett flygplan för lång tid så att jag inte kan. Tänkte bara så jag slipper ordna med advokat eller så om det skulle inträffa. Advokatdelen va lite lewl =) När åker ni till asien då? Man e bra sugen att göra nåt sånt med. Tänkte bara fråga ska du inte ens ha nikotintugummi eller nåt? sånt äger jag brukade "snusa" nikotintabletter förut gl hf iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Advokatdelen va lite lewl =) När åker ni till asien då? Man e bra sugen att göra nåt sånt med. Tänkte bara fråga ska du inte ens ha nikotintugummi eller nåt? sånt äger jag brukade "snusa" nikotintabletter förut gl hf iaf Äh, om man tuggar nikotintuggummi blir man ju inte av med beroendet. Eller lyckades du? Vi åker den 15:e. Inte fel alls. Tack detsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Har hunnit vakna, springa till affären och köpa lasagne som jag nu hinnut stoppa i micron. Ligger 21a av 113 med 120 startade i Montecarloturren. 5 st får ett paket värde $16250 och 6-17 får $800 (inköpet tillbaka mao). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Har hunnit vakna, springa till affären och köpa lasagne som jag nu hinnut stoppa i micron. Ligger 21a av 113 med 120 startade i Montecarloturren. 5 st får ett paket värde $16250 och 6-17 får $800 (inköpet tillbaka mao). Hur ska du misslyckas? Joobbbaa jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Lycka till dawwe hoppas du har dem berömda marginalerna på din sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Om du hejar på mig hejar jag på dig, ligger på 20plats av 79 i 109 rebuyen på stars, gogo nu hittar vi klonken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts