Bootliner Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 mrdawwe, grattis till alla stora vinster! Imponerande! Började läsa den här tråden (från början) för några dar sen och har i stort sett läst varje sida, så kul o inspirerande har din tråd varit! (med bidrag från andra också så klart). Folk verkligen njuta av att raila dig, så jag vore toppentacksam om du skrev här innan nästan gång du tänkte sätta dig o grinda. Du verkar ha en speciell stil, vore kul att se! lycka till i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Är det 5 eller 6-hänt? Vet inte riktigt varför man skulle vilja limpa här hursom spec med alla pengar i potten med den höga anten. Jag hade bara gjort en vanlig raise preflop. Postflop spelar jag exakt som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Tack alla glada! Handen är 6 eller 7 handad och jag har för mig att jag sitter UTG +1. Vet inte riktigt vad som fick mig att limpa, det är nåt jag nästan aldrig gör annars. Hade gjort det en gång tidigare under dagen och tänkte att dom inte borde läsa mig´till svaghet och höja bort mig aja kanske fiskigt men man måste ju variera sig lite Roligt att få se floppen ibland med. Uppskattar invecklade inlägg ang. handen, såklart svårt att få en bra inblick utan att själv ha suttit där, aja tack för svaren jag fått Rhainkhan är skön, finns inget annat att säga om honom Ps har inte sett honom i Wsop Lirar dagligen NL1000 nu. Har bestämt mig för att bara lira det denna månad oavsett hur mkt jag plussar. Lirar mest Prima men har även fört in deg på en hel del andra sidor nu och har tänkt att försöka hitta lite mer värde i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 JJ är din favorithand va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 JJ är din favorithand va? Sjuk hand! Drog ut med den 3 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Betyder all aktivitet att dagboken är igång igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 GG i Baden! Underbart skoj att ha dig tillbaka på forumet, om det så än bara är temporärt. Din dagbok är #1, helt outstanding! Stort lycka till i fortsättningen! Det lär inte dröja länge innan vi får se dig överst på "prispallen" i något stort liveevent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flabbe Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Börja skriva i den konstant:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Haha kul att det låter så! Vet inte vad det innebär, skriver i den lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Känns som att någon har tiltproblem. Nene. Jag tiltar aldrig. Däremot skulle jag slå sönder han. För så som han beter sig gör man inte när man slår ut nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Välkommen tillbaka. Lirar dagligen NL1000 nu. Har bestämt mig för att bara lira det denna månad oavsett hur mkt jag plussar.Någon behöver gå igenom dagboken och lista alla gånger dawwe lovat att hålla sig till en specifik nivå. Jag gissar på 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Välkommen tillbaka. Någon behöver gå igenom dagboken och lista alla gånger dawwe lovat att hålla sig till en specifik nivå. Jag gissar på 20. På tal om det. Är du rödhårig, Hjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Nene. Jag tiltar aldrig. Däremot skulle jag slå sönder han. För så som han beter sig gör man inte när man slår ut nån. Precis.. Han slog ut en polare ur WSOP med AA mot KK i blindarna, lite respekt mot motspelare kan man visa! Det finns en gräns för hur man borde få bete sig.. Kul att se dig tillbaka by the way! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Nene. Jag tiltar aldrig. Däremot skulle jag slå sönder han. För så som han beter sig gör man inte när man slår ut nån. honom honom honom honom honom honom honom honom honom shiiiiiiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 honom honom honom honom honom honom honom honom honom shiiiiiiiit Ah jag är blatte. Ah jag skriver inte alltid perfekt och grammatiskt rätt och jag nu i framtiden kommer jag skriva han enbart för att du ska störa dig på mig:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 honom honom honom honom honom honom honom honom honom Honom, honom, honom, honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Ah jag är blatte. Ah jag skriver inte alltid perfekt och grammatiskt rätt och jag nu i framtiden kommer jag skriva han enbart för att du ska störa dig på mig:lol: Låg nivå på humorn? Tycker inte khan är disrespectful. Han firar ju bara på sitt sätt med sig själv. Han gör säger inte åt andra att de är dåliga isv (som Tony G). Jag tycker bara han ser livlig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Välkommen tillbaka. Någon behöver gå igenom dagboken och lista alla gånger dawwe lovat att hålla sig till en specifik nivå. Jag gissar på 20. Tack! Lol.. har iaf klarat mig 11 dagar nu. Har faktiskt +reultat alla utom 1 dag Det flyter mao. Kanske börjar skriva ordentligt snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Kanske börjar skriva ordentligt snart igen. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 ! !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flabbe Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 ** Game ID 1640593139 starting - 2007-09-29 02:41:12 ** Musim [Hold 'em] (5.00|10.00 No Limit - Cash Game) Real Money - RiverRatBust sitting in seat 1 with $974.00 - elliot2006 sitting in seat 2 with $196.42 - mrdawwe sitting in seat 3 with $1644.17 [Dealer] - AgentSmith sitting in seat 4 with $975.00 - Applefish- sitting in seat 5 with $462.00 - KnockOnWood- sitting in seat 6 with $2232.33 AgentSmith posted the small blind - $5.00 Applefish- posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Applefish-: , KnockOnWood- folded RiverRatBust folded elliot2006 folded mrdawwe raised - $40.00 AgentSmith folded Applefish- raised - $120.00 mrdawwe called - $120.00 ** Dealing the flop: , , Applefish- bet - $220.00 mrdawwe raised - $440.00 Applefish- went all-in - $132.00 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Applefish- shows: , mrdawwe shows: , mrdawwe wins $946.00 from the main pot End of game 1640593139 Hur tänker du här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 ** Game ID 1640593139 starting - 2007-09-29 02:41:12** Musim [Hold 'em] (5.00|10.00 No Limit - Cash Game) Real Money - RiverRatBust sitting in seat 1 with $974.00 - elliot2006 sitting in seat 2 with $196.42 - mrdawwe sitting in seat 3 with $1644.17 [Dealer] - AgentSmith sitting in seat 4 with $975.00 - Applefish- sitting in seat 5 with $462.00 - KnockOnWood- sitting in seat 6 with $2232.33 AgentSmith posted the small blind - $5.00 Applefish- posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Applefish-: , KnockOnWood- folded RiverRatBust folded elliot2006 folded mrdawwe raised - $40.00 AgentSmith folded Applefish- raised - $120.00 mrdawwe called - $120.00 ** Dealing the flop: , , Applefish- bet - $220.00 mrdawwe raised - $440.00 Applefish- went all-in - $132.00 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Applefish- shows: , mrdawwe shows: , mrdawwe wins $946.00 from the main pot End of game 1640593139 Hur tänker du här? hur tänker du ? alla vet väl vid det här laget att mrdawwe inte tänker så nonsensfråga ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 -hm hålpipa, ALL IN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Nene. Jag tiltar aldrig. Däremot skulle jag slå sönder han. För så som han beter sig gör man inte när man slår ut nån. Han klankar ju inte ner på dom som han slår ut utan firar bara att han vinner potten. Ska han säga "I'm sorry" eller? Han är ju knappast ledsen eftersom han precis vunnit en pot och därför är det ju bara patetiskt att låtsas vara det. Men visst, om du ska slå sönder folk som inte låtsas vara ledsna för att de slår ut dig så go ahead! Du lär inte vara välkommen på många tävlingar efter det. Sorry för OT, jag var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts