mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 30/20 är att betrakta som LAG. Många av partys bästa NL2k spelare (innan party stängdes för amerikaner) låg runt 30/20 i stats och i många fall lägre. Är rätt omöjligt att ligga runt säg 30/40 och vara vinnande under en längre period, i alla fall på NL1000+... Ja det beror ju helt på motstådet hur högt man kan ligga. Hmm minst 30 och minst 20 alltså!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 vad är nicket på stars då? Nickar Mrdavve Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 sitter o tittar nu på pokerstars där du spelar en 530 sng. brukar du ofta syna all ins med Q 4 o dra ut A 9 med triss på flop ? Brukar inte alla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 Gårdagens resultat blev inte det bästa. Spelade UUUUUUUUUUruselt om jag får säga det själv. Hoppas att det inte var för måna som railade bara. -$6800 Tog ut $5500 från Prima till diverse. BR $62200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 Mkt turneringar idag. Bl.a. Sunday million, buyin $1050. Hoppas på klonk för 3e sönagen irad. Men backar jag idag också kommer jag ta en cashgamepaus igen. Ingen längre men minst 3 dagar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 LOOOOOOL GÅr in i 109$ rebuyen bara för o kika vad prize poolen ligger på, då ser man MrDawwe som chippie Stort lycka till där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 LOOOOOOL GÅr in i 109$ rebuyen bara för o kika vad prize poolen ligger på, då ser man MrDawwe som chippie Stort lycka till där Tack ska du ha. Försent dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2006 Har misslyckats med precis allt idag i pokerväg. Kan inte vara mer tiltad. Drog nyss ut KK med AT på KJ9 i en $2000pott. Pinsamt dåligt spelat. Har bestämt mig för att ta ännu en cashgamepaus nu. Får pågå fram tills jag är i Thailand. (Samma regler som jag satte upp ang. $1000Sngsen gäller) Pallar inte med att se rullen sjunka mer nu vilket jag tror att den skulle göra. Ligger back $5-6k idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Dagsresultet blev -$7200. Avslutade med att sitta ut under en hel $500Sng. Somnade. Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Vaknade runt 23 igår kväll och har suttit och nött Sngs sen dess. +$5500. Har tänkt att vara vaken till ikväll sådet blir antagligen mer lir.För det ääär ju så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Dagsresultet blev -$7200.Avslutade med att sitta ut under en hel $500Sng. Somnade. Gonatt! lol zzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Slutade "gårdagen" på +$3300, tappade lite m.a.o. Ser fram emot bättre resultat idag. BR Party: $6650+($6000) Prima: $36500 Pokerstars: $9250 =$58400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Tjena Davve! Allt bra? Jag tänkte bara höra när du lirar sit n go...har du vunnit 4-5st på raken någon gång? Hur stor är "chansen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Du är sjuk, började inte du med 2k$ för bara ett tag sen, och nu har du typ 60k$ ?? Sjuka människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Du är som en sagofigur, så vacker och orörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Posta mer HH:s! Om jag får lägga mig i så tycker jag att ett sunt beslut skulle vara att skita i att försöka bli så bra som möjligt i bemärkelsen att lira på highstakesbord. Du kan ju bli ännu bättre på $5/10 t.ex. och så borde väl det primära vara att dra in så mycket kosing som möjligt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Tjena Davve!Allt bra? Jag tänkte bara höra när du lirar sit n go...har du vunnit 4-5st på raken någon gång? Hur stor är "chansen"? Tjenare! Nej, minns inte att jag kommit etta så många ggr i rad. Har tyvärr ingen aning hur stor chansen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Du är sjuk, började inte du med 2k$ för bara ett tag sen, och nu har du typ 60k$ ?? Sjuka människa. Im getting sicker. Om man bortser från dagens resultat förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Du är som en sagofigur, så vacker och orörd. Precis så känner jag mig. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Posta mer HH:s! Om jag får lägga mig i så tycker jag att ett sunt beslut skulle vara att skita i att försöka bli så bra som möjligt i bemärkelsen att lira på highstakesbord. Du kan ju bli ännu bättre på $5/10 t.ex. och så borde väl det primära vara att dra in så mycket kosing som möjligt, eller? Har cashgamepaus igen men jag kan ju alltid hitta några gamla. Jag får sån fiskstatus när jag gör det bara. Jo, det primära är ju iofs. att dra in så mkt som möjligt. Men det jag tänkte var att göra ett försök på 10/20 bara (lär iofs dröja dit ändå). Jag får se hur jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Avslutade med att sitta ut under en hel $500Sng. Somnade. Gonatt! Standard. Spelar ju tills man somnar. A true grinder ps. själv har ja inte somnat sen sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Gör jag något fel i handen? ** Game ID 1115058637 starting - 2006-12-31 02:10:43 ** Musim [Hold 'em] (5.00|10.00 No Limit - Cash Game) Real Money - Pokiwiz sitting in seat 1 with $930.00 - jullen01 sitting in seat 2 with $212.50 [Dealer] - mrdawwe sitting in seat 3 with $3114.91 - N31LD sitting in seat 4 with $1400.00 - joocs sitting in seat 5 with $1870.62 - Theblindman7 sitting in seat 6 with $786.22 mrdawwe posted the small blind - $5.00 N31LD posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to mrdawwe: , joocs raised - $40.00 Theblindman7 called - $40.00 Pokiwiz called - $40.00 jullen01 folded mrdawwe raised - $176.00 N31LD folded joocs called - $176.00 Theblindman7 called - $176.00 Pokiwiz called - $176.00 ** Dealing the flop: , , mrdawwe checked joocs bet - $480.00 Theblindman7 folded Pokiwiz folded mrdawwe went all-in - $2943.91 joocs went all-in - $1214.62 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: joocs shows: , mrdawwe mucks: , joocs wins $4100.24 from the main pot End of game 1115058637 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Standard. Spelar ju tills man somnar. A true grinder Visst är det så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andpet Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Gör jag något fel i handen? Det beror på fienden och vilka legitima händer som du checkraisar med på den floppen. Är fienden kapabel till att lägga överpar? Spelar du nötterna på samma sätt? Personligen skulle jag (efter att ha läst din dagbok) hittat synen med KK/AA/bättre eftersom du är så otroligt aggresivt. Jag tycker det känns osexigt att spela om 400BB på ett färgdrag (med tanke på hur preflopspelet och hur floppen ser ut lär du inte kunna dra ut med annat än färgen). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Dagens resultat: -$7600 BR Party: $5150+($6000) Prima: $36500 Pokerstars: $3200 =$50800 Sitter och funderar starkt på att ta ut en stor del av rullen och sätta in på ett sparkonto och höja kraven gällande både cashgame och Sit n goes. Ser det inte som så stor chans att jag skulle vara nära gulningsrisk MEN den finns ändå där och jag tänker ta det säkra före det osäkra en gång för alla. Jag börjar ogilla svängningarna faktiskt. Funderar bara på vad som skulle vara rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts