gibsa Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 ty mate ja det gör jag.. jösses då var det dig jag mötte i HU häromdagen. jag busta dig först efter du bluffat med 6 9 tomt mot mitt set. sen busta du mig med träffa med 6 9 då jag träffar A på floppen A 9 6 med AK. Citera
cessan Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 jösses då var det dig jag mötte i HU häromdagen. jag busta dig först efter du bluffat med 6 9 tomt mot mitt set. sen busta du mig med träffa med 6 9 då jag träffar A på floppen A 9 6 med AK. jaha men det var inte jag som lira antar det var min kompis som lirar lägre, 0.5/1 eller nått kan det stämma? Citera
Verbal__Kint Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 2 takers på vadet, allt jag kan avsätta från rullen och det är INTE till even money kan jag säga. Även om jag tror stenhårt på Dawwe så skulle jag inte kunna försvara de oddsen. Men fy fasen vad jag kommer njuta om Dawwe klonkar pengar! Kör nu mannen!!! Fortsätt gärna också med denna exellenta dagbok då den iaf ger mig väldigt mycket nöje. Vilken dag spelar du? Citera
EL_FishkO Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 2 takers på vadet, allt jag kan avsätta från rullen och det är INTE till even money kan jag säga. Även om jag tror stenhårt på Dawwe så skulle jag inte kunna försvara de oddsen.Men fy fasen vad jag kommer njuta om Dawwe klonkar pengar! Kör nu mannen!!! Fortsätt gärna också med denna exellenta dagbok då den iaf ger mig väldigt mycket nöje. Vilken dag spelar du? vad blir det för odds då? Citera
greywolf Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Se nu fasen till att klonka pengar i ME Dawwe! Annars får jag käka nudlar året ut Lycka till som fasen! edit Citera
killerwolf Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 och på vilket sätt skulle det vara relevant? precis som allt annat i den här OT-dagboken? Citera
Dinn3r42 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 2 takers på vadet, allt jag kan avsätta från rullen och det är INTE till even money kan jag säga. Även om jag tror stenhårt på Dawwe så skulle jag inte kunna försvara de oddsen. Seriöst! Följ Nebbis råd är du bussig! Citera
wheelinho Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 och dawwe har monster stackar på HU borden, skräll. Undra hur du gör Citera
ampixo Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 bwahahaha är så roligt se dawwe spela poker. Syna 2600(pot) på turn med flushdrag och sämstaparet då det bara spelas 1000 bakom potbetten. Sååååå bra poker...belönas... eller allt in för 220bb med AQ mot KK och dunka ess river Citera
frade Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Dawwe spelar ju så jävla kass men blir ändå belönad varje gång! Tycker fan synd om deempa alltså.... Citera
jack_the_dipper Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Sick vad han plussar idag med alltså. Hörde att han plussade hyfsat igår med. Men vet inte. Snart tredje miljonen då om han inte redan är där. Citera
frade Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Så som dawwe spelar kommer han lätt backa en mille den dagen hans 5-outare inte sitter i varje pott^^ Citera
ampixo Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Betsyna all in med 26 på 678 är bra spel..åtminstone då man vet att turn-2an är på ingång. Citera
Cleburne Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Jag brukar inte raila och vet inte om sånt här är standard, men varför måste folk bete sig som slödder i chatten? Att håna en kille som torskat megabucks efter att ha haft motflyt skriker ju bara "husvagnsslödder". Citera
Bimpi Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Ser ut att ha gått sjukt bra nu på morgonen, stort grattis! Citera
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2007 Jag brukar inte raila och vet inte om sånt här är standard, men varför måste folk bete sig som slödder i chatten? Att håna en kille som torskat megabucks efter att ha haft motflyt skriker ju bara "husvagnsslödder". Får ta och hålla med om det, inget kul att se.. Citera
Chillarn7 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Tänk vad roligt det hade varit dawwe om vi som kommit in i dagboken rätt sent kunde få en sammanfattning och kanske en graf eller något om hur din utveckling har gått från början till nu, behöver ju inte vara någon lång berättelse på något sätt. Även om den nog skulle kunna bli rätt lång Allt jag hittade på första sidan är att du började med $3000 och nu är du på väg mot tredje millen, ruskigt bra gjort! Citera
carlehboy Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 sjuk poker detta det kvittar vilken hand motståndaren har så drar han ut den Citera
Prot Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 17 inköp på 20/40 HU 4.5 inköp på 10/20 HU 13 inköp på 10/20 HU Du måste hålla igång dagboken! Citera
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2007 skip it.. Är det han då? ( Jag syftade iofs mer på de andra borden) Citera
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2007 Dawwe, hur mycket upp ligger du? 60k typ Citera
Recommended Posts