mrdawwe Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 SIT in plz? varför vågar du inte möta mig headsup för? Kom precis tillbaka från Wynns show "Le Reve" (En dröm) Rätt mäktigt.. Såg först nu att du skrev detta.. Det var inte jag själv som satte mig vid bordet, jag var inte vid datorn. Jag har väl mött dig HU ett antal gånger? Även om jag plussade mot dig idag gick det illa totalt och jag ligger för tillfället -$8k. Nu ska jag påt igen, har lite mer tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Du vekar ju iofs inte bli bättre hur mkt du än spelar. Vad menar du när du säger att du studerar poker? Du trycker ju bara på knappar iaf, vad finns det att lära? Emil, smartast i stan, eller kanske i hela Östergötland. Ett vettigt svar på allt helt enkelt Puss på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 > stagione wins $3,978 with high card, Ace Friskt vågat av honom. Synd där. Såg tyvärr inte hur handen utspelade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Ja det var snyggt faktiskt.. imponerad. Har precis gått från -$16000 till +$1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Ja det var snyggt faktiskt.. imponerad. Har precis gått från -$16000 till +$1000 well done m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Sinnes=) GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Stema2 liksom. Plix. Stackarn var typ 12K plus och så på 5 minuter så torskar han över rubbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Tyty gg Slutade på +$4800 efter att ha torskat en $7kpott på NL3000 med QQ vs AA. Rakeback in på $3000 idag. NU ÄR JAG ÄNTLIGEN MILJONÄR! Nu kan jag sluta speeeela poooker. :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Well done! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis David!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis grattis!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 *snyft* saknar dig på NL600 HU Dawwe =/ nä men skämt åsido, kul att det går fint för dig på NL2000 till slut och grattis som fan till miljonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis som fan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 grattis, att gå från 0 till en miljon brukar va ganska segt, men 1-2 miljoner går snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lapasta Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Fredagsresultat +$670 4h (Inkluderat några $100sitngoes vilket jag ser mkt värde i att lira). Bästa plussdagen på väldigt länge. Ligger marginellt pluss för dagen efter 2 h. Kul att det går bra för dig. Det har hänt lite sedan i November. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis! Det ska bli kul att se hur detta utvecklar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Tyty gg Slutade på +$4800 efter att ha torskat en $7kpott på NL3000 med QQ vs AA. Rakeback in på $3000 idag. NU ÄR JAG ÄNTLIGEN MILJONÄR! Nu kan jag sluta speeeela poooker. :D:D Fan vad stort grattis jag skickar dig harifran krokparadiset sunny beach, maste vara stort som fan att bli miljonar keep up the good work mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis Dawwe! Kul att det rullar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bruce_ Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis till miljonen dawwe! Snyggt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davelin Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 jättegrattis till miljonen bara att fortsätta mala nu så är du snart "där uppe" bland de största Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Congratz m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kerremann Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KajsaStina Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis. hur lång tid det att gå från 0 - 1.000.000? Tyty gg Slutade på +$4800 efter att ha torskat en $7kpott på NL3000 med QQ vs AA. Rakeback in på $3000 idag. NU ÄR JAG ÄNTLIGEN MILJONÄR! Nu kan jag sluta speeeela poooker. :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts