mrdawwe Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Brb var ett sanningens ord iaf. Åkte som typ 3e gubbe efter en dum bluff. Har inte läst Super system 1 men 2an. Nu ska jag lira online ett tag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Gamblinghumör, tit, metagame, fisk, kalla det vad ni vill, jag kör mittt spel och kommer fortsätta med det. Jag tänker inte när jag spelar, jag bara trycker på knappar.Nu ska jag iaf. till Bellagio och ta hem en turnering. Brb. Att stirra sig blint på att köra sitt spel låter väldigt dumt, särskilt iomed att du spelar fel på de flesta gator jag sett dig spela. Man kanske ska försöka lyssna lite och sen ventilera bort en del.. Och att börja tänka skulle vara en bra början till att förbättra ditt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
znoppo Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Tja! Fan borde nästan varnat dig innan, men här på bellagio ska du inte bluffa en enda hand typ - större syntomtar får du leta efter Nu ska jag ner o raila 3 kompisar som lirar FT i 2,5k turren fr igår GL Edit: de skulle kanske vara du då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Att stirra sig blint på att köra sitt spel låter väldigt dumt, särskilt iomed att du spelar fel på de flesta gator jag sett dig spela. Man kanske ska försöka lyssna lite och sen ventilera bort en del.. Och att börja tänka skulle vara en bra början till att förbättra ditt spel. Haha, bland dom skönaste dissar jag sett =. Det går ju heller inte riktigt att avfärda den dissen då Shanin är en av de få personer på forumet som man verkligen skall lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 "Man kanske ska försöka lyssna lite och sen ventilera bort en del." var en bra poäng, annars en hel del ovärda saker i inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 btw railar ditt HU bord mot IKO3, snyggast valuebetten med 78 på 4spader brädan haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Vad gör du på NL2k dawwe? Skulle inte du spela efter dina regler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Vad gör du på NL2k dawwe? Skulle inte du spela efter dina regler ? Vilken klient? sugen på lite rail /nvm lyckades hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 han lirar på prima.. ser han sitta 20k+ (?) på HU-bordet vs iko nu. hyfsat..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 befängt att inte inse när man verkligen spelar värdelös poker, och istället säga "jag tänker inte, jag trycker bara på knappar, det funkar för mig". zzz, det krävs inte dåliga spel för att upprätthålla en lös stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Otroligt vad du krossar IKO3 atm väldigt underhållande att se på. Keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 26k Plusset hitta Dawwe innan han drog iväg på Spa:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 26k Plusset hitta Dawwe innan han drog iväg på Spa:)Hur i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hur i helvete? All-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Im allin Nu blir det käk på Ceasars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRCU Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 dawwe tiltkorven verkar vara grymmt avis på dig ju som de flesta .. kör hårt som du gör nu , du äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag njuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag njuter.. Härligt att höra! Sorry about ickeklonken i turren. Lovar att göra bättre ifrån mig i fortsättningen. Du vet var jag finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Kom precis upp på rummet efter en minussession i pokerrummet. -$2500 på NL2000. Råkade hamna allin i en $10k-pott med QQ vs KK. Klantigt värre.. Ska se om det finns nån action på prima nu, snart blir det sömn. Blir med stor sannolikhet $1keventet Rebuy(Wsop) imorn på Rio. Hörde att (kan ha varit förra året) Daniel Negreanu köpte in sig 35 gånger i ett sånt. Kan bli bra värde. (Nej, jag menar inte mot just honom om nån skulle få för sig det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Livet leker i Vegas ser jag:) Skönt att se! Lycka till i eventen i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 (Nej, jag menar inte mot just honom om nån skulle få för sig det ) Det vart nog tur att du fick med detta. Annars hade lynchmobben redan varit igång. Diggar din stil & din dagbok. Vore väldans kul om du kunde plocka hem ME. Skulle få tyst på många av de Tajt-Passiva fjantarna som är inne och gnäller GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 bra lirat dawwe, du gör rätt i att lämna när spelet blir kallt. keep up diciplinen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Gick sjukt segt under kvällsgrinden. Är på tok för trött för att spela. Tappade 3-4 inköp på NL5000 till och med, fattar inte vad jag ska där att göra. Hade visserligen otur men swingsen där är verkligen enorma. -$5k under sessionen så dagen slutar på +$21000 (online) Br $75000 efter några uttag. Jag nådde äntligen $100kgränsen idag på sajten. Nu måste jag sova, orkar nog inte med turneringen imorgon, vi får la se. Gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 WP man blir alltid lika förvånad när man ser dig med 4-5 inköp på alla borden, NOT Q-10 = nutz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts