Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

mrdawwe

Recommended Posts

Gamblinghumör, tit, metagame, fisk, kalla det vad ni vill, jag kör mittt spel och kommer fortsätta med det. Jag tänker inte när jag spelar, jag bara trycker på knappar.

Nu ska jag iaf. till Bellagio och ta hem en turnering. Brb.

:D

Att stirra sig blint på att köra sitt spel låter väldigt dumt, särskilt iomed att du spelar fel på de flesta gator jag sett dig spela.

Man kanske ska försöka lyssna lite och sen ventilera bort en del.. Och att börja tänka skulle vara en bra början till att förbättra ditt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

Fan borde nästan varnat dig innan, men här på bellagio ska du inte bluffa en enda hand typ - större syntomtar får du leta efter ;)

Nu ska jag ner o raila 3 kompisar som lirar FT i 2,5k turren fr igår GL :mrgreen:

Edit: de skulle kanske vara du då ;)

Länk till kommentar

Att stirra sig blint på att köra sitt spel låter väldigt dumt, särskilt iomed att du spelar fel på de flesta gator jag sett dig spela.

Man kanske ska försöka lyssna lite och sen ventilera bort en del.. Och att börja tänka skulle vara en bra början till att förbättra ditt spel.

Haha, bland dom skönaste dissar jag sett =:lol:. Det går ju heller inte riktigt att avfärda den dissen då Shanin är en av de få personer på forumet som man verkligen skall lyssna på.

Länk till kommentar

Kom precis upp på rummet efter en minussession i pokerrummet. -$2500 på NL2000.

Råkade hamna allin i en $10k-pott med QQ vs KK. Klantigt värre..

Ska se om det finns nån action på prima nu, snart blir det sömn.

Blir med stor sannolikhet $1keventet Rebuy(Wsop) imorn på Rio.

Hörde att (kan ha varit förra året) Daniel Negreanu köpte in sig 35 gånger i ett sånt. Kan bli bra värde. :D (Nej, jag menar inte mot just honom om nån skulle få för sig det ;))

Länk till kommentar

(Nej, jag menar inte mot just honom om nån skulle få för sig det ;))

Det vart nog tur att du fick med detta. Annars hade lynchmobben redan varit igång. Diggar din stil & din dagbok. Vore väldans kul om du kunde plocka hem ME. Skulle få tyst på många av de Tajt-Passiva fjantarna som är inne och gnäller :)

GL

Länk till kommentar

Gick sjukt segt under kvällsgrinden. Är på tok för trött för att spela. Tappade 3-4 inköp på NL5000 till och med, fattar inte vad jag ska där att göra. Hade visserligen otur men swingsen där är verkligen enorma.

-$5k under sessionen så dagen slutar på +$21000 (online)

Br $75000 efter några uttag.

Jag nådde äntligen $100kgränsen idag på sajten. :D

Nu måste jag sova, orkar nog inte med turneringen imorgon, vi får la se.

Gn

Länk till kommentar