bananuz Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Fyllelir brukar gå bättre än bakfyllelir, iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Fyllelir brukar gå bättre än bakfyllelir, iaf för mig. word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Hehe, jag kom faktiskt ihåg det lite om jag ska vara ärlig. Ändå var jag ganska full. Aja om en tiime är det iaf dags för två fina turrar på Stars. Ena är en $650satte till Wsop main. Den andra är en $1050turnering med ett added price på en EPT montecarloplats. Blir en del cashgame med om ett tag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Spelade mitt livs bästa turneringspoker men lyckades ändå åka nu ur Monte Carloturren. Torskade 4 st händer där jag var favorit. Svårt att inte bli tiltad. Är iaf. bra med i Wsop-turren, nästan dubbla average med 93 pers kvar. 8 st kvalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 6a av 77 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Är inte du redan klar för Main-event eller är det något jag drömt? GL iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 9a av 72 nu med 9999 marker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 vad sägs om en liten uppdatering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 lycka till dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baddaren Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Hahahaha. GG på turbobordet med blindbytet..... osv men kalla mig bööög kalla mig cp / bdy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Åkte nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 shooo mannen när kommer du till vegas??? sjukt roligt här kan ja säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 men kalla mig bööög kalla mig cp Vapnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 shooo mannen när kommer du till vegas??? sjukt roligt här kan ja säga... Shooo! Kommer 26e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 -$5k för dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Varför spelar du ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 lol måste han spela 24/7 och uppdatera 24/7 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 lol måste han spela 24/7 och uppdatera 24/7 eller? Nä? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Vapnet? Haha! Precis min tanke! "Kalla mig CP, kalla mig bög, det kanske är fel men en bra metafor, för den jag är, för det jag är." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Haha! Precis min tanke! "Kalla mig CP, kalla mig bög, det kanske är fel men en bra metafor, för den jag är, för det jag är." var väl någon här på pf som tipsade om den som att den skulle bli förra årets sommarplåga. tror aldrig hört den någon mer gång =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baddaren Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Hahaha. Såg precis. Den spelades ganska högt igår, vill jag, minnas. Trist det gick dåligt igår Dawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Upp $9k under dagens första session. Undrar hur mkt mer man hinner med nu.. Har en del att fixa innan Vegasresan som börjar imorn då jag åker ändå till Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Shooo!Kommer 26e.. wieee du får ta 1:a dansen på spearmint men säg inget till tjejen bara:-) sak vi checka in på wynn den 26 med eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 wieee du får ta 1:a dansen på spearmint men säg inget till tjejen bara:-) sak vi checka in på wynn den 26 med eller??? lol Japp vi checkar in den 26e. Vi blir 3 i rummet, inga problem va? Vi kan ju höras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 lol Japp vi checkar in den 26e. Vi blir 3 i rummet, inga problem va? Vi kan ju höras.. Nopps inga probs..vem är det mer??? står alla på rummet eller...wynn är riktigt kinkiga med sånt tror ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts