Gyre Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Man förtjänar att torska potten om man miniraisar floppen med flushdrag hehehehe. Snyggt av dawwe hehehe. Rätt långt ifrån en miniraise. Citera
freddola Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Jag har lagt upp en plan för de närmaste 4 mån som jag kommer följa. Nån gång i framtiden kanske jag postar den. Hur länge kmr du följa den? 1 dag lr sattsar du på nytt rekord kanske, 4 dagar Citera
AccessGranted Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Rätt långt ifrån en miniraise. Han höjer med 93, minraise hade varit en höjning med 67. Allting under en höjning med 134 måste väl anses som en minraise (eller borderline minraise)? Definitionen av en minraise är ju dubbla initiala raisen men en höjning med 93 är fortfarande under en standardraise på mellan 201 och säg en potraise på 296 (till 201 och till 296 dvs med 134 och med 229). Krångligt med alla med och till... Citera
batio Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Det var ju inte så sexigt spelat. Gör om gör rätt börja med att straffa han pre. nja jag hade nog checkat turn här ..gillar fan inte bygga pott med ingenting..hoppats på a-j eller färg . Citera
Gyre Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Han höjer med 93, minraise hade varit en höjning med 67. Allting under en höjning med 134 måste väl anses som en minraise (eller borderline minraise)? Definitionen av en minraise är ju dubbla initiala raisen men en höjning med 93 är fortfarande under en standardraise på mellan 201 och säg en potraise på 296 (till 201 och till 296 dvs med 134 och med 229). Krångligt med alla med och till... Nä? Som jag fattar det höjer zyr med 160? mrdawwe bet - $67.00 Zyr raised - $160.00 mrdawwe called - $160.00 Citera
cassano Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Nä? Som jag fattar det höjer zyr med 160? mrdawwe bet - $67.00 Zyr raised - $160.00 mrdawwe called - $160.00 Tror det är till $160. Citera
FiSherman63 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Nä? Som jag fattar det höjer zyr med 160? mrdawwe bet - $67.00 Zyr raised - $160.00 mrdawwe called - $160.00 Stämmer inte, eftersom... mrdawwe wins $982.00 from the main pot Citera
AccessGranted Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Nä? Som jag fattar det höjer zyr med 160? mrdawwe bet - $67.00 Zyr raised - $160.00 mrdawwe called - $160.00 Det är till och inte med. Om du räknar baklänges på summan av slutpotten måste det vara så. Om det hade varit med hade det ju varit en annan sak förstås, därav missförståndet. Citera
TheWalker Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Spelar fan ingen roll vad han raisar. dawwe spelade den handen så sjukt dåligt. Enda han är favorit mot är en en riktig bluff. Och jag tvivlar denna kille bluffar helt tom. Så mot hans range är dawwe sådan sjuk underdog. Finns inget någon kan säga för att försvara dawwes spel i handen. Skulle vara kul att höra dawwe försöka försvara spelet med något annat än att han var tiltad. Även hans KJo-hand där han synar reraise preflop ur position med jättedåliga odds. Fast jag antar man får svaret, "jag var tiltad". Citera
Tiltkorven Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Spelar fan ingen roll vad han raisar. dawwe spelade den handen så sjukt dåligt. Enda han är favorit mot är en en riktig bluff. Och jag tvivlar denna kille bluffar helt tom. Så mot hans range är dawwe sådan sjuk underdog. Finns inget någon kan säga för att försvara dawwes spel i handen. Skulle vara kul att höra dawwe försöka försvara spelet med något annat än att han var tiltad. Även hans KJo-hand där han synar reraise preflop ur position med jättedåliga odds. Fast jag antar man får svaret, "jag var tiltad". Nu blev några lowrollers äga in da mix ship it! Citera
HeadLess- Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 sjukt att zyr inte turar inte en J på river Citera
Gyre Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Det är till och inte med. Om du räknar baklänges på summan av slutpotten måste det vara så. Om det hade varit med hade det ju varit en annan sak förstås, därav missförståndet. Ni har rätt ser jag nu. Kass HH från prima då, borde stå att dawwe synar 97 och inte 160. Citera
mafioso80 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Jaha då får jag tacka alla som sett till att denna dagbok inte uppdateras! Denna dagbok var det lite action i fan det kunde svänga hej vilt och variansen på poker var enorm. Men vissa måste tydligen hacka ihjäl folk för att dom inte spelar som en själv.... Sjukt tråkigt att Dagboken läggs ner satt och kolla den varje dag och har gjort det länge. Hoppas det går bra för dig Dawwe tack för trevlig läsning! Citera
Skumdum Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Ja, kan inte alla bara börja säga att dawwe är skitbra. Då får vi en underbar härlig dagbok där dawwe är nöjd och får säga att han tiltar lite ibland, för det är bara då han förlorar. Annars spelar han sitt A-game och då ska minst 5 i timmen komma in och säga "U are the man, Dawwan!!!" och andra trevliga fraser. Sedan när han börjar tilta för att hans färgdrag inte sitter ska alla säga "Det är lugnt, mrdawwe, ta en paus, du krossar allt motstånd när du inte tiltar". Citera
gleffen Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Ska försöka hålla ett öga på dawwe varje gång jag själv lirar på Prima. För övrigt riktigt synd men jag förstår dawwe helt och hållet. Hade inte heller stått ut med alla negativa och fr.a. destruktiva svar i denna dagbok, klar man mår dåligt av sånt. Hoppas det kommer gå bra för dig och att du lyckas hålla din plan. Ses på Prima Citera
jannekev Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Han vill ju att man kommenterar hans spel, och då blir det ju en hel del negativt. För i ärlighetens namn stora delar av big pots har han ju faktisk fisk tómt klonkat de. Men det ger ju inte folk rätt att hacka ner på killen. Men det där med A game o tilt är ju bara bull shit, han är en synstation,slaskare, .... Han ventilerar och lägger upp händerna till oss läsare, låt han fortsätta med det. Men en sak imponerar i hans spel.och det är Turneringsspelet, det skulle du satsa mer på,(tror jag) Lycka till Dawwe i vilket fall som helst, du har hela livet framför dig, skicka inte i väg stålarna så in i helvetes fort. Jag har en bekant i din ålder som gick upp genom nivåerna precis som du under 4-5 månader han låg +450 000:- sköt i väg allt på den stora nivån som han hade vunnit dessa slantar på. Nu fick han börja om med 10 000:- i rulle... Det tråkiga är att du +-$10 000 dagligen..sätter förlusterna in i ett par veckor, vilket kan hända då är det tungt. Det är inte länge sen du grindade 0.50-1.00NL . ha inte så bråttom Lycka till Citera
TheWalker Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Ja, kan inte alla bara börja säga att dawwe är skitbra. Då får vi en underbar härlig dagbok där dawwe är nöjd och får säga att han tiltar lite ibland, för det är bara då han förlorar. Annars spelar han sitt A-game och då ska minst 5 i timmen komma in och säga "U are the man, Dawwan!!!" och andra trevliga fraser. Sedan när han börjar tilta för att hans färgdrag inte sitter ska alla säga "Det är lugnt, mrdawwe, ta en paus, du krossar allt motstånd när du inte tiltar". Hahahahahah! Citera
thefman Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 Ska försöka hålla ett öga på dawwe varje gång jag själv lirar på Prima. För övrigt riktigt synd men jag förstår dawwe helt och hållet. Hade inte heller stått ut med alla negativa och fr.a. destruktiva svar i denna dagbok, klar man mår dåligt av sånt. Hoppas det kommer gå bra för dig och att du lyckas hålla din plan.Ses på Prima Vad jag har sett så har han ju inte tagit till sig av någon kritik alls utan snarare klassat det som "destruktiva kommentarer" typ. Det behöver inte va konstant ryggdunk och highfive här för att det ska va en bra dagbok imo. Jag hejjar på dawwe men tycker även jag att det är lite pinsamt vissa A-game dagar... Snälla kan någon ta fram Myssions paintamentgraf? =D gogogo Citera
mrdawwe Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Tja! Har inte skrivit på länge så¨jag tänkte det är väl dags nu. Sitter och väntar på NL600 HU på prima. Har väntat ett tag nu. Nån som känner sig manad? Citera
y0 Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Va inte meningen att htnrunna men kom direkt från krogen, kunde inte låta bli att ta en match, gg iaf... Citera
mrdawwe Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Inga problem.. kul att lira Citera
Alexander_____ Postad 18 Maj , 2007 Rapport Postad 18 Maj , 2007 Tja! Har inte skrivit på länge så¨jag tänkte det är väl dags nu.Sitter och väntar på NL600 HU på prima. Har väntat ett tag nu. Nån som känner sig manad? väntar väntar väntar Vart äääär du? Citera
Recommended Posts