Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Som sagt finns det inte mkt action på $530Sngsen. Det gör att mina 50 inköp (som ju faktiskt inte är jättelite) inte lever så farligt. Det jag evenuellt förlorar där grindar jag ju in ganska snabbt på de lägre ist. Säger inte att´det jag gör är "rätt" men jag känner inte att jag behöver vara orolig nu, jag tar det ganska lugnt trots allt. Jag gjorde en uttagning idag från Party som jag tänkte skulle in på Stars. Där kan jag nog hitta nåt mellanting, ca $300.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hör till den tysta skaran som följer dagboken men det är väl dags att skriva en rad kanske.. Kul att det går bra för dig igen.

 

Har själv lirat CG sen begynnelsen av min karriär men börjat testa lite SNG för omväxlingens skull.

 

QUESTION (härmar Dwaight i The office): Vad tror du, lättare att bli rik på SNG eller CG i förhållande till risken?

 

 

Tack för Norrköpingstraktens bästa dagbok iaf (beroende på om jag skriver i din eller P-kids dagbok :shock: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte ut som 35:a (tror jag) av 45 pers. [...]

Lirade ca 20 st Sngs på hotellet och slutade på -$50 :P.

 

Hur kunde du inte komma och slaska CG sen? Eller var du nån av fiskarna där igår kanske?

 

Haha, antar att jag var det. Satt och lirade i kanske 3 timmar efter att jag åkte (svart keps och gul tröja). Vem var du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, antar att jag var det. Satt och lirade i kanske 3 timmar efter att jag åkte (svart keps och gul tröja). Vem var du?

 

Jag är alltid jag. Eller nåt. ;)

 

Äh, vi missade nog varann isåfall. Vi kom nog inte ner förrän 01 eller nåt igår. Och det borde rimligen vara > 3h efter att 35:an åkt från turneringen. Jag minns iaf ingen med svart keps och gul tröja. Åtminstone satt du inte vid mitt bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hör till den tysta skaran som följer dagboken men det är väl dags att skriva en rad kanske.. Kul att det går bra för dig igen.

 

Har själv lirat CG sen begynnelsen av min karriär men börjat testa lite SNG för omväxlingens skull.

 

QUESTION (härmar Dwaight i The office): Vad tror du, lättare att bli rik på SNG eller CG i förhållande till risken?

 

 

Tack för Norrköpingstraktens bästa dagbok iaf (beroende på om jag skriver i din eller P-kids dagbok :shock: )

 

Tjena Kissemissen! Kul att du skriver en rad :)

Det har jag svårt att svara på. Det är ju mindre risk att spela Sngs eftersom det generellt sett är lättare. Bara att spela "ABC" utan moves så brukar man gå långt. Har ingen aning om vad man blir rikast på. Omväxling förnöjer iaf. :)

Tack för komplimangen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, antar att jag var det. Satt och lirade i kanske 3 timmar efter att jag åkte (svart keps och gul tröja). Vem var du?

 

Jag är alltid jag. Eller nåt. ;)

 

Äh, vi missade nog varann isåfall. Vi kom nog inte ner förrän 01 eller nåt igår. Och det borde rimligen vara > 3h efter att 35:an åkt från turneringen. Jag minns iaf ingen med svart keps och gul tröja. Åtminstone satt du inte vid mitt bord.

 

Aha ok, vi drog därifrån vid 00 ungefär. Vi lär väl ses där nån annan gång. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar just nu lite Sngs (ligger +ca $1500) Ligger bra till i $200Kn på Party, har en för,åga att bruka göra det utan att klonka. 180 spelare av 1000 kvar, average 29000, largest stack 107000, jag på 61000.

Lirar även en Satellit till Aussie millions där 2 st av 131 vinner ett paket (värde $12000). Såg när det var försent att Aussie millions startar 14e jan. Jag åker till Thailand den 15e. Men det löser sig. Har iofs. bara hälften av average med 55 spelare kvar.

Hoppas också på att klonka $150kn på prima som nyss börjat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...