Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

9:e raka plussdagen. +$400 Minsta plusset än så länge men väldigt synd att klaga. Imorgon är det dags att ta rekordet med 10 st. Har plussat 9 dagar 2 ggr förut så nu gäller verkligen.

 

BR $20500

 

Ska vi köra en $5 HU? Jag kan lägga mig =D

 

Okej, men fixed isf. jag vill gärna spela ett tag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillade verkligen din limpraise med 810 från sb såg starkt ut. nästan nära att jag la pre faktiskt.

gg

:D GG

Vann du sen?

 

Va snäll å gjorde deal, då han hade såna uppkopplingsproblem: han va ju dock alldeles för vek så det va ju inte direkt EV+ på deal.

Du verkar ha en fin rush förövrigt. Keep it up

 

Ah okej, ja det var snällt måste jag säga. Du spleade bra och jag håller med om att han var för vek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stars

Föresten, behöver man inte betala skatt på sina vinster där eller har jag bara fått för mig det?

 

Det är väl bara om du klonkar en större turre med publicitet som det är värt att betala skatt. Blir ju sjukt knasigt o skatta på cashgame.

 

Okej det är alltså inte inom EU med andra ord!? Fick för mig att det var nåt speciellt som gjorde att dom kollar upp Stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger för närvarande back $2000

 

Jag tycker du har väldigt stora swings sett till din bankrulle, upp 3k ena dagen och back 2k den andra. Hur hanterar du dessa swings? Kan du fortsätta att köra "ditt" spel om du torskar säg 10 raka coinflips? Skriver dessa av ren nyfikenhet så det är inte på långa vägar något påhopp :) . Spelar nämligen själv mycket SNG och vet hur jag påverkas...

 

Hoppas det fortsätter att gå bra!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att dawwe har lirat 200$ SnGs så då är det ju ca 10 inköp vilkar händer rätt ofta på SnGs.. Sen har jag för mig att han hade 20K$ BR vilket är ca 100 inköp för 200$ sngs så det är ju rätt lugnt :)

 

Jobba in 35K:n nu då :D

 

$35k:n gick inte, jag började tilta iom. förlusterna på Sngsen och slog ut mig själv kan man säga. Lite synd eftersom jag låg ganska bra till innan det.

Ligger back $3000 för tillfället men annars stämmer ju allt du säger ang. hur många inköp osv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger för närvarande back $2000

 

Jag tycker du har väldigt stora swings sett till din bankrulle, upp 3k ena dagen och back 2k den andra. Hur hanterar du dessa swings? Kan du fortsätta att köra "ditt" spel om du torskar säg 10 raka coinflips? Skriver dessa av ren nyfikenhet så det är inte på långa vägar något påhopp :) . Spelar nämligen själv mycket SNG och vet hur jag påverkas...

 

Hoppas det fortsätter att gå bra!!

 

Jag påverkas också en HEL del. Har väldigt svårt att hantera dom när jag sitter kvar vid datorn. Inte bra, men men så är det ju med poker.

Hur hanterar du det? Lycka till du med! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja då kom monsterbacket som alla väntat på såklart. :P Gårdagen slutade på -$4600. (Spelade ej över$200Sngs) Back ca 20 inköp med andra ord. Jag ville såååå gärna få 10 plussdagar så jag nötte vidare tiltad av förlusterna och det gick bara utför. Baaaaara utför. Tänker ta det det lilla lugna nu och inte nöta $200 förrän jag har $20000. Jag tog ut $3000 från Purlpe. Av det kommer jag sätta in $1500 bara på Stars. Resten behöver jag till fickpengar pluss inköpet till en 7000kr-turnering på Sviten på lördag/söndag som jag bestämt mig för att jag ska lira.

$100Sngs som gäller nu alltså med undantag för ett par Mtts som kostar $200.

BR Purple $11150 Party $1800 Snart Pstars $1500 = ca $14500

Alltså inte en ENDA $200Sng innan $20000. En annan ny regel är att jag bara får använda mig av 4 rebuys i turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...