bluesheart Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Oftast - jo.Men i det här fallet så är det lite si och så med det. Vi har ett problem med intern kommunikation tyvärr. Med bästa hälsningar, PartyPoker 1 månad senare, något nytt på shop-fronten? Citera
Machmalo Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Kommer man att kunna använda de poäng man tjänat in hitills till andra saker, eller måste man bränna allihop i affären innan ni stänger den för att få ut nåt?? Citera
schmitz Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Kommer värdet på poängen vara ungefär detsamma efter förändringen? Citera
PartyPoker Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Jag vet faktiskt inte än, men jag utgår från att det inte ska vara några större förändringar i värdet. Men som sagt - jag VET inget än. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
baller Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 dags att vet något nu, för snart stänger den ... En heads up om vad som händer kan ju uppskattas av kunder. (disclaimer - kan ha kommit infomail som sorterats bort i spamkorgen) Citera
emjay Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Jag drog iväg ett mail... Hi, *I've read that the party point store is closing the 16th of January. Is that correct? ---------------- Dear XXXXX, I apologize for the delay in responding to your email. Regarding our Party Store, I would like to inform you that we are refurbishing the Party Store. On 16th January 2007 we will be removing all of the merchandise that is currently in the Party Store. You can, however, use the points in your account to purchase available merchandise up until 16th January 2007. Items that go out of stock will be removed from the store. We urge you to use your points now if you would like to purchase any of these existing merchandise. On 16th January 2007 we will remove all existing items and introduce new items in the Party Store These items will include Cash for Points and Tournament Buy- ins. In addition, we will look for new uses for your Party Points. If there is anything else I can assist you with, please do not hesitate to contact me. Sincerely, Citera
Plinga Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Den 16:e närmar sig med stormsteg.. Det skulle vara trevligt med en uppdatering Citera
morberg Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Den 16:e närmar sig med stormsteg.. Det skulle vara trevligt med en uppdatering Vad är det för uppdatering du behöver? Om det finns något i butiken som du vill ha, köp det nu. Vänta annars till den 16:e och använd dina poäng i den nya butiken. Citera
PartyPoker Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Vad jag tror att Plinga är ute efter är lite mer konkret vad det är som kommer att erbjudas i butiken efter den 16:e och vad sakerna kommer att kosta. På så vis vet han och alla ni andra vad man får för sina poäng och vad de är värda. Så jag ska se vad jag kan göra. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Pokershark Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Förhopningsvis så har Party nu lyckats lura alla att använda upp sina poäng så att de nu kan lansera en riktig shop där jag kan använda alla mina poäng som jag sparat ihop under mer än två år Citera
Haxxorn Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Vad jag tror att Plinga är ute efter är lite mer konkret vad det är som kommer att erbjudas i butiken efter den 16:e och vad sakerna kommer att kosta. På så vis vet han och alla ni andra vad man får för sina poäng och vad de är värda. Så jag ska se vad jag kan göra. Med bästa hälsningar, PartyPoker Vad kunde du göra? Sista dagen idag Citera
Ving Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Vad kunde du göra? Sista dagen idag Nu är den gamla shoppen stängd. Den nya shoppen har öppnat och som väntat är det fiasko. Det enda man kan köpa är ett $100 GIFT CERTIFICATE som kostar 10 000 poäng. Bra jobbat PP! Edit: Man kan tydligen få pengar också. 1 cent för 1 poäng. Får duga...! Citera
PartyPoker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Ja, nu har vi lyft på ridån för den omgjorda shopen och rent konkret kan man säga att man kan köpa cash för poängen. 1 Party Point är värd 1 cent Efter ett genomfört köp sätts pengarna direkt in på ditt spelkonto och eftersom allt fungerar så är det bara att gå in och testa själv Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Brumpa Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 det är fortfarande dåligt att alla kunder inte meddelats via mail. Citera
KungXerxes Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 PartyPoker: Är det sant? Jag trodde att dom inte var klara med uppdateringen. Blir det inte mer än cashredemption? Känns ju inte riktigt som att det kan kallas shop då. Citera
Pokershark Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Förhopningsvis så har Party nu lyckats lura alla att använda upp sina poäng så att de nu kan lansera en riktig shop där jag kan använda alla mina poäng som jag sparat ihop under mer än två år Se så rätt jag fick! Tack Party Citera
Ving Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Se så rätt jag fick! Tack Party Hur många poäng har du sparat ihop under två år då? Kanske blir en slant va? Citera
tobbelobbe Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Typ 2% tillbaka på rejken wohoo va roligt... Kom igen jag behöver en ny musmatta, sänk rejken bara eller få dit lite roliga prylar! Citera
Recommended Posts