TheAnalyst Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Har fått ett mail från någon som säger att han är min PartyPoker VIP Host. Han ställer frågor om mina adressuppgifter är korrekta, vad jag har för hobby etc. Har någon annan fått detta mail och kan bekräfta att PartyPoker håller på med detta? Är väldigt misstänksam när det kommer såna här mail, även om det i detta fall verkar korrekt. Citera
Mr_Hansen Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag har också fått det, skulle va schysst om nån kunde testa ringa numret och kolla så allt stämmer med det där. Citera
jason Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jag fick (och ni också troligen) fick ett mail för några dagar sedan där det stod att jag var med i deras "VIP Club" och att man om några dagar skulle bli kontaktad av en "personlig host", så jag antar att det är det mailet som kom idag. Jag misstänker inget fuffens, har svårt att tänka mig att någon skulle kunna få tag på min adress etc som stod i mailet. Men det känns ju lite skumt att dom frågar hur man gillar att resa etc.. Nåja, jag har svarat på mailet återstår att se vad som händer, men skulle ju få någon sorts bonus om man gjorde det. Citera
rambler Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Har också fått det. Knappast något fuffens som tidigare sagts. I mejlet så bifogades ju även de uppgifter som man själv har angivit under account info namn/tele osv. Självklart så lämnar man ju inte passw. etc men det lär ju knappast bli aktuellt. Vi får se vad det innebär hur som helst ett trevligt initiativ. Min personal host har initialerna SV har ni samma? Citera
morberg Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Min personal host har initialerna SV har ni samma? Stämmer bra det. Citera
RamblingFool Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Det är 100% riktigt, Mr Ser*** gav mig en bonus bara för att jag svarade på mailet. Fan vilken trevlig kille alltså. Citera
PrisonX Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 vadå för något, måste ha missat något, är ni bara några speciellt utvalda viktiga party poker monster eller ? mammaaaaaaa jag vill också!! Citera
RamblingFool Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 vadå för något, måste ha missat något, är ni bara några speciellt utvalda viktiga party poker monster eller ? mammaaaaaaa jag vill också!! Nä hade inte rakeat mycket alls på party men var med i vip klubben. Citera
Bagarn34 Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 och sedan jag kom med i VIP har jag inte fått svar på ett enda mail... 6st nu... hahahaha... sjukt Citera
istinkface Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Det är 100% riktigt, Mr Ser*** gav mig en bonus bara för att jag svarade på mailet. Fan vilken trevlig kille alltså. vad fick du? jag fick ingen av min fasst jag svarade på mailet Citera
Jensation Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Det är 100% riktigt, Mr Ser*** gav mig en bonus bara för att jag svarade på mailet. Fan vilken trevlig kille alltså. Ja grymt trevlig kille! Snackat en hel del med honom övertelefon angående ett uttag som inte gick som det skulle. Han löste problemet galant! Någon från PP borde ge grabben en klapp på axeln och en lite julbonus =) Citera
Recommended Posts