Thorn- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 ligger på 27k nu i breaket, average drygt 30k... 93 out of 179! Kan gå... kan gå Kom till mitt bord snart så jag kan vinna en stor pot mot dej hehe för sent nu, klantade ju självklart bort skiten lycka till iaf om du är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 hehe för sent nu, klantade ju självklart bort skiten lycka till iaf om du är kvar! Ouch, Du borde få lyckas någon gång Jag är kvar men har knappt mer än halva average Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zebra73 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Arghhh slutade på bubblan fan va sunkigt 131 plats AQ trycker sen pos naturligtvis har small blind KK Nu e jag ledsen fan Lycka till ni som e kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 hehe för sent nu, klantade ju självklart bort skiten lycka till iaf om du är kvar! Ouch, Du borde få lyckas någon gång Jag är kvar men har knappt mer än halva average hehe jo, andra gången i rad man åker runt eller på bubblan... skulle oxå vart kvar om killen kunde haft ett jävla busted flushdraw istället för den triss han satt på... var en riktig coinflip Eller om man vunnit KK mot AJo men vafan, nästa vecka smäller det Aja godnatt och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Ordningen återställd på Ladbrokes. 211k. Tvåan knappt 160k... med 12 kvar. Full tilt 8.2k och 2nd chance på Stars 10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 jobba nu alla pfare i sunday mill, särskilt den där Sälen, han spelar som en idiot men klonkar friskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Ordningen återställd på Ladbrokes. 211k. Tvåan knappt 160k... med 12 kvar. Full tilt 8.2k och 2nd chance på Stars 10k. Hur bär du dig åt? Klonkgudarna måste verkligen älska dig Lycka till. Hoppas du klonkar hem både. Håller tummarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Så nice. Dubblade i FullTilt och har nu 8000.. Är kvar i Prima men har inte jättestack direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Så nice. Dubblade i FullTilt och har nu 8000.. Är kvar i Prima men har inte jättestack direkt Jorå, du tar det lätt! palla sova btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 har 27k i full tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 synd där punkroxxor bara att ta nya tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Ute ur Prima. Fick 358$ 9300 i FullTilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Ligger bra i million på stars. Nickar PPN_Swe idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 3 kvar på Ladbrokes. 520k mot 380k för de andra två.. vann nyss 8 raka potter.. lol 23k på full tilt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 > Iremmats2 has left the tournament in 1st place, winning $21,350 För enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Grattis då Mats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Du är otrolig Grattis till vinsten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Så jobbigt för tillfället, Varje gång man höjer med stål så viker alla och så fort man slår upp med en marginell hand får man omslag 9600 kvar(FullTilt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Jag och arsenalrulez är de kvarvarande Teamrailbird spelarna i FullTilt's 500k Arsenal runt average och jag lite under. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 OUT! Hamnade allin med mina sista marker. KK mot AA. 499 plats. Godnatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Är kvar i ftops 2 med 30k... edit: nötrimmaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Kvar i FTP's stora, 17k. Dags att börja jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 PPN*Swe tågar ¨på i stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chollx Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 heja arsenal, railar för glatta livet jag -.- tröttheten börjar slå dock, men jag tar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 finalbord i 15K på prima om det nu räknas här. 5 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts