lost Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 texas nl Säg att jag spelar NL100 och är van att köpa in mig för 100BB. Om jag nu byter till ett nätverk som erbjuder att man får köpa in sig mer än detta, tex 300BB, hur gör jag då? Om folk sitter med 300BB så vill jag också sitta med det (självklart) men betyder detta att jag spelar för högt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 texas nl Säg att jag spelar NL100 och är van att köpa in mig för 100BB. Om jag nu byter till ett nätverk som erbjuder att man får köpa in sig mer än detta, tex 300BB, hur gör jag då? Om folk sitter med 300BB så vill jag också sitta med det (självklart) men betyder detta att jag spelar för högt eller? detta har diskuterats massor av ggr. testa söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts