Gå till innehåll

Eurolinx.com - Reload, 100% upp till $1000, 6x


dannnne88

Recommended Posts

Jag har inte börjat på den ännu men har precis gjort/håller på med 3 av Eurolinx bonusarna* sign up 250$ + october reload 200$ + nov reload 100$* och dessa är 4FPP för $1 och jämför jag dessa 4x bonusar med primas 10x känns dessa lite lättare.

 

Jag har testat lite olika nivåer för att se hur mycket FPP man får in per timme på 4 bord samtidigt och NL20 ger ca 15, NL50 ca 35 och NL100 ca 80. Har mest spelat NL50 där dock så lita inte på mina siffror helt och hållet men hittills på NL 50 för mig ger ju 4x bonusen ca $9 per timme/4 bord eller ca $2,5/timme per bord vilket jag tror är bättre än primas 10x.

 

Mycket beror på hur löst & galet spelet är dock, dagtid är det ganska tight för att senare på kvällen ofta vara ganska galet=mycket mer poäng. En heldel galningar finns det blandat med bra spelare och en heldel grinders(många svenskar).

 

Prima har mer bord att spela på dock. Är du FL spelare så kan du glömma den då det nästan aldrig är några FL bord uppe. NL50 brukar ha 4-8 bord uppe på kvällstid.

 

Men som sagt, dessa siffror kanske inte stämmer helt men på ett ungefär, har spelat in totalt 1700FPP av de 2200 jag behöver för de 3 bonusarna hittills.

 

Spelar du inte NL100 eller en hiskelig massa på NL50 lär det nog bli ganska tight om tid att köra denna 6x $1000 bonusen på 42dagar eftersom den inte släpps i etapper utan allt på engång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror helt på vilken nivå man spelar denna. efter som man kan få 0,25 för en raked hand. då blir det 6 x 4 = 24x. Däremot om potten är större kan man få 1x. Så spelar du högt är den bra, spelar du low stakes är det ingen höjdare med tanke på spelarutbudet. En helt annan grej är att du borde byta avatar om du vill att folk ska svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går dom stackade bonusarna igång automatiskt eller måste man aktivera dom på nåt sätt innan FPP börjar räknas på dom? Jag har spelat klart sign up-bonusen på $250 nu och har samlat 1010 FPP och 1000 krävdes för den bonusen. Har inte fått den utbetald än dock. October-reloaden ligger efter i kön, men FPP har inte börjat räknas mot den ännu och den ligger fortfarande i kö.

 

Nån som vet nåt om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går dom stackade bonusarna igång automatiskt eller måste man aktivera dom på nåt sätt innan FPP börjar räknas på dom? Jag har spelat klart sign up-bonusen på $250 nu och har samlat 1010 FPP och 1000 krävdes för den bonusen. Har inte fått den utbetald än dock. October-reloaden ligger efter i kön, men FPP har inte börjat räknas mot den ännu och den ligger fortfarande i kö.

 

Nån som vet nåt om detta?

 

Det verkar vara problem med både utbetalning av bonusar och aktivering av nästa. Prata med livesupporten så löser dom det på 1 minut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prata med supporten

Tydligen är signup bonusen på 10x och reload på 4x. Men du behöver inte köra signup bonusen först utan kan starta med november bonusen faktiskt. Man har 42 dagar på sig. Jag antar att det betyder 2 mån om man signar upp tidigt i månaden.

 

finns en 250$ 4x signup via bonuswhores :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...