Prizonic Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 +10k på Svenska Spels trisslotter. Ska gå om jag grindar mycket och spelar när det är mest fisk inne. +$10k på pokerspel, bonusar och rakeback. Citera
wingman Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 okt: +$20k trots stortilt i slutet, mycket nöjd på det hela taget Mål nov: +$14k och sluta tilta och spela färre timmar, äta mer, börja träna och gå till jobbet i tid. Citera
fl0w Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Mål för november: Inte spela NÅGON poker utan koncentrera mig på plugg. Det släpar redan alltför mycket, inte helt oberoende på poker. Citera
lappmail Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Oktober: +$6000 + en Las Vegas resa till TV-final November: 1. +10.000$ på Cashgames 2. 20.000 FPP på Stars. 3. Finalbord på någon större MTT ($???) EDIT: 1. +$1300 1/11 Citera
o_x_e_n Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 November : Lura en person Plussa 10k Lära mig åka utför Citera
GiLLo Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 o_x_e_n, Snälla säg inte att jag sitter bredvid dig just nu i 15k? (nick:silbersky, ingen chatt tyvärr) Hm, målet var 2k+ och 2/4 grind. Så blev det däremot inte. Back en jävla massa och har inte ens i närheten fått ordning på mitt spel. Så november: Placera mig bra i någon MTT (live eller online) och inte gula Citera
Theelch Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Resultat för oktober: cirka 40k SEK på 72h Mål för november: 30k SEK på minst 80h +Att inte vara så lat utan ORKA att ta TAG i saker +Spendera mer kvalitetstid med Sofhie +Vinna en MTT på 5k Citera
Okok Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Oktober: Över $20k sista dagen - mums. $25k med rb. November: Hmm. Bortrest större delen av månaden, så det får helt enkelt bli att komma till finalbordet i BAPT, samt klämma in 20k händer. Citera
ebisumaru Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 September: +ca $10K Oktober: +$10K Etablera mig på 5-10 Finalbord på en större söndagsturnering KLONK i WCOOP ikväll! Oktober +$26K 5-10- nix backat sådär 5 inköp där. Finalbord- Nej WCOOP klonk- Nej Mål för november: +$20K etablera mig på 5-10 Få ut mina pengar från Pokespoker Sluta göra idiotsyner på river Sattelita mig till en större liveturnering Hitta motivationen att spela golf igen Citera
FiSherman63 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Fuck oktober. Första minusmånaden någonsin. Och jag som trodde sånt bara drabbade andra... November: Sluta bli oavbrutet utdragen, sluta försöka höja ut minibettande idioter/stationer från potterna, sluta tilta och kanske, eventuellt, möjligen, måhända sluta whina. Eventuellt också byta sajt. Jag verkar ha svårt att anpassa mig till "nya Partypoker", trots att det känns som att jag är en bättre spelare än en större andel av mina motståndare nu jämfört med innan USA slängdes ut. (Blev det där begripligt? Jag menar såhär: När amerikanerna var kvar kände jag att jag var bättre än kanske 80% av motståndarna. Nu känns det som att siffran är 90%. Give or take en massa procent...) Men likförbannat går jag sämre än nånsin. Kanske beroende på slumpen, men troligtvis inte enbart. Ni som är kvar på partys midstakes, ffa NL400: Hur upplever ni nya party jämfört med gamla, och hur har ni gjort för att anpassa ert spel (om alls?)? Eller har ni bytt sajt? Till vilken? Hur är spelet där jämfört med gamla party? Hjäääälp! Citera
Zyr Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 oktober slutade på +68 inköp (NL£200) vilket var långt över förväntningarna mål i november får bli som vanligt att slå 100k sek Citera
hajen Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 oktober +1,7k$ efter skottning att varit uppe i 7,6k$ November. Hålla upp en hel månad och hitta tillbaks till sociala livet. Ett av de tuffare målen tror jag. Citera
spit64 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Kul och se en graf på spelet då ser man svängnigarna i spelet, spelar själv FL 1/2 ibland undrar man om svängningarna beror på dåligt spel fast jag spelar shorth handed och det kan svänga en hel del.Jag gissar att dom flesta som vinner mycket på en månad spelar NL. Ska man spela FL och vinna stort måste man ha en stor bank rulle och spela 5/10 gissar jag. Citera
Jennez Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Ok, kan inte halla mig... Okt: plus ca $76k Nov: Hamna ITM i en sondagsturre och dela ut annu mer pengar till mina teammates. [/skryt] Citera
aglo Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Nov: Hamna ITM i en sondagsturre och dela ut annu mer pengar till mina teammates. Låter bra Oktober: - $2.5k på cg - DONE Nästan $14k blev det på nl200 och nl400 med rakeback och $1k från Jennez vinst.) - Fixa rakeback på Party - NOPE (amerikanarna försvann så jag skippade det) - Vinna minst $1k i en turre för Team Railbirds - NOPE - Lära mig att plugga effektivt - NOPE - Köpa mark i Thailand - DONE November: - $5k - Utveckla mitt spel mot grinders och inte bara rikta in mig på tomtar. - Klara alla tentor Citera
sten666 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Oktober: +45k SEK inkl bonus & rb (6PTBB/100 på NL100) Mål November: - Tjäna mer än vanliga kneget som vanligt. - Testa NL200 - Inte falla för frestelsen att börja grinda MMO ist för poker. Citera
Tikkster Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Oktober: T I L T -45K$ inte coolt November: återhämta min rulle igen... INTE tilta Citera
PokerWiz Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Oktober: -$10k. November: Etablera mig på 0.25/0.5 igen istället för att spela min vanliga nivå: 2/4. Citera
TheEmbassy Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Ok, kan inte halla mig... Okt: plus ca $76k Är det +76k$ i din ficka, eller räknar du med alla slantar du inte får/fick behålla? Citera
Bibben Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Mål för November -Återhämta rullen lite efter senaste tidens nedgång -tjäna mer än vanlgia kneget (cirkus 2k$) -vinna ett par mtt på ss -itm i sunday mill på stars (impossible) Citera
Jennez Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Ok, kan inte halla mig... Okt: plus ca $76k Är det +76k$ i din ficka, eller räknar du med alla slantar du inte får/fick behålla? Ok, ok.... Jag raknar med allt jag spelat in. Plus i min ficka = ca $22k Citera
minucci Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 resultat oktober:~7k plus November ska jag grinda ihop en 42" från Sony och en ny soffa! Citera
TheEmbassy Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Ok, kan inte halla mig... Okt: plus ca $76k Är det +76k$ i din ficka, eller räknar du med alla slantar du inte får/fick behålla? Ok, ok.... Jag raknar med allt jag spelat in. Plus i min ficka = ca $22k Väldigt nice ändå! Citera
HerrDaniel Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Oktober: ~60k svenska upp på ~75h November: Inte låta pokern sabba skolan... igen! Citera
Recommended Posts